אכן...חן לחן!!!!!!
השבוע נסעתי מפ"ת לת"א השלום, מה שהכניס אותי קצת לשוונג... מה הסיבה שמערך הקומותיים בקו זה מקוצר? האם בשל שיקולים של מס' הנוסעים הממוצע בקו ראש העין- ת"א? או שמא בגלל מעורבות בתאונה \ נסיון פיגוע? ועוד בעניין עיר הקודש בני ברק: מה אתם יכולים לספר על הטרקטור המסילתי שניצב בשלוחה הצפונית בתחנה? לי באמת נראה שהוא עומד שם בחוסר מעש.
אכן...חן לחן!!!!!!קטרים 703, 108
לגבי שאלתך הראשונה, אני מניח שאתה מתייחס לרכבת הקומותיים המקוצרת (שלושה קרונות סה"כ) שמופעלת בקו לראש העיןף ומונעת בד"כ על-ידי קטר JT42CW (כלומר הקטרים הגדולים בצבע ירוק כהה מסדרת המספרים 709-702). אם אני צודק בהנחתי, הרי שכדאי לשים לב לכך שאין קטר קבוע לרכבת זו - בימים מסוימים זה קטר 703, ובאחרים זה קטר אחר מהסדרה. גם קטר 108, שאני מניח שמוצב נכון לזמן שאלת השאלה בבני ברק, איננו בהכרח הקטר הקבוע שם - אין כל מניעה שביום אחר נמצא את אותו הקטר עובד בלוד או בכל מקום אחר. לפיכך, קשה לי גם לענות על השאלה מה תפקידו של קטר שנראה עומד ללא נתונים נוספים. בכל מקרה, למיטב ידיעתנו, קטר 108 פעיל ולא הוצא מהשירות.
השבוע נסעתי מפ"ת לת"א השלום, מה שהכניס אותי קצת לשוונג... מה הסיבה שמערך הקומותיים בקו זה מקוצר? האם בשל שיקולים של מס' הנוסעים הממוצע בקו ראש העין- ת"א? או שמא בגלל מעורבות בתאונה \ נסיון פיגוע? ועוד בעניין עיר הקודש בני ברק: מה אתם יכולים לספר על הטרקטור המסילתי שניצב בשלוחה הצפונית בתחנה? לי באמת נראה שהוא עומד שם בחוסר מעש.