חייבת להתבכין קצת!!!

חייבת להתבכין קצת!!!

אני בת 16, ויש לי חבר, ומחר נהיה 3 שבועות ביחד. התחלנו כיזיזים ו.. זה התפתח לקשר טיפ טיפה יותר רציני אבל כל מה שאנחנו עושים ביחד זה להתמזמז (אין לי טענות, זה ממש כיף, אבל לפעמים זה כבר מעצבן) והוא כבר מתחיל ללחוץ עלי שאני ארד לו ושהוא ירד לי (וזה מגעיל אותי!) והוא גם רוצה שנעשה את זה, והוא ממש מדבר על זה המון!! אני יודעת שאני לא נותנת לו הרבה מה לעשות איתי, כי אני גם לא מוכנה להוריד את החזיה שלי... אבל זה ממש מרגיז אותי שזה כל מה שהוא רוצה... לפעמים אני ממש מרגישה שהוא לא באמת אוהב אותי (למרות שחברה משותפת ביררה בשבילה ואמרה לי שהוא מתחיל להתאהב בי) לא יודעת.... אוף! LIFE SUX!!!!
 
במצב כזה..אני תמיד בעד בדיקה...

אם תרצי...תשלחי לי מסר פרטי..ונדבר שם.
 

הדרומית

New member
שלום לך../images/Emo80.gif

ברוכה הבאה לפורום שלנו. לדעתי, הקשר שלכם בכלל לא בריא. אם הוא לוחץ עלייך לעשות משהו שאת נגעלת ממנו או לא מרגישה מוכנה לגביו. הדבר מעיד על חוסר האכפתיות והרגישות שהוא מגלה כלפייך. יכול להיות שהוא באמת מתחיל להתאהב בך (ואני שונאת את ההגדרה הזו) אבל יש לו דרך מאוד מוזרה להפגין את זה. הוא יכול לדבר על זה, לבקש ממך, אבל אסור לו ללחוץ עלייך. השאלה היא מה את מרגישה כלפיו. אם את מאוהבת בו ולא מוכנה לוותר עליו הייתי מציעה לך לדבר איתו, בהתחלה להסביר לו את כל שאת חשה כלפיי הנושא הזה של מין אוראלי ויחסי מין מלאים... אם הוא ממשיך ללחוץ הייתי מציעה לך להיות יותר תוקפנית ואפילו לחתוך איתו את הקשר, למה? כי אם הוא לא מוכן לקבל את זה שאת נגעלת ממין אוראלי ולא מוכנה לקיים יחסי מין מלאים הוא לא שווה את המחוייבות הזו. לא להיכנע ללחץ שהוא מפעיל עלייך. את תצטערי על זה וחבל. ודרך אגב, זה לא שפתחתי במסע שיכנועים או משהו, אבל להיגעל ממין אוראלי? את יכולה לא להיות מוכנה לזה נפשית ופיזית. כי אכן, בנות המין הנשי מאוד מתביישות שרואים את איברי המין שלהן, בעיקר בגלל שמדובר באיברים פנימיים (נרתיק לדוג') או פנימיים בחלקם (דגדגן). אבל מצד שני, זה מאוד מהנה. אבל זו רק דעתי. זכותך להתנגד, וזכותך לא לרצות, ואת יודעת מה? זכותך גם לשנות את דעתך אח"כ.
 
אמממ

הוא לא ממש לוחץ עלי, אבל הוא מזכיר את הנושא המון וגם פעם אחת, שהוא דיבר איתי על זה שאני לא רוצה לרדת לו, בסוף השיחה הוא אמר: "אני לא לוחץ עלייך, ואני לא רוצה שתעשי משהו שאת לא רוצה" אני כבר ממש לא יודעת כלום... אוף!
 

yeli2002

New member
תראי...

אם הוא באמת אוהב אותך ולא את זה שאת נותנת/לא נותנת... אז הוא חייב להבין אותך כי אם אתם עוד בשלב של עו "לפני שהורדתם את החזייה" אז למה הוא מדבר איתך על סקס??? ומה זה בכלל: "הוא לא לוחץ עלי"?!?! אם הוא לא היה לוחץ עלייך אז הוא היה מבין שאת לא מוכנה הוא לא אמור לדבר איתך על זה! אז לדעתי, אם הקשר שלכם חשוב לך אז דברי איתו ואם לא אז פשוט עזבי אותו! אולי הוא אוהב אותך אבל לא מספיק כדי להתחשב בך וברצונות האישיים שלך!
 

HoNeYyYy

New member
תקשיבי

בחיים אל תעשי משהו שאת לא מרגישה איתו בנוח,אם יש לך ספקות או שאת לא מרגישה מוכנה,אל תעשי את זה,קחי את הזמן שלך ואם תרגישי מוכנה אז תעשי את זה ואם לא,אז לא! אני יודעת שהתשובה יצאה קצת אינפנטילית,אבל העיקר שהבנתם את המסר...
 

חשטפית

New member
נשמע שהקשר שלכם ממש לא בריא

והסיבות הן אותן הסיבות שכבר אמרו לך בהודעות הקודמות..
 

miss tamborin

New member
אם את לא מעוניינת-אל תעשי.

ותבהירי לו חד וחלק שהדיבורים שלו, לא משנה שהוא "לא מתכוון ללחוץ עלייך" מטרידים וכשתהיה מוכנה את תודיעי לו. בינתיים, אם הוא אוהב אותך ומכבד אותך-הוא ייחכה...
 
למעלה