חייבת לשתף אותכם..

PinkSakura

New member
חייבת לשתף אותכם..

אהלן/tapuzforum/images/emo13.gif מזה שמונה שנים אני עוקבת אחרי אהוד בכל קצוות הארץ והנה השנה הוא שוב הגיע לפסטיבל התמר,קרוב לבית. הייתה הופעה רעה,חסרת אנרגיות, חפיפניקית,עייפה...אולי זה האלבום החדש ואולי זה משבר רגעי אבל הוא אכזב-ובגדול! מענכן אותי לדעת,האם יש עוד אנשים שמרגישים כמוני?
 

yhamry

New member
ממש אבל ממש לא!!!

הייתה הופעה ממש טובה.. ואגב אחלה פורום... __________________________________________________________________________ תאריך לידה 31.3 אותו היום של אהוד בנאי...!!
 

PinkSakura

New member
תשמע..

אני לא רוצה להתנשא אבל... כמה הופעות של אהוד ראית? אני ראיתי 23,מקיבוץ דן ועד חאן שיירות כך שיש לי קצת פרופורציות בנושא. הייתי הופעה עייפה,בלי הפתעות,קצרה ומוזר שאותו הדבר אמרו לי גם חמישה אנשים שונים. נחל זוהר זה לא אמפי וואהל,אנשים נוסעים שעות כדי להגיע אז הופעה צריכה להיות לא פחות מבלתי נשכחת.
 

frieman

New member
מסכים לחלוטין

גם אני הדרמתי לעוד הופעה של אהוד - פעם ראשונה בפסטיבל התמר. הפעם באמת שדי התאכזבתי, בעיקר בגלל ההתעקשות על ביצוע השירים מאלבומו החדש, למרות אי הענות מצד צאן מרעיתו, בסה"כ האלבום החדש אינו זוכה לאהדה רבה מידי בקרב מעריציו דתיים וחילוניים כאחד... ההדרן אמר הכל - הבחירה של השיר האחרון היה מאכזב ורבים יצאו בטרם עת מההופעה (תקדים שלילי) נקווה לימים טובים יותר.
 

bזוהר

New member
הוא שר בסה"כ ארבע זמירות

ואני דווקא ראיתי שהם התקבלו באהבה שירה וריקודים רבים. חוץ מזה אי אפשר להגיד שהאלבום לא זוכה לאהדה רבה, הוא תוך פחות משבוע בחנויות הגיע לתקליט זהב, דבר שלא קרה עם אף אחד מהאלבומים הקודמים...
 

החתולית

New member
חייבת לשתף בדיווח של מכרה

שהיתה בהופעה בפסטיבל התמר וחזרה עם עיניים נוצצות. היא סיפרה על הופעה שהיתה כולה הנאה צרופה. באמנות, כמו באמנות - הכל עניין של טעם. דרך אגב, אותה מכרה (המורה הפרטית של הבן שלי) לא מכירה את דיסק הפיוטים החדש, מעולם לא שמעה אותו ואין לה כל קשר אליו.
 
למעלה