חינוך מיוחד וביולוגיה??

beraleshabi

New member
חינוך מיוחד וביולוגיה??

שלום לכל משתתפי הפורום! שמי דורין ואני מסיימת את לימודי התואר הראשון בביולוגיה בטכניון. מסתבר שמאז ומתמיד הייתה לי חיבה ומשיכה לאנשים, עבודה עם אנשים- ופשוט התעלמתי ממנה. אני מאוד מאוד אוהבת את תחום הביולוגיה וקרובה אליו, אבל אני מאוד נמשכת לתחום החינוך המיוחד. האם יש דרך לשלב את השניים? ראיתי בפורום שיש ביקוש למורי חינוך מיוחד עם תואר במת' למשל, אך מה יש לעשות עם ביולוגיה? ובתור מורה לחינוך מיוחד- האם אני אוכל למצוא את עצמי בתחומים נוספים, לבד מהוראה פרונטלית כמורה בכתה? מחכה בקוצר רוח לעצות ולהערות מכם! יום נעים, דורין
 

brum

New member
בפרוש כן

בבית הספר של בני לומדים את כל המקצועות שיש בבית ספר רגיל אבל כל המורים היו חייבים להיות מורים לחינוך מיוחד
 
יש עוד אפשרויות

אפשר גם ללמד ביולוגיה ברמות שונות של חינוך מיוחד, שהרי אין גבול ליכולות של למידה. אפשר גם אחרי לימודי הביולוגיה, אם זה מעניין אותך, זואותרפיה, כלומר, טיפול באמצעות בעלי חיים. בכל מקרה, בכל תחום יש מה לעשות גם בחינוך מיוחד.
 

שולה82

New member
נכון

נכון. אני מכירה את מסלול טיפול בבעלי חיים במכללת לוינסקי והוא מיועד לבוגרי ביולוגיה . האוכלוסיות שמתעסקים איתם הם של החינוך המיוחד.ניתן לשלב אותו עם תעודת הוראה בחינוך מיוחד אך לא חייבים.
 
הי מרווה אני למדתי טיפול וסיוע בעזרת בעלי חים

במגן דויד ירוק, שווה ומומלץ בחום כיום אני עובדת בתחום התעודה היא ממשרד העבודה והיא מאפשרת להתקבל למקומות שונים לעבוד בתחום ממליצה לך בחום שמי אושרת כנסי לגוגל תרשמי מגן דויד ירוק בהצלחה לך
 
שלום לך ../images/Emo13.gif

שילוב של חינוך מיוחד ומדעים הוא שילוב מוצלח ואנו ממליצים אותו בעיקר לתואר הראשון. השילוב של חנ"מ ומדעים יכול לתרום לילד בעל הצרכים המיוחדים לימוד נושאים סביב גוף האדם ולאפשר לו יצירת דימוי גוף תקין וסכמת גוף יציבה, ביצוע ניסויים מדויקים שישפרו את המוטוריקה העדינה, לימוד הקשור לבעלי חיים ויצירת מערכת קשרים הדדיים, היכרות עם הצומח בארץ וכו'. שימי לב, במסלול הכשרת אקדמאים תוכלי לבחור ללמוד חנ"מ או מדעים – לא את שניהם ביחד.
 
למעלה