חיננית-התחננת שאתנצל,אז הנה.. B-)

אבו-דני

New member
אשריך מרק שיש לך את ההגינות

חיננית לא דרשה ממך להתנצל -עד כמה שזכור לי- אלא אני זה שביקשתיך ללא תיאום איתה וכל זאת למען ההגינות ולשון נקיה בחדר זה.. אך משביקשת סליחה אין זאת שהמצב יחזור לקדמותו יען כי אין לי ספק שחיננית נמנית על מחנה של forgive and forget השייך למחנה הנאור שאינו נוקם ואינו נוטר...
 

hreuven2

New member
היזהר ידידי באהבה

ועוד עם חיננית שמא יהיה זה האסון הכי מקסים שקרה לך
 

hreuven2

New member
כי עזה כמוות האהבה

קשה כשאול קנאה, רשפיה רשפי אש שלהבת-יה, מים רבים לא יוכלו לכבות את האהבה, ונהרות לא ישטפוה
 
מה,יותר מקסים מאסון-אוסלו ? ;-)

חיננית,ראובן חושש שקשר איתך זה דבר מסוכן פוגע במוח כזה.. הוא נבהל שתעבירי אותי למחנה השמאל.. היהפוך כושי כמוני עורו ? ראובן-אל חשש תוך חודש,חיננית בין כוחותינו יש לי השפעה מאגית.. מרק.
 

hreuven2

New member
אתה צריך ללמוד מגיה שחורה

רק שם אפשר באמצעות אנרגיות לשנות דעתו של מישהו או מישהי. אבל על פי הכרותי בפורום את חיננית ישנה בעיה- היא תביא תגבורת שמאלנית ואני לא מבטיח הצלחה
 

hreuven2

New member
לא אותו היא למרות היותה

שמאלנית גדולה עליו בכמה מידות. אני מתכוון לחברה מגולני ואז יהיה קרב אנרגיות שריון גולני
 

חיננית

New member
מסתדרת עם עצמי בכוחותי שלי

לא צריכה כח עזר -למרות שלא הייתי מתנגד לביקור חברה הנהדרים ההם מאז . וקקטוס ...אל יתהלל חוגר כמפתח ! כבר שנה שמתווכח איתי בוליטיקה -ופתאום נעשה כאן ..אבו עלי, שתוך חודש יעבירני למחנהו.- ברצינוֱת/תעשה לי טובה ...תפסיק להשוויץ, יודע איך אמרו בגן.. מי שמשוויץ יוצא לו המיץ. !!!!!!NO CHANCE
 

nitrox

New member
מזרן פלוגתי היא מחמאה ולא עלבון

לפחות בעיני וזה ברצינות. כל הנשים הן שרמוטות. יש שרמוטות רעות ויש טובות. המזרונאיות משתיכות בעיני לסוג החיובי ביותר.גם יפות בד``כ וגם כנות מתוקות ואמיתיות. לכן, אם השמועה נכונה, ואני מקווה שכך, אז זה רק מגדיל את הערכתי לחיננית.
 

nitrox

New member
ועוד, למה לגבר מותר להיות ``מזרונאי``

וזה נחשב אפילו למחמאה ומוסיף לאגו שלו ואילו כשאומרים את זה על אישה, זה נחשב להתיחסות שלילית. לדעתי יש בכך משום צביעות רבה שוביניזם ודעה קדומה בהתיחסות לנשים.שמתאימה למאה ה19.
 
ניטרוקס-עצור H-) אל תמשיך H-)

מכיוון שאני המצאתי את המושג מזרון בהתיחס לחיננית..אז דע לך: ראשית כל-זה כמעט עלה לי בחיי בעלה מאיים עלי מאז.. שומר על כבוד המשפחה והוא לא ערבי דוקא.. וברצינות כעת.חיננית היא אחלה אישה ונפגעה מהצחוקים שלי עליה ועל גולני אז אני מאד מבקש,ברצינות כעת חזור בך מהתיאורים. למען שלמות הפורום. אנחנו בעידן מוזר כיום. גברים מותר לכנות בכל שם במיוחד הנשים מרשות לעצמן.. אבל חלילא אם אתה רומז משהו לאישה,רגישה עלאק.. אתה מועמד למשפט דיבה ועוד רגע יכתבו שביצעת מעשה מגונה במקום ציבורי,כמו הפורום הזה.. מרק.
 

חיננית

New member
לא יודעת אם לכבודי בכלל להגיב H-(

אבל זה ככ מקומם מה שנאמר פה על ידך לאו דוקא ספציפית אלי אלא לכל הנשים. אתה מכיר בכלל נשים? אתה נשוי? יש לך או היתה לך איפעם חברה ? יש לך אחות? תאר לך שלאחת מאלו היו אומרים שרמוטה -איך היית מרגיש? איך היא היתה מרגישה .. איזה ביטוי מגעיל ואפילו בכלל לא עברי. ובכלל אם עסקנן במקצוע העתיק בעולם-אז מה זה- ש.רעה ומה זה -ש.טובה ? זו שנותנת בקלות וזו שנותנת תמורת אתנן, וגבוה מדי לכיסך? והביטוי מזרונאית ,שהוא סופר מגעיל ושובניסטי, שכמובן הומצא עי הגברים שניצלו את הבנות האלו בדכ בהטרדה מינית רק שאז לא קראו לזה כך.אלו בעיניך מתוקות וכנות..? .אם ככ מה זה כנות בעיניך כבר לא אבין . .זו שניצלת והשלכת ,ויצא לה שם בגדוד של נותנת לגנאי כמובן, זו הכנה בעיניך? זה שהוספת אח`כ שגבר שהוא כזה נחשב למאצ`ו מצליח בחברה ואצל הבנות. וזה עוות שיפוט-.לא מכפר על מה שכתבת בהודעתך הראשונה . לידיעתך - אשה היא בן אדם ממש כמוך.. לא יותר ולא פחות.. ותפנים את זה אתה ויתר השובניסטים שבעולם!!!!! לא שייך לכאןאבל בא לי לעקוץ אותך קצת גם מרגלית הר שפי- הגברת הטהורה שלך- נכללת בנשים -אז גם היא בעיניך נחשבת ל-שרמ...? ?
 
מצטרף לחיננית-ניטרוקס,חזור בך..

לא מאמין שהתכוונת ברצינות לדברים שרשמת בהודעתך. חיננית,גם אם הוא לא יתנצל אני מתנצל בשמו. יש הבדל בין צחוקים להתבטאויות רציניות. מרק
 

nitrox

New member
טוב, אז הגזמתי קצת. לא צריך לקחת

כל מילה ברצינות תהומית.
 

חיננית

New member
קצת? הגזמת גם עכשיו....המון

ואם אתה כותב דבר חמור שכזה לא תפטור עצמך בכזה הגזמתי קצת...הלבנת פניהן של כל נשות העולם.. אולי רק כשהזכרתי את יקירותיך בין הנשים-אחותך או רעייתך או מרגלית פנינת לבבך-כי אז הבנת אז שגלשת הגזמת טעית.
 

nitrox

New member
אז מה?

אגב לפחות אחת מהשלושה שמנית ראויה בהחלט לתואר הזה ולא אפרט מי.
 
למעלה