חיננית-התחננת שאתנצל,אז הנה.. B-)

חיננית-התחננת שאתנצל,אז הנה.. B-)

כשאישה מבקשת,אני לא יכול לסרב.. מתנצל,מתנצל..מתנצל אפילו על פשעים של עשיתי תכניסי אותי לכלא שלך ונגמר. דיברנו על זה ואת יודעת שצחקתי ו...אלוני תפס על זה טרמפ.. אז חנונתי..לא עוד מזרונים NO MORE MIZRONIM נעשה אהבה אפילו על מדרכה. מתנצל,מתנצל רק תגיבי כבר לנפילה ממהר וסיתמי פיו בקלילות.. כי הוא מדורדר לתהום בגללך מרק.
 
כולם שומעים....קקטוס!

את הגניחות שלך ורואים את הריר שנוזל לך מהפה - כאשר אתה מדבר על חיננית! (-: מילה אחת אפשר לומר עליך: מסכן! (-:
 
אני מסכן ?..אני מאושר,שנפל בחלקי

להיות לה לידיד.. חיננית,יאלה הוא כבר באפיסת כוחות אימרי לו ודי.. מרק.
 

אבו-דני

New member
כובש תמיד האמנתי שים המלח הכי נמוך

מדעית נאמר שים המלח הינו המקום הכי נמוך כל זאת יען כי לא גילו אותך?.....
 
ים המלח זו כבר הסטוריה ;-)

התקדים לנומך-אז אכן הנפילה מ.. זה בגלל כוחות ה-G לא G-SPOT אל תטעה.. מרק.
 

אבו-דני

New member
כובש לעולם אתה כותב לנשוא ההודעה?

כובש נבצר ממך להגיב לתוכן ההודעות על כן מוצא אתה נחמה בנשוא ההודעה אולי כי אין לך....? היות ואין לי רצון לרדת למקום שממנו באת..... הרשה לי לשייט במרומים ולהניח לך להתבוסס....שם למטה. אולי תמצא לך בני שיח אחרים?
 

חיננית

New member
די ילדים,לא לריב ..הגננת הגיעה

אז הקקטוס הואיל להתנצל כמעט כמו שצריך אבל בדרכו ההיא.. .?-הגיע הזמן.. לא שמתם לב ידידי, אבל נעדרתי מכאן מאז כי רגזתי. כי חשבתי שזה היה חוסר טעם משווע וכנראה היו עוד אנשים כמוני שחשבו כך . בתודה לך אבו דני . אז כמו שאמרת כאן.. אני מאנשי -לסלוח ולשכוח-מה שנקראים שלום עכשיו . וכפי משנתי הפוליטית ככ אנהג במקרה הזה . וכיוון שהקקטוס ,אמנם באיחור לדעתי ,אבל בכז התנצל..שבתי לכאן, מקבלת התנצלותו ומקווה שלא תתחלק לו איזה פנינת לשון בעתיד.( אבל לא בכל המקרים -נא לא לנצל הזדמנויות) ובאשר לכם גברברים מתלהמים- לא נראה לכם ילדותי כל החלפת המחמאותבלשון סגי נהור הזו? . לכבוש את ההר!!!! באמת אתה לפעמים מגזים ! תרד מהאולימפוס ההררי ותהיה ידידותי לסביבה, גם אם היא ימנית למהדרין.. אז יש לך נזיפה ועונש מהגננת ---שב בפינה השמאלית של הגן ותצייר ציור של ארץ ישראל לפי הקוים הירוקים שלך ושלח באהבה לכל מבקשי טובתך כאן..ואולי תקבל ציון עובר מהגננת ..אבל לא מבטיחהכי קודם נראה כמה אתה לא חוצה את הקוים. וקקטוס ..גם אתה תרגע שב בצד ימין של הגן ..ותכתב 100 פעמים-``אני יותר לא מטריד חינניות בפורום`` . בברכת ש ב ת ---- ש ל ו ם - ח ב ר י ם חיננית .
 

חיננית

New member
אז אולי בגלל זה אתה עכשיו משלים

את כל מה שחסר לך אז בילדות שהחסירו ממך הוריך שלב ככ חשוב בהתפתחות ,ולכן מתקוטט עם כל הכוונים .. תנסה דרכי נועם.. האמן לי- המילים הכי קשות והכי קובעות תתקבלנה אחרת בדרכי נעם. וגם תוערך פה ה רבה יותר ממצבך כרגע.. רק עיצה לטובתך ולטובת הפורום..בחיי לא יותר.. אני כמובן בכלל לא גננת ,אבל לפי המצב בשטח כאן חשבתי שנקלעתי לאיזה פעוטון דתי ..כי רק בונבונים זכרים פה מתלהמים.. ובגן דתי כידוע יש הפרדה בנים -בנות.
 
הסירי מעליך את עול הבבושקה!

הורי לא החסירו ממני דבר! אני מתקוטט רק עם אלה שאינם מוכנים להשלים שיש גם עדה נוגדת את דעתם ומתחילים לנבל את הפה! בכל אופן, תודה לך - למרות שאני לא זקוק לעזרה!
 
כנראה שאתה לא מבין נפילונת..

היא אמרה לך בפשטות שאת מפגר ודביל רק שהיא עדינת נפש אז כתבה אותו הדבר אבל בערך.. בנתוש ?
 
חיננית-לכבוש הוא הומו H-)

הוא חושב שאני מתחזה לך ואת בכלל לא קימת.. איזה מוח יש לו חיננית.. לכי עליו זהו,כמשדך הוגן מצאתי לך חתן.. מרק.
 

חיננית

New member
אולי מספיק

אם בא לכם שניכם להתיילד ,ואחכ לבכות לאלוני שזה התחיל והשני קילל כמו שני ילדים -- לא עלי כנושא בבקשה לכו לריב במקום אחר ! אין לכם תקנה בחיי. קנו כפפות אגרוף ולכו לאיזה זירה ותתאבקו כהלכה =לפחות יצא מזה ספורט אבל תרדו ממני!!!!!!!!!!!!!!!!! לי זה נמאס !!!
 
לרדת ממך.....חיננית?

מתי עליתי עליך - אך תיחסי לעצמך חשיבות כל-כך גדולה! הבעיה של הקקטוס שהוא חולה במחלה ימנית קשה ואינו מסוגל להתווכח!
 
חיננית-רוצה שאחזור על הסיסמא..

NO MORE MIZRONIM ? מה פעם? אחזור רק פעם עונש ממך-כיף השבילי רק תגידי לי,ליד איזה שיח עלי לשבת.. מרק.
 
למעלה