חיפושית ישנה חדשה (קירור אויר)

vq55205

New member
חיפושית ישנה חדשה (קירור אויר)

ידוע לי כי קיים ייצור של חיפושיות מהדגם הישן (מכסיקו) האם לא היה ביקוש למכוניות אלה כמכונית חדשה או שישנן סיבות אחרות שלא רואים אותן בכבישי הארץ ?
 

© DrorZi

New member
מחיר.

גם שם היא לא זולה מי יקנה חיפושית שתעלה כמו קליאו תגיד לי
דרור זי.
 

vq55205

New member
חיפושית ישנה חדשה

אתה מתאר לעצמך גם חיפושית גם טסט אחת לשנה (בשנתיים הראשונות גם זה לא) אפס בעיות ותקלות ביצועים מירביים נסיעה בחיפושית הכי טובה שאפשר גם יפה מה אין משוגעים כמונו שגם יש להם קצת כסף? אז מה אם אין לה מזגן אולי גם זה ענין של עוד קצת כסף , אני צופה שלא ירחק היום והן יגיעו גם לכאן.
 
החיפושית המקסיקנית

איננה מיוצאת משם לשום מדינה בעולם, אפילו לא לברזיל שבה גם מיצרים דגמים ישנים של פולקסוואגן כגון הסנטנה, המחיר שלה זול להפליא, מכונית עממית כפי שתוכננה במקור. אפשר כמובן להביא ביבוא אישי... כוללת היום קטליזטור ומזגן...
 

Joe Bugin

New member
לפי מיטב ידיעתי הפסיקו כבר את היצור

השנה או בשנה שעברה בנוסף בשנת 2000 עברתי ב לה-פאס עיר הבירה של בוליביה ושם בחנות של פולקסווגן ראתי שתי חיפושיות חדשות דנדשות לצד גולף , פאסאט , ושאר רכבי החברה. נפח המנוע הוא 1600 עם הזרקת דלק וצינור פליטה יחיד שיוצא מהגזוז כמו כן בלמי דיסק קידמיים , הגה קטן יותר מחיר החיפושיות הנ"ל היו [ מודל 99 - 10700 $[ מודל 97 - לא זוכר בדיוק אבל משהו בסביבות ה- 6000 $ ולפי דעתי אי אפשר ליבא אותן לארץ כמו שאזרחי ארצות הברית אינם יכולים ליבא אותן לעצמם מכיוון שאינם עומדים בתקן הבטיחותי או בכל תקן אחר.
 
למעלה