חלבון עוברי

reviss

New member
לגבי מוצא כמובן שידעתי לענות אבל

לגבי הגיל לא. בכל אופן מה שמוזר שאנחנו (טלטל ואני) מילאנו שאלון עם שאלות על האב ונועה ודפי לא. שוב אנחנו מגלות שכל קופה או כל מעבדה עושים מה שהם רוצים. אני שוב כותבת שלגבי הגיל האחות ממש התעקשה שזה סופר חשוב ואחרי שסרבתי להתקשר לבית החולים כי נראה לי לא סביר שאם לא מסרו לי את המידע בעבר למה שימסרו עכשיו- האחות בעצמה התקשרה לבנק הזרע- לידי- וביקשה לשאול אם באופן עקרוני הם מוסרים את גיל התורם לצורך הבדיקה ורק לאחר שנענתה בשלילה עזבה את הנושא. לפי זה הסקתי שזה מרכיב מאוד חשוב- אז עכשיו אני ממש לא מבינה מה היתה ההתעקשות. סתם לסקרנות- באיזה קופה שלושתכן-טלטל,דפי ונועה?
 

noa37

New member
תראי, הנתונים לגבי האב ממש לא

חשובים לצורך הבדיקה. הרי קובעים את תוצאות הבדיקה לפי רמת החלבון העוברי בדם של האם, אז למה חשוב מוצא או גיל האב? נראה לי מאוד משונה וסותר את כל מה שאני יודעת על הבדיקה (שזה לא מעט). אני במכבי.
 

ממולדה

New member
לא אולטרא סאונד ראשון

אלא אחרון (אצלי זה היה הסקירה המוקדמת). צריך גם לזכור לא לבוא ברגע האחרון לפני סגירת המעבדה, כי לוקח לפקידות קצת זמן לרשום ולעשות פרוצדורות. בהצלחה לכרמית
 

טרודי

New member
כן ראשון

כי הוא הכי מדוייק מבחינת גיל ההריון. כל העוברים בני שבעה שבועות הם באותו גודל. אבל חודשיים אחר כך, כבר יש הבדלים בין הגיל המחושב מגודל הראש, אורך עצם הירך, או היקף הבטן. אולי הם רוצים גם את האחרון מסיבה כלשהי, אבל את הראשון הם רוצים בשביל גיל הריון מדוייק.
 

carmitz

New member
כמה נחמד שיש לי אתכן ! ../images/Emo45.gif

האדון הדר' לא טורח לציין שיש עלי להביא את הדברים הנ"ל .
 

noa37

New member
ממני רצו רק את האחרון

אולי זה תלוי בקופה? כדאי להתקשר למעבדה ולשאול או פשוט להביא גם את הראשון וגם את האחרון ושהם יחליטו מה הם רוצים.
 

אור רון

New member
לדעתי...

הכי כדאי זה לרכז את כל החומר של ההריון ולהיות איתו תמיד. לי היה קלסר קטן ובו כל החומר שקשור להריון - כל הבדיקות, כל ה- US - פשוט הכל. והוא ליווה אותי לכל בדיקה שעשיתי, ואליו צירפתי כל תשובה שקיבלתי. ברור שבתוך זה גם היה כרטיס מעקב ההריון של קופ"ח. נראה לי שזו המלצה לכל אחת ואחת מאיתנו. ככה אין פישולים ואין עיכובים בגלל חומר שחסר. קרמיט - בהצלחה בבדיקות
 

dafi1

New member
כרמיתז, שיהיה בהצלחה, תבלי יפה

עם גיחצי ותמסרי לו ד"ש אוהב
.
 

dafi1

New member
רואים שהיא ממש משגע עוד בבטן../images/Emo25.gif

לא שזה מפתיע, עם אמא
כזה!
 

carmitz

New member
../images/Emo57.gif../images/Emo57.gif../images/Emo57.gif../images/Emo51.gif../images/Emo9.gif

 

carmitz

New member
שילוב של הסמקה וחרדה ../images/Emo9.gif../images/Emo5.gif

כי בעצם ביום חמישי המי-שפיר ... ולא נשארו לי ציפורניים לכרסם ..
 
למעלה