חלונות באוטובוסים.

מצב
הנושא נעול.

alantan

New member
קו 17 זה כמעט קבוע ש-50% מהחלונות פתוחים

אין סיכוי ואין שום סיבה שיהיו חלונות נפתחים
אנחנו לא בימי הטייגרים. יש מזגן, הוא מחליף את האוויר באוטובוס ולא צריך חלונות נפתחים. לא מצב קשה מאוד, לא "טירוף" ולא נעליים.
אין דבר כזה נהג שלא מפעיל מזגן ביום חם. אותי מעצבן שבאמצע הקיץ נוסעים פותחים את החלונות בכל האוטובוס ובגלל זה המזגן לא מצליח לקרר.

צריך רק להקפיד שמסנני המזגן יהיו נקיים. זה שבדן מזניחים ולא עושים את זה, למעט במכונות עם נהגים קבועים שמקפידים על כך, זה כבר עניין אחר.
קו 17 זה כמעט קבוע ש-50% מהחלונות פתוחים
 
"חלונות באוטובוסים" מגזים, אבל

אין סיכוי ואין שום סיבה שיהיו חלונות נפתחים
אנחנו לא בימי הטייגרים. יש מזגן, הוא מחליף את האוויר באוטובוס ולא צריך חלונות נפתחים. לא מצב קשה מאוד, לא "טירוף" ולא נעליים.
אין דבר כזה נהג שלא מפעיל מזגן ביום חם. אותי מעצבן שבאמצע הקיץ נוסעים פותחים את החלונות בכל האוטובוס ובגלל זה המזגן לא מצליח לקרר.

צריך רק להקפיד שמסנני המזגן יהיו נקיים. זה שבדן מזניחים ולא עושים את זה, למעט במכונות עם נהגים קבועים שמקפידים על כך, זה כבר עניין אחר.
"חלונות באוטובוסים" מגזים, אבל
מזגן זה לא פיתרון מלא ולא תחליף לאוויר שבא מבחוץ, במיוחד לא כשמישהו מפריח נאד באוטובוס צפוף...

המיפתח של החלונות הצרים והגבוהים לא מאפשר אוורור טוב של האוטובוס, החלונות הישנים שנפתחו לרוחב צר היו הרבה יותר יעילים בקטע הזה.

לגבי מה שכתבת ש"אין דבר כזה נהג שלא מפעיל מזגן ביום חם" זה כמובן נכון, אבל תחלופת אוויר טובה צריכה להיות גם ביום לא חם, ובימים כאלה יש נהגים שלא מפעילים את המזגן בכלל.
 

felixr

New member
פרט לאוטובוס החשמלי של דן

אין סיכוי ואין שום סיבה שיהיו חלונות נפתחים
אנחנו לא בימי הטייגרים. יש מזגן, הוא מחליף את האוויר באוטובוס ולא צריך חלונות נפתחים. לא מצב קשה מאוד, לא "טירוף" ולא נעליים.
אין דבר כזה נהג שלא מפעיל מזגן ביום חם. אותי מעצבן שבאמצע הקיץ נוסעים פותחים את החלונות בכל האוטובוס ובגלל זה המזגן לא מצליח לקרר.

צריך רק להקפיד שמסנני המזגן יהיו נקיים. זה שבדן מזניחים ולא עושים את זה, למעט במכונות עם נהגים קבועים שמקפידים על כך, זה כבר עניין אחר.
פרט לאוטובוס החשמלי של דן
החלונות בשורה האחרונה בחשמלי נפתחים הצידה (כמו ב ELים).
בלי קשר, גם העמודים לא צבועים בצהוב.
כנראה שהתקנות לא חלות עליו...
 

droriko

New member
אני לא יודע אל איזה טירוף אתה מדבר

חלונות באוטובוסים.
האם יש סיכוי שיהיו שוב אוטובוסים של דן עם חלונות ?
האם מישהו בדק את העיניין הזה ?
האוטובוסים בשנים האחרונות הם בלי חלונות , רק עם פתח קטן למעלה שכמובן לא עוזר.
לא יכול להיות שאוטובוס דחוס וצפוף עם 50 אנשים , חלקם אחרי עבודה , חלקם חולים ומשתעלים , יהיה ללא חלונות וללא רוח ואוויר צלול מבחוץ.
המצב קשה מאוד.
מזגן הוא לא תחליף לאוויר צלול ונקי והרבה נהגים לא מפעילים בכלל מזגן , גם בימים חמים.
איך יכול להיות שאין באוטובוסים דבר כל כך בסיסי כמו חלון ? יש דבר כזה אוטו בלי חלון ? אז למה אוטובוסים כן ?
האם רק בישראל קיים הטירוף הזה ? או שנתקלתם בזה גם בחוץ לארץ ?
אני לא יודע אל איזה טירוף אתה מדבר
אני עובד כל קיץ באוטובוסים ולמעט מקרים בודדים המזגן סבבה לגמרי. אם המציאות באמת היתה כמו שאתה מתאר לא הייתי עובד בעבודה הזאת אפילו יום אחד.
 

Ofekalef1

New member
אתם מדברים על הקיץ

אני לא יודע אל איזה טירוף אתה מדבר
אני עובד כל קיץ באוטובוסים ולמעט מקרים בודדים המזגן סבבה לגמרי. אם המציאות באמת היתה כמו שאתה מתאר לא הייתי עובד בעבודה הזאת אפילו יום אחד.
אתם מדברים על הקיץ
אבל בימים קרירים כאלה כשאני נוסע באוטובוסים של מטרודן, אני מת מחום... המזגן לא פועל ולא מתקרר אפילו שיש חלונות פתוחים.
 

droriko

New member
רק תנסה לפתוח את החלון למעלה

אתם מדברים על הקיץ
אבל בימים קרירים כאלה כשאני נוסע באוטובוסים של מטרודן, אני מת מחום... המזגן לא פועל ולא מתקרר אפילו שיש חלונות פתוחים.
רק תנסה לפתוח את החלון למעלה
וכל האוטובוס יקפוץ עליך

בן אדם שקופא מקור בתחנה לא רוצה בלשון המעטה להיכנס לאוטובוס קר
 

Ofekalef1

New member
אני באמת לא מדבר על טמפרטורה נורמלית

רק תנסה לפתוח את החלון למעלה
וכל האוטובוס יקפוץ עליך

בן אדם שקופא מקור בתחנה לא רוצה בלשון המעטה להיכנס לאוטובוס קר
אני באמת לא מדבר על טמפרטורה נורמלית
הטמפרטורה באוטובוסים שהייתי בהם באמת באמת חמה, לא מתקרבת לקר, ולא עוזרים לזה החלונות שחצי מהם פתוחים.
 

mister K

New member
החלונות הפתוחים הם הגורם לזה

אני באמת לא מדבר על טמפרטורה נורמלית
הטמפרטורה באוטובוסים שהייתי בהם באמת באמת חמה, לא מתקרבת לקר, ולא עוזרים לזה החלונות שחצי מהם פתוחים.
החלונות הפתוחים הם הגורם לזה
אם אנשים לא יפתחו ישר את החלונות אז המזגן יוכל לקרר.
 

25306yosef

New member
אתה רואה את הבעיה של האוטובוסים העירוניים?

חשבתי שמדברים על הקיץ...
אתה רואה את הבעיה של האוטובוסים העירוניים?
הבעיה הזו היא בעיה יחודית לאוטובוסים העירוניים בגלל השילוב של החלונות הגדולים והרחבים שדרכם חודרת השמש וללא כל וילונות או תריסים, עם כמות גבוהה ביותר של נוסעים ולרוב בצורה חריגה. ובנוסף גם נסיעה איטית ביותר בתוך העיר עם עצירות רבות ביותר בהרבה מאוד רמזורים ותחנות. עכשיו תוסיף לזה שהאוטובוסים העירוניים אינם נוחים לנסיעה כלל.

האוטובוסים הבינעירוניים התירותיים זה בכלל משהו אחר...
 

olli3

New member
מנהל
יש גם עירוניים עם סך שמש בדיוק כמו בבין עירונ

אתה רואה את הבעיה של האוטובוסים העירוניים?
הבעיה הזו היא בעיה יחודית לאוטובוסים העירוניים בגלל השילוב של החלונות הגדולים והרחבים שדרכם חודרת השמש וללא כל וילונות או תריסים, עם כמות גבוהה ביותר של נוסעים ולרוב בצורה חריגה. ובנוסף גם נסיעה איטית ביותר בתוך העיר עם עצירות רבות ביותר בהרבה מאוד רמזורים ותחנות. עכשיו תוסיף לזה שהאוטובוסים העירוניים אינם נוחים לנסיעה כלל.

האוטובוסים הבינעירוניים התירותיים זה בכלל משהו אחר...
יש גם עירוניים עם סך שמש בדיוק כמו בבין עירונ
 

mister K

New member
אתה לא באמת יודע כי אתה לא נוסע בהם.

אתה רואה את הבעיה של האוטובוסים העירוניים?
הבעיה הזו היא בעיה יחודית לאוטובוסים העירוניים בגלל השילוב של החלונות הגדולים והרחבים שדרכם חודרת השמש וללא כל וילונות או תריסים, עם כמות גבוהה ביותר של נוסעים ולרוב בצורה חריגה. ובנוסף גם נסיעה איטית ביותר בתוך העיר עם עצירות רבות ביותר בהרבה מאוד רמזורים ותחנות. עכשיו תוסיף לזה שהאוטובוסים העירוניים אינם נוחים לנסיעה כלל.

האוטובוסים הבינעירוניים התירותיים זה בכלל משהו אחר...
אתה לא באמת יודע כי אתה לא נוסע בהם.
ועדיין אין קשר לרצפה הנמוכה.
 

25306yosef

New member
מתי שנסעתי בהם ראיתי את ההבדל בינהם לבין

אתה לא באמת יודע כי אתה לא נוסע בהם.
ועדיין אין קשר לרצפה הנמוכה.
מתי שנסעתי בהם ראיתי את ההבדל בינהם לבין
הבינעירוניים. וזה בכלל משהו אחר לחלוטין...

האוטובוסים העירוניים אינם נוחים לנסיעה כלל, גם אם יהיו בהם חלונות קטנים עם תריסים ווילונות. וגם אם יסעו בין התחנות על אוטוסטרדות במהירות המקסימלית האפשרית. האוטובוסים העירוניים לא נועדו על מנת לגרום לנוסעים בהם להנאה, אלא על מנת להסיע את אותם המונים שידם אינה משגת להחזיק רכב פרטי...
 

mister K

New member
מה?! נסעת נסיעה עירונית ושילמת במזומן???


מתי שנסעתי בהם ראיתי את ההבדל בינהם לבין
הבינעירוניים. וזה בכלל משהו אחר לחלוטין...

האוטובוסים העירוניים אינם נוחים לנסיעה כלל, גם אם יהיו בהם חלונות קטנים עם תריסים ווילונות. וגם אם יסעו בין התחנות על אוטוסטרדות במהירות המקסימלית האפשרית. האוטובוסים העירוניים לא נועדו על מנת לגרום לנוסעים בהם להנאה, אלא על מנת להסיע את אותם המונים שידם אינה משגת להחזיק רכב פרטי...
מה?! נסעת נסיעה עירונית ושילמת במזומן???
 

25306yosef

New member
אל דאגה, שילמתי באשראי...

מה?! נסעת נסיעה עירונית ושילמת במזומן???
אל דאגה, שילמתי באשראי...
וכמובן שעם כרטיסי הנסיעה המעולים של קואופרטיב אגד שעשויים מנייר ומשמשים כאסמכתא משפטית המוכיחה שהתשלום כבר בוצע ולכן אני זכאי לנסיעה בחינם.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה