חנויות ששת 1+1 מבצע חסר תקדים

M הדרך

New member
חנויות ששת 1+1 מבצע חסר תקדים

מי לא מכיר את הרשת הנהדרת הזו?? אם מדברים על מציאות..זה המקום הרשת יצאה במבצע חסר תקדים - אחד פלוס אחד מתנה על מאות פריטים לבית של מיטב החברות: נעמן, Tefal, Luminarc, Perfecto ועוד.. יוצעו במבצע אחד פלוס אחד מתנה – תבניות, סירים, צלחות, מוצרי נוי, מתנות, יודאיקה, מחבתות, סכו"ם והפתעות נוספות רבות... *** המבצע בתוקף עד ל – 10 בפברואר ויתקיים ב – 44 סניפי הרשת, הפזורים בכל רחבי הארץ לבירור החנות הקרובה ניתן להתקשר לטלפון מספר: 1-700-700-368
 

tuttifrutti

New member
יופי של פורום! וחוץ מזה

כבר אני מקבלת רעיון לקניה. צריכה מתנה לחתונה שלא הלכתי אליה ושוברת את הראש כל הערב - לאן ללכת לקנות - ושלא יהיה יקר מידי. והנה את מופיעה כמו מלאך!!! תודה תודה תודה!
 

M הדרך

New member
../images/Emo189.gif../images/Emo189.gif../images/Emo189.gif../images/Emo189.gif../images/Emo189.gif

כולנו כאן מלאכים.. שמחה שעזרתי..רק שתפי כשתמצאי משו...
 
tuttifrutti ברוכה הבאה../images/Emo13.gif

את מוזמנת להצטרף אלינו כולנו מלאכים וכאן גן העדן........ תמלאי כרטיס בקור מעט פרטים על עצמך שובר מתנה בדרך אליך.......
קבלי טיפ קטן ........ אני נוהגת לקנות מתנות שונות בכל עת שאני מטיילת ומגלה מציאות שוות , את המתנות אני מאכסנת לשעת הצורך , כך אינני לחוצה אם נוחת עלי איזה ארוע , תמיד בהשג יד יש לי איזה צלחת מענינת, ספר , כלי מיוחד , תכשיט וכו' .
 
הזדמנות לחדש את מלאי הכוסות שלנו *

תודה על המידע אני אקפוץ לראות אם יש להם כוסות דקיקות לתה ......
 
אני אהיה שם היום לבדוק

סירים. לחתונתי (לפני 15+ שנים)קיבלתי הרבה סירים ומחבתות. מאז קניתי סיר אחד ומחבת אחד. כל השאר נשמרו אצלי כל כך טוב שחבל היה לי להחליף. עכשיו עוד סיר החליט להפוך למשהו שיש למחזר (למישהו יש רעיון מה עושים עם סיר ישן שאינו משמש עוד לבישול?)
 
למעלה