חנונים - הם יודעים לבשל?

DDN

New member
אני אשמח לשמוע

אבל אני בתכלס מרוצה מההכנות שלי שניצל פריך או בציפוי צ'יפס של מאמאה עוף בפיתה, שמרוחה במיונז ורוטב פסטו עם פרוסת פסטרמה (לפני שזוגלובק פישלו עם הפסטרמה וישבתי בגללם שלושה ימים בשירותים) זה נהדר. את הצ'יפס הקפוא לדוגמא, אני תמיד שם קרוב אל הבשר (בשר, לא עוף), השומן שנוזל מהבשר הקפוא מטגן לי את הצ'יפס בטוסטר.
 

גם אני6

New member
TMI

have u ever heard of the concept? man.. ומי, מי מלמד אנשים בצבא להכין שניצלים במצנם?
 

DDN

New member
כזכור לך - חנונים חופרים

ואני לא מכין אותם במצנם. ... .מכין בטוסטר אובן.
 

Thumpers

New member
בתאוריה.

אני יודעת לעקוב אחרי מתכון, ורוב הפעמים גם יוצא לי משהו אכיל. (חוץ מסושי, שבזה אני ממש שפיצית על.) כבר קרה לי כמה פעמים שיצא לי משהו בלתי מוסבר, כי שכחתי פריט או שניים (או שהוספתי משהו אחר בטעות) וכולם עיקמו את האף - אבל כיוון שאני גרה בבית, כרגע, ההורים דואגים לעניין האוכל. יצירתיות במטבח? לא אני.
 

HouseAtreides

New member
מה זתומרת גרה בבית?

מישהו שאת מכירה גר באוהל? או אולי באיזה RV? אההה.... התכוונת שאת גרה עם ההורים........ סליחה, סליחה....... לא התכוונתי לקפוץ ככה בראש. פשוט, אם כבר במטבח עסקינן, הייתי חייב לספר לכם שיש כף.. אבל זה לא השוס הגדול.. השוס הוא שיש..... כפית!!!!!!
קיבנימאט.. מאתמול בלילה הלסת שלי עוד כואבת מרוב צחוק....
 

Thumpers

New member
לא שמעת על הילד שישן בתוך תפוז?

תשאל את אריק איינשטיין :)
 

HouseAtreides

New member
נראה לי שלפחות נכון לאתמול...

ויש מצב שזה יקרה גם הלילה...... הילד הזה שישן בתוך תפוז הוא........אני. וחוץ מזה.... עוד משהו קטן ששכחתי: כפית!!
 

גם אני6

New member
../images/Emo23.gifאוהבת, אוהבת, אוהבת(יודעת?..יש מתנדבים

אמיצי לב לשפוט?) מאוד אוהבת. כמו שכתבתי- העיקר מהבטן ולא לפי מתכונים(נראה לי גם בלתי אפשרי לעקוב אחרי מתכון.. תמיד מוסיפים טיפה יותר, טיפה פחות החום בתנור יותר,החום פחות. הלחות אצלי כזו- ואצל מעלה המתכון אחרת.. צריך "להרגיש", בדיוק כשם שברכב "מרגישים" את הרכב, את הכביש, את ההגה..) ואם אני מתארחת איפשהו, רק שישאירו לי לשטוף את הכלים..
 

גם אני6

New member
אה- ועוד יותר כיף לבשל ל-חנון:)

עדיף לחנון "שלי".. (לכשיהיה) רק מלחיץ, אני נוטה להיאבד בין האפשרויות והפרטים הקטנים, מתוך רצון לעשות "הכי הכי" מושלם(לאדם) שאפשר..
 

svety

New member
+1, לא כולל הכלים ../images/Emo13.gif

אבל אם בא לך - בואי, יש לי כיור שצועק הצילו
 

גם אני6

New member
יוו- בכיף! (תנסי לגור שנתיים עם 5 בנים, כמה

כלים-כיור-מה שמסביב) מלוכלכים זה? ואני.. נהנית:) ['שמעי, אני הולכת ואומרת לאנשים "תשאירו לי את הכלים.."] לא חינוכי לעודד התנהגות שכזו- אבל עדיין. מותר לי! חוץ- התפקיד שלי לעשות טוב לאנשים.. לא להיות השוטרת:) (
צונזר, ראש כחול)
 

גם אני6

New member
יאללה, בכיף:)

חח:) אני זוכרת שמאיזו סיבה לא שטפתי כלים פעם(אצל הבנים) הכיור- מלא. השיש- מלא. על המיקרו- מלא. כלים חד פעמיים(ברוך בואך סרטן עתידי, להתראות עולם ירוק..)- נגמרו וההורים לא מגיעים(כי מה הפתרון שלהם- "אמא, תביאי!") קופסאות לאכול מהן- אין. (כי אוכלים מקופסאות פלסטיק לאכסון, כן?.) איכשהו הוא הגיע לשטוף(בטח ישבתי לו על הראש כמה ימים והוא רצה להוריד אותי ממנו) אני זוכרת אותו אווסף את הג'יפה מהכיור. עם מברשת כזו:) מיוחדת.. וכפפות. אוי, אלוהים:) בנים:) אי אפשר שלא לאהוב אותם.. [ההודעה כללה הכללות גסות ומפלות, עם כולכם הסליחה]
 

Thumpers

New member
כל דבר שאתה יכול לחשוב עליו,

יהיה לו אתר אינטרנט. (טוב, אז קצת עיוותתי את המשפט הידוע 'If you can think of it, there's porn of it somewhere' - אבל זה על אותו קונספט) מגניב, פייברטטי.
 
למעלה