חסיון עתונאי על מקורות מידע

צחי24

New member
חסיון עתונאי על מקורות מידע

שלום לכולכם. אני חדש בפורום הזה ואני מחפש נואשות חומר לעבודה בנושא "חסיון עתונאי על מקורות מידע". אודה לכם אם תוכלו לכוון אותי למקורות בנושא או לאתרי אינטרנט מתאימים כי מצאתי רק כמה והם לא ממש עזרו לי. תודה מראש.
 
אנסה לענות לך

אין לי מידע ברור על הנושא. אבל ההגיון הבריא שלי ממליץ לך: 1. מאגרי מידע בספריות אוניברסיטאיות. 2. לשכת העיתונות הממשלתית - ולנסות לבקש חומר על הנושא. 3. אגודת העיתונאים בבית סוקולוב בת´´א (להם אני בטוח יש מידע על הנושא ואולי אף תקנון של כללי האתיקה העיתונאית). 4. בתי ספר לתקשורת (אוניברסיטאות, מכללות וכו´) יש בקישורים בפורום. 5. עו"ד מיבי מוזר מייצג את ידיעות, הארץ וכלי תקשורת נוספים. הוא מומחה בנושאי תקשורת, פרסומים וכללי לשון רע. אולי הוא יכול לעזור - למרות שאני בספק אם הוא ידבר איתך. 6. נסה פשוט לפנות לאחד העיתונים ובקש את מזכירת המערכת. תאר לה את מה אתה רוצה ובקש ממנה לעזור לך. 7. נסה לפנות למועצת העיתונות.
 

צחי24

New member
תודה רבה

גיא, תודה רבה על העזרה המהירה. אני סטודנט וזו עבודה סמינריונית בנושא. יש לי כמה פסקי דין רלוונטים וספרים אבל זה לא מספיק אז המון המון תודה על העזרה שלך. לא חשבתי לפנות לאגודת העיתונאים ואם לא היית כותב את זה, הייתי שוכח מזה לגמרי... בכל אופן, את האתר של AMALNET אני מכיר, משם התחלתי את החיפוש אבל תודה בכל אופן
שוב, תודה.
 
למעלה