חשבון בנק מלפני 30 שנה

חשבון בנק מלפני 30 שנה

חמי פתח חשבון חיסכון על שם הנכדים (הילדים שלנו = של בעלי ושלי). בשנת 1982 חמי נפטר בפתאומיות וכנראה לא השאיר צוואה. מאז עשינו כמה נסיונות לאתר את חשבונות החיסכון ולא הצלחנו מה גם שהסניף הזה של הבנק הסגר וכל הרישומים הגיעו לסניף המרכזי של אותו בנק. ביררתי בבנק ושם צחקו עלי ואמרו שהכספים התנדפו, הבנק ספג אותם. פשוט לא נראה לי. מצאתי באתר אותו בנק רישום של חשבונות מתקופת קום המדינה, כלומר רישום של חשבונות מלפני 60-65 שנה קיים. אז סביר שגם חשבונות מלפני 30 שנה קיים רישום.
 

efibau

New member
חשבון ישן- יש מה לעשות.

שלום לך.
מעט סדר וכמה ברורים:
- למיטב ידיעתי אומנם אין התיישנות על חשבון בנק ואין דבר כזה "הבנק ספג אותם". עובדה שבנק ישראל פרסם בחודשים האחרונים על כספי קופות ישנות ולא פעילות והוא קורא לבני המשפחה לפנות ולדרוש את הכסף אם קיים.
(אני מניח ששמעת על כך. ואם לא- אני מצרף למטה בקישורים את הקישור לבדיקה. זו הבדיקה הראשונה שהייתי עושה. וכל שצריך זה את תעודת הזהות של חמך וכמה פרטים נוספים שרק מחזיק תעודת פטירה של בעל החשבון יכול לדעת)
- איזה חומר יש ברשותכם שבאמצעותו את כותבת ש "עשינו כמה נסיונות לאתר את החשבונות" ? תדפיס ישן של מספר החשבון?
- כתבת שחמך נפטר ב 1982, כלומר יש ברשות בעלך צו ירושה או צו קיום צוואה. באמצעות מסמך זה עליו ליצור קשר עם משרדי הבנק המרכזי , ולכתוב את העובדות, כולל צילום של התדפיס(אם קיים)
וכן בקשה לדעת כיצד ניתן לקבל את הכסף שבחשבון. (במידה ותתקשו בכך, תוכלי לשלוח לי במסר האישי את פרטי הבנק ואסייע בידך למצוא את הכתובת וגם ללנסח מכתב בהתאם ).
- תמתינו למענה(אם יגיע בזמן סביר- עד שבועיים-שלושה). ולפי המענה -במידה והוא שלילי בצורה כלשהי, תיידעי אותי בפורום, ואז נמשיך.

שורה תחתונה- הבנק חייב לתת מידע מוסמך לבעלי החשבון או יורשיו גם אם הסניף כבר לא קיים. המחשב לא הומצא בימים אלה..
ולכן אם היה חומר ב 1982, הוא קיים גם היום.

























online music





















musicas
 

efibau

New member
תוספת לתשובתי -

במידה ומדובר בסכום משמעותי, אפשר להיעזר בעו"ד המתמחה באיתור והשבת כספים אבודים.
קחי בחשבון כמובן שהוא לא יעבוד בחינם..























youtube downloader
 
למעלה