שמח לעזור
D DannyJJ New member 9/1/05 #22 תמונות יפות של כולם ורק חבל שלא כולם הבינו מה שישה כתב בהתחלה והעלו תמונות שהן לא בצילום עצמי שלהם אבל לא נורא
תמונות יפות של כולם ורק חבל שלא כולם הבינו מה שישה כתב בהתחלה והעלו תמונות שהן לא בצילום עצמי שלהם אבל לא נורא
Y YHS New member 9/1/05 #24 טוב, עוד קוקפיט אחד עם הזמנה לזיהוי. אולי אפילו מספר זנב של המטוס, לא רק סוג.
ג גילה זלצר New member 10/1/05 #27 תשובה לישה:זהו דקוטה הרישום שלו?? אלהייסתור,מי יכול לדעת???אולי 4XFNA ?
Y YHS New member 10/1/05 #28 דקוטה. לא, לא ישראלית... בינתיים "את" יכולה להשתעשע בזיהוי המטוס השלישי בשירשור....
ג גידי פרידמן New member 11/1/05 #34 מה זה? אין הפרדה בין הנוסעים לטייסי ם? או שהתמונה צולמה לפני 9/11? תודה לכל המשיבים - גידי
ל לבון מליק New member 11/1/05 #35 גידי,אם תשים לב... יש וילונות מאחורי כסאות הטייסים.זהוי ההפרדה במטוסים האלה.כמובן יש דגמי מנהלים עם דלת שמפרידה את הטייסים מהנוסעים.
גידי,אם תשים לב... יש וילונות מאחורי כסאות הטייסים.זהוי ההפרדה במטוסים האלה.כמובן יש דגמי מנהלים עם דלת שמפרידה את הטייסים מהנוסעים.
ג גידי פרידמן New member 11/1/05 #36 וילון כן אבל אין איזה חוק לגבי דלת מיוחדת מאז הארוע בארה"ב? מה בכלל נותן הוילון? בוא נשים את הטרור בצד רגע נגיד שיש רעש/היסטריה אצל אחד הנוסעים, איך הצוות אמור לנחות לדוגמה? תודה - גידי
וילון כן אבל אין איזה חוק לגבי דלת מיוחדת מאז הארוע בארה"ב? מה בכלל נותן הוילון? בוא נשים את הטרור בצד רגע נגיד שיש רעש/היסטריה אצל אחד הנוסעים, איך הצוות אמור לנחות לדוגמה? תודה - גידי
Y YHS New member 11/1/05 #33 טוב, הרישום הוא N34 המטוס שימש במשך שנים רבות את ה FAA לכיול ובדיקת מיכשור והיום הוא עם המיכשור המקורי שלו משמש לתצוגה. כתבה מצורפת, לקוראי האנגלית.
טוב, הרישום הוא N34 המטוס שימש במשך שנים רבות את ה FAA לכיול ובדיקת מיכשור והיום הוא עם המיכשור המקורי שלו משמש לתצוגה. כתבה מצורפת, לקוראי האנגלית.