חשוב חשוב חשוב!!!!!!!!!!!!!!!1

shaylev69

New member
חשוב חשוב חשוב!!!!!!!!!!!!!!!1

אנחנו מנסים לארגן הסעה מאיזור המרכז אבל זה תלוי בכמה אנשים יבואו לכן אתם חייבים להתארגן ולהודיע לי היום או מחר גג גג גג תשאירו לי הוגעות בפרטי או חפשו אותי בפייסבוק תחת SHAY LEV כמה שיותר מהר
 

shaylev69

New member
אז ככה כרטיסים

אני כנראה אקבל כמה למכור לאנשים מהמרכז שרוצים לבוא ואז אפשר יהיה לשלם לי במזומן מעבר לכך צריך לראות איך מארגנים הסעה
 

vc15

New member
אני כנראה בא! השאלה עם כמה אנשים..

אחי תבדוק בכלל כמה עולה שאנשים ידעו אם רוצים או לא..
 

vc15

New member
כוס אמק ערססססס!! אפחד פה לא מזיז ת'תחת בשביל

שבק!!!! ואני חשבתי שכל האנשים בפורום הזה תוך שנייה יקפצו על ההופעה הזאתת!!! בגללכם אני לא הולך להופעה הזאת!
 
בגללנו? קודם כל תוריד הילוך...

אתה לא תדבר אלינו בשביל שןם הופעה בעולם דבר שני כ"כ חשוב לך סע באוטו ודבר שלישי מארגנים פה הסעה יש עוד יומים עד ההופעה מה הלחץ?
 
שמעוו!!! בקשר להסעות ביררתי מחירים1!!

מהמרכז, ת"א והאזור זה 1200 הלוך חזור. אז אם אנחנו 15 זה 80 שקל הלוך חזור לכל אחד. שכל אחד יעשה את השיקולים שלו D:
 

somerika

New member
אוף, תגידו

צאלים זה כזה חור שאין לשם מוניות שירות? :/ אני פשוט מגיעה מרחובות, שזה יותר קרוב לשם מת"א, אז אם אני מצטרפת להסעה עדיין יש לי בעיה לחזור הביתה...
 
חברה חברה יש לי רעיון !

אפשר לנסוע עד באר שבע ברכבת ומבאר שבע לצאלים זה מאוד זול נסתדר שם מוניות של 4 ומקסימום חזרה ניקח מונית גדולה או משו לא יודע.. או שאתם רוצים לנסוע לצאלים 80 שקל כל צד.? נראלי אפשרי גם...
 

vc15

New member
לא וביררתי...

וסורי על מקודם!.. פשוט התחרפנתיי!!! אני בקשר עם שי לב כבר כמה ימים בשביל לארגן מיניבוס וזה.. ואפ'חד לא כותב אם הוא יכול לבוא או לא.. אז סתם השתגעתי!! מצטער!!.. אנשים אני רוצה שמי שבא שפשוט יכתוב אני בא באשכול הזה וזהווו!! שנדע מה עושים!
 

vc15

New member
ת'אמת ששבת בבוקר זה באמת בעיה לחזור מתל אביב

הביתה.. אני נשאר שם ממתי שנגיע עד אוטובוס ראשון.. שזה אומר 11 בלילה!!!! אז אם אנשים רוצים.. (לא שיש ברירה..) אפשר פשוט להסתובב בתל אביב!..
 
שבקי

תפנה לשבק שיארגנו הסעות זולות לחברי הפורום XD ועכשיו ברצינות יש כמה אופציות על הפרק 1. מיניבוס מת"א 80ש"ח הלוך חזור 2. לנסוע עם הרכבת ולהסתבך בבוקר או משו 3. אולי נארגן כמה מכוניות ונתחלק בכסף?
 
חברים - עצה שלי.

כאמור - אני וזוגתי גרים בקראוון ליד שדרות, 40 דקות מצאלים. כן, צאלים זה חור. גם אם תצליחו להגיע להופעה, אין לי מושג איך תצליחו לחזור משם. גם אם תשיגו טרמפים לבאר שבע, זה עדיין יהיה יום שישי ב 3 לפנות בוקר... הדרך היחידה להגיע מהמרכז לצאלים למי שאין רכב, היא עם מיניבוס מאורגן. ה 80 ש"ח האלו יחסכו לכם הרבה כאב ראש. להגיע בטרמפים ביום שישי לפנות בוקר מכאן למרכז, זה בלתי אפשרי לחלוטין!
 
למעלה