חשוב לדעת- לעיונכם -|@"חמשת-האסים"

חשוב לדעת- לעיונכם -|@"חמשת-האסים"

חמישה סוגי שמנים אתריים שהם אנטי ויראליים הכי חזקים.ומאוד עוצמתיים. אורגנו-origanum-vulgare צתרה-satureia montana ציפורן-syzygium aromaticum קינמון-cinnamomum zeylanicum קורנית -טימין-thymus vulgaris אלו שמנים אתריים שהשימוש איתם דורש זהירות מירבית. יש 2 סוגים של שמן אתרי קורנית ,שמן אתרי קורנית מתוקה-sweet thyme בטוח יותר לשימוש. ועד לפעם הבאה ,אכתוב על כל שמן ושמן.
 
"חמשת-האסים"../images/Emo20.gifשמן אתרי-אורגנו

אורגנו-oregano שיח ממשפחת השפתניים ,נפוץ מאוד בספרד, צפון אפריקה,יון,איטליה,וגם בארצנו הקטנטונת. מופק על-ידי זיקוק בקיטור של הפרחים והעלים כשהם מיובשים. צבעו של השמן האתרי שקוף בגוונים צהובים עד אדומים. שמן אתרי מחמם מאלחש,יעיל לטיפולים בשילשולים,בחילות והקאות. כאבי שרירים,פרקים ועצמות,ראומטיזם,ודלקת פרקים. מרגיע מתח. *בגלל עוצמתו וריכוזו אין להשתמש ביותר מ-1-2 טיפות בכל תערובת של 100 מ"ל. *אזהרה. להימנע משימוש בתקופת הריון. אסור לשימוש לחולי אפילפסיה. להימנע משימוש במקרי לחץ דם גבוה. ציפורן-clove-bud עץ ממשפחת ההדסיים ,נפוץ במדגסקר,אינדונזיה וסרי לנקה. מופק בעמצאות זיקוק בקיטור של ניצני הפרחים,המניבים את השמן באיכות הגבוהה ביותר,או העלים והענפים הצעירים. שמן אתרי רב עוצמה .ממריץ,מחמם את הגוף,ממריץ את הדם ומעלה את לחץ-הדם. מחזק גוף ונפש,יעיל לעיכול קשה ,שלשול,מחלות דרכי-הנשימה,מניעת מחלות מדבקות בגלל היותו אנטיבקטריאלי ואנטי וירלי חזק. יעיל לטיפול בפרזיטים בדרכי העיכול. יעיל לטיפולים בראומטיזם,ודלקת פרקים. מאלחש בעיקר לכאבי שיניים. אנטיספטי רב עוצמה לעור. *אזהרה. להימנע משימוש בזמן הריון. להימנע משימוש בתינוקות ופעוטות מתחת לגיל 5 שנים . תמיד להשתמש במינון נמוך מחשש לגירוי העור. המשך יבוא.
 
"חמשת-האסים"המשך..../images/Emo24.gif

שמן אתרי צתרה-satureia montana שייך למשפחת השפתניים,ומזוקק מהעלים ומהקצוות הפורחים של הצמח. השמן בעל ניחוח חזק. והיה מפורסם בעבר בתכונותיו כתבלין בישול,וכן גם היום. יעיל לבעיות מערכת העיכול שילשולים,עיכול נרפה,ותולעים. יעיל לכאבי אוזניים,וכאבי גרון, למערכת העצבים ,לתשישות רוחנית, יעיל לבעיות במערכת הנשימה אסטמה,ודלקת בסימפונות. *אזהרה. להימנע משימוש בתקופת הריון. להימנע משימוש לילדים מתחת לגיל 5 שנים. להימנע משימוש במקרי לחץ דם גבוה. השמן עוצמתי מאוד,וחריף מאוד,לכן עלול לגרות את העור השימוש בשמן בריכוז נמוך מאוד. קינמון-cinnamomum zeylanicum עץ ממשפחת העריים,נפוץ בציילון,הודו וסין. מופק באמצעות זיקוק בקיטור של הקליפה,המניבה כחצי אחוז עד אחוז אחד או של העלים המניבים כאחוז וחצי. איכותו של השמן המופק מהקליפה גבוהה בהרבה וכך גם מחירו. צבעו של השמן צהוב. השמן ממריץ מחמם,מיועד לעורר במצבי עייפות גוף ונפש. מדלל את הדם וגורם להזעה, אנטי בקטריאלי ואנטי ויראלי רב עוצמה. יעיל נגד טווח רחב של מיקרו-אורגניזמיםוכן נגד מספר וירוסים. מוציא רעלים(טוקסינים)מהגוף, טוב לטיפול במחלות כמו שפעת,התקררויות,זיהומים ויראלים,ראומטיזם,קוליטיס,שלשול,מחזור לא מאוזן,פרטיזים במערכת העיכול. על העור (לא ישירות על העור,אלא עם שמן צמחי)יעיל כטיפול נגד עקיצות של צרעות,דבורים,סקביאס,וכינים. שמן ארוטי. יעיל במצבים של היסטריה,הלם,חוסר יציבות נפשית. *אזהרה להימנע משימוש לנשים הרות. להימנע משימוש לילדים עד גיל 5 שנים. השמן עוצמתי וחזק מאוד עלול לגרות את העור השימוש בריכוז נמוך מאוד. אין להשתמש ביותר מ-2 טיפות בתערובת של 100 מ"ל שמן צמחי.
 
מאמר מעולה אהבתי../images/Emo24.gif

מוזמנים לבקר בפורום מודעות פנימית נפתחה פינה חדשה
 
המשך "חמשת-האסים"../images/Emo24.gif../images/Emo20.gif

השמן החמישי בסדרת "חמשת האסים". קורנית-אדומה. red thymus בן שיח ירוק -עד,ממשפחת השפתניים. נפוץ בספרד,מרוקו,צרפת,ואצלנו בישראל. השמן מופק באמצעות זיקוק בקיטור של העלים והפרחים. צבעו שקוף או אדום. התכונות של השמן האתרי,מחטא חזק ביותר ,מעורר,אנטיביוטי,מאלחש. מצבים לשימוש,שיגרון,צלוליט,פצעים מזוהמים,כינים. *אזהרה, בשימוש בשמן קרונית אדומה יש לנקוט במשנה זהירות , ולהשתמש במינון נמוך במיוחד מחשש לגירוי העור. יש להימנע משימוש בזמן הריון, ילדים מתחת לגיל 5 שנים, ולאנשים שסובלים מלחץ דם גבוה.
 
למעלה