לא מבין מה היה פה אישי.
גם לא נתתי שום טענות מלכתחילה, באמת שאני לא מבין מה אתה רוצה, ואולי הציונים שלך בכלכלה היו גבוהים, אבל לבוא ולהגיד שלא צריך להיות מיסים, מראה על חוסר הבנה מוחלט.
אגב, הבסיס לחגורת בטיחות בא מהמקום שהמדינה אחראית על החיים שלך, אם אתה רוצה בזה ואם לא. לא בגלל שאתה יכול להסב נזק לסביבה. קח אופנוען למשל, הקסדה נועדה להגן רק על עצמו (או על חברות הביטוח, אבל במקרה הזה בשניה אפשר לראות איך הון שולל זכויות מהעם), אז למה זה עדיין בחוק? הרי הוא לא מזיק לסביבה אם הוא בלי קסדה.
אז התשובה היא כי המדינה צריכה לדאוג לו בלי קשר לרצונות שלו.
אבל בדיוק כמו שבדוגמא שלך המדינה שוללת חירות מאדם מסויים לטובת הכלל, זה בדיוק אותו עניין פה.
המדינה צריכה לדאוג לכלל אזרחיה, לא רק לעשירים. היא צריכה לדאוג שכל אדם יוכל לחיות פה בכבוד, גם אם הבן אדם עני.
הדאגה לחלשים באה על חשבון החזקים, במקרה הזה העשירים. ובצדק.
ודבר נוסף, אל תביא לי דוגמאות לא מעולם הכלכלה, זה טיעון לוגי כושל. אי אפשר באמת לעשות הקבלה אחד לאחד בין שני הדברים.
עכשיו אני לא גם לא מתווכח איתך על אם צריך או לא צריך לקחת מהעשירים יותר או פחות.
סך הכל אמרתי שאתה יוצא באמירות פופוליסטיות וחסרות הבנה בכלכלה, ואחר כך עוד אומר לאנשים אחרים שהם פופוליסטים.
גם לא נתתי שום טענות מלכתחילה, באמת שאני לא מבין מה אתה רוצה, ואולי הציונים שלך בכלכלה היו גבוהים, אבל לבוא ולהגיד שלא צריך להיות מיסים, מראה על חוסר הבנה מוחלט.
אגב, הבסיס לחגורת בטיחות בא מהמקום שהמדינה אחראית על החיים שלך, אם אתה רוצה בזה ואם לא. לא בגלל שאתה יכול להסב נזק לסביבה. קח אופנוען למשל, הקסדה נועדה להגן רק על עצמו (או על חברות הביטוח, אבל במקרה הזה בשניה אפשר לראות איך הון שולל זכויות מהעם), אז למה זה עדיין בחוק? הרי הוא לא מזיק לסביבה אם הוא בלי קסדה.
אז התשובה היא כי המדינה צריכה לדאוג לו בלי קשר לרצונות שלו.
אבל בדיוק כמו שבדוגמא שלך המדינה שוללת חירות מאדם מסויים לטובת הכלל, זה בדיוק אותו עניין פה.
המדינה צריכה לדאוג לכלל אזרחיה, לא רק לעשירים. היא צריכה לדאוג שכל אדם יוכל לחיות פה בכבוד, גם אם הבן אדם עני.
הדאגה לחלשים באה על חשבון החזקים, במקרה הזה העשירים. ובצדק.
ודבר נוסף, אל תביא לי דוגמאות לא מעולם הכלכלה, זה טיעון לוגי כושל. אי אפשר באמת לעשות הקבלה אחד לאחד בין שני הדברים.
עכשיו אני לא גם לא מתווכח איתך על אם צריך או לא צריך לקחת מהעשירים יותר או פחות.
סך הכל אמרתי שאתה יוצא באמירות פופוליסטיות וחסרות הבנה בכלכלה, ואחר כך עוד אומר לאנשים אחרים שהם פופוליסטים.