חשוב לכם חיי אדם?

שמאלני

New member
חשוב לכם חיי אדם?

חשוב לכם חיי אדם? אני מצפה שהתשובה תהיה כן,אבל במצב של היום אני לא רואה זאת. אני רואה שאתם רוצים להמשיך להלחם בפלסטינים ולא לשים סוף למלחמה הזאת. אני לא ראיתי פה בפורומים הזה הודעה אחת של הימנים פה שאומר משהו על השלום,אפילו לא אחת. אבל מה שאני כן רואה זה,ציטוטים שלא שווים ערך. אני מאחל לכם שכל אחד ואחד פה ילך לצבא לקרבי ויאכל את החרא שאוכלים החיליים הקרבים כיום. אין להם לא יום ולא לילה,ואז תבינו כמה זה חרא מלחמה. לא שאתם יושבים בבית מול המחשב בסתבלט וכותבים את הסיסמאות הטיפשיות שלכם. נראה אותכם גברים שתשרתו בשטחים. שבת שלום וצהוב.
 

Ergil

New member
איזה אידיוט

כן, חשובים לי חיי אדם. חיי אחיי ואחיותיי. חיי ההורים שלי. חיי השכנים. חיי שלי עצמי. אפילו החיים שלך עוד חשובים לי קצת, כי יש לי תקווה שתשתנה. מנהל הפורום הציע לאד תמונות מהשירות שלו בלבנון, אותו אד שכל מה שהוא יודע זה "רק שלום יביא בטחון" ואפילו לא יודע להגדיר שלום, ואתה עוד אומר "... אתם יושבים בבית מול המחשב ... כותבים את הססמאות הטיפשיות שלכם". בעצם, אין לי הרבה תיקווה בשבילך.
 

רפי2002

New member
תראה...

אני מסכים איתך שלעשות הכללות זה לא דבר טוב........ אבל, בוא אני ינסה להסביר לך יותר טוב את כוונותיו של שמאלני, לפחות איך שאני מבין אותם, ואפשר לומר, גם מסכים איתם... אני ינסח את השאלה אתם מעדיפים את ארץ ישראל השלמה (עזוב אותך מרמת הגולן כרגע, אני מדבר על האזור של יש´´ע) על חייהם של בני אדם.... כי זה בעצם מה שקורה.....ובוא אני יספר לך סיפור אישי... אתה יודע שאח שלי הייה צריך לשמור על יישוב, ששמו מבוא דותן, עם 20 משפחות.....משהו כזה...ואני שואל למה אח שלי צריך לסכן את חייו בשביל 20 משפחות משוגעות????? מה הם צריכים את מבוא דותן.....בשביל מה כל זה???? ואם חס וחלילה אח שלי היה נהרג (חס וחלילה!), הייתי מפנה אצבע מאשימה לעבר 20 המשפחות!!!!! הבנת עכשיו יותר טוב?
 
שאלות לרפי ידידי

תראה ידידי. 1. לצערי, וכבר צינתי פה את זה בעבר, אתה עושה לי חיים קלים. את הטיעונים בנוסח "חייל ששומר על 20 משפחות" שמעתי אולי אלף פעם, ככה שיש לי כבר תשובות מוכנות מראש, שבד"כ משאריות את הצד השני ללא תגובה וגורמות לאנשי המחנה שלי להיות מאוד מרוצים. בוא נראה, אולי הפעם זה ישתנה: כשהייתי בלבנון שמרתי על חניתה, שתולה, נטועה ועוד כמה מושבים קטנים. חצי צבא התעסק בלשמור על ישובים של כמה עשרות משפחות. האם גם אני שאלתי למה אני צריך לסכן את חיי למענן? האם גם הורי החילים בלבנון האשימו אותן בזה שהם צריכים להגן על גבול הצפון? מה דעתך שהוריהם של החילים הנעדרים ישלחו מכתב לתושבי מרגליות, המושב של יוסי שריד, ויאשימו אותם במה שקרה לבניהם? 2. עכשיו בטח תגיד: "זה לא אותו דבר". אחי, תעשה טובה לעצמך: תחסוך לעצמך את זה. יש לי מספיק טיעונים שיוכיחו לך שזה בדיוק אותו דבר. בשורה התחתונה, בשני המקרים הממשלה אישרה לתושבים לגור במקומות האלה, ולכן הם זכאים להגנה מלאה. בשני המקרים מדובר על שטח כבוש (אחד בששת הימים, אחד במלחמת השחרור). יש רק שני הבדלים: 1. ההיסטוריה של העם היהודי קשורה ליו"ש פי כמה וכמה מאשר לצפון הגליל; 2. הפקרת הגליל עשויה להביא לנזק לתושבים, אך אינה מסכנת את קיום המדינה, כי הוא רחוק ממרכז הארץ. הפקרת יו"ש לפלשתינאים עשויה להביא לחורבן מדינת ישראל וגוש דן, בגלל הסמיכות הגיאוגרפית. ככה שאם כבר עושים אבחנות, צריך לשמור על הישובים ביו"ש יותר מאשר על הישובים בגליל. אני כמובן חושב שכולם זכאים להגנה באותה מידה. 3. ולעניין האצבע המאשימה: מה דעתך שכל אחד מ501 ההרוגים מאז הסכם אוסלו יפנה אצבע מאשימה לרבין? נראה לך הוגן?
 

רפי2002

New member
תשובות לבגניסיט ידידי....:)

1. אין לי בעיה לעשות לך חיים קלים.....למה שאני ירצה שבן עמי יסבול? :) ובקשר לשאלותך.... תסכים איתי, שיש הבדל בין היישובים איתמר או מבוא דותן ליישובים שאתה שמרת עליהם...לדוג´ חניתה.... נכון, שניהם על הגבול, אחד עם הרשות והשני עם לבנון, אבל השני שייך למדינה שלנו, והראשון - לא!! .... דבר שני, אני לא מתלונן שחיילים שומרים על 20 משפחות, עם היישוב נמצא בשטח שלנו, ולא סתם מעורר פרובוקציות.... ולגבי ההיסטוריה של יש´´ע....אין לי מה להגיד לך....צודק, היסטוריה, אבל שוב....מה עדיף לך....חיי אדם או היסטוריה של עשרות אלפי שנה....??? ולגבי האצבע המאשימה....לא, זה לא יהיה הוגן (ואפילו הייתי אומר חוצפה) להאשים את יצחק רבין זכרונו לברכה ב501 ההרוגים, מסיבה פשוטה ביותר... לא הוא אשם !!!!! ובכלל מה זאת ההשואה הזאת, לעזאזל??? אתה משווה בין בן אדם שאת כל חייו תרם למדינה, ובגלל איזה רוצח מתועב נרצח, שוב, בשביל המדינה..... ובין משפחות פרובוקטיביות....וכל מה שהיה לי להגיד עליהם אמרתי..... זה כמו שאני ישווה בין גנדי להיטלר.... מבחינתי, זה אותו הדבר!!!!!! וכמו שאני לא משווה בינהם (רק לצורך דוגמה) אתה לא יכול להשוות בין יצחק רבין ז´´ל למשפחות הפרובוקטיביות....
 
סליחה? אנחנו מדברים על אותו ישוב?

1. מה פירוש ב"שטח שלנו"? מה זה בדיוק "השטח שלנו"? ולמה מה שלא היה בשטח שלנו לפי החלטת החלוקה בצפון, שונה ממה שלא היה בשטח שלנו לפי החלטת החלוקה ממזרח? 2. היסטוריה? אתה באמת חושב שאילו היה מדובר רק בהיסטוריה העם הזה היה מסכים להישאר ביש"ע? מדובר בביטחון נטו! נטישת יש"ע עלולה להביא לחורבן מדינת ישראל. גבולות אושוויץ- לא ימני אמר את זה. ודרך אגב, לפי הקריטריון שלך, למה בכלל לחיות בארץ? בוא נבקש חתיכת אדמה בארה"ב או על איזה אי ונעבור לשם. כי מה ההיא ההיסטוריה לעומת חיי אדם? ממש כלום. תראה את אנגליה, איך היא ויתרה על פוקלנד שנמצאת מאות אלפי קילומטרים ממנה, העיקר לחסוך חיי אדם... 3. פרובקציות? חביבי, הציונות היא פרובוקציה אחת גדולה: מדינה יהודית כסרטן בליבו של רצף מוסלמי ענק. האנשים שחיים במבוא דותן מרגישים שיכים לאדמה שלהם לא פחות ממה שהפלשתינאים מרגישים. הם באו כדי לישב את הארץ, בדיוק כמו האנשים שבאו לדגניה. גם החברה מדגניה היו פרובוקטורים?? 5. וחוץ מזה אז למה את אלה אתה מוכן לגרש ואת הפלשתינאים לא? מוסר כפול? 6. הוא לא אשם? הוא חתם על ההסכם במו ידיו!! הוא נתן להם נשק!!הוא אשם הרבה יותר מהמשפחות המסכנות, שעלו לשם באישור מלא של הממשלה, ולכן אינן אשמות בדבר. העובדה שהוא אדם גדול בצורה בלתי רגילה אינה משנה את אשמתו, יהי זכרו ברוך. אם כבר יש אשמה- תאשים את מי שנתן להן לעלות לשם. 7. יודע מה, לפי שיטתך: שרון לא אחראי להרוגים בלבנון, גולדה לא אחראית להרוגים ביום כיפור. ראשי הממשלה שלנו יסמכו לאמץ אותך לחיקם.
 

רפי2002

New member
אז ככה....

יישוב חניתה שלח לנו, ואין עוררין, עובדה שאף גורם לא רוצה אותו.... ואל תגיד לי שהערבים רוצים אותו, כי הם בעיקרון רוצים את כל המדינה, אבל אף גורם לא לוחם בנו בגלל יישוב חניתה, בניגוד להתנחלויות ביש´´ע כמו למשל מבוא דותן, או איתמר......או כל ההתנחלויות האלה... דבר שני...אתה נוגד את עצמך... מצד אד אתה אומר שלא מדובר רק בהיסטוריה "היסטוריה? אתה באמת חושב שאילו היה מדובר רק בהיסטוריה העם הזה היה מסכים להישאר ביש"ע? מדובר בביטחון נטו!" ומצד שני אתה אומר..."כי מה ההיא ההיסטוריה לעומת חיי אדם? ממש כלום" אבל לא משנה, אני חושב שהבנתי את דברייך... ותשובתי היא פשוטה ביותר... אני האחרון (או לפחות מבין האחרונים) שיוותר על ההיסטוריה של היהודים ושל מדינת ישראל בפרט, ואנשים גדולים ממני אמרו "בלי עבר אין עתיד".... אבל אני לא חושב שחייל צריך לההרג בגלל שהוא שומר על קבר רחל..... מי צריך את הקבר הזה???? אםהיינו מקבלים אותו, אז סבבה, אבל בשביל הקבר הזה לההרג???? לא ולא!!! ולשאלתך למה אני מוכן לגרש את המתנחלים ואת הפלשתינאים לא, מהסיבה הפשוטה שלמתנחלים יש מדינה שלמה....ת´´א, חיפה, ירושלים, חדרה, עפולה....לא חסר....ואילו לפלשתינאים? ובקשר ליצחק רבין זכרונו לברכה, אני לא מתכוון להתכווח איתך, אתה חושב ככה, זכותך.... שבוע טוב שיהיה לך..... :)
 

רפי2002

New member
תראה.....

גם אני חשבתי ככה - עד שהסתבר לי שטעיתי.... הפלשתינאים לא יכולים לעבור לירדן, בגלל שאין שום קשר בינם לירדנים חוץ מעצם העובדה שהם מוסלמים...א אז ככה שאתה לא יכול פשוט לזרוק אותם לירדן, מצריים או כל ארץ ערבית אחרת.... וזה בדוק, היה לנו על זה הרצאה של מזרחן (מומחה למזרח התיכון....).
 
אל תיתמם

הירדנים ש70% מהם פלשתינאים פשוט לא רוצים את האחים שלהם. וגם הפלשתינאים לא רוצים לעבוד לירדן מה יש להם לחפש שם. הרי לעבוד פה בארץ במשכורת פחותה ממינימום עדיף על להיות בירדן ששם התנאים אפילו יותר גרועים. עובדה שהרוב המוחלט של הפלשתינאים הולכים לעבוד בארץ ולא בירדן. אבל בלי קשר לזה. הרי אם אנחנו הצלחנו לקלוט עליה שהמשותף בין כל הקבוצות האתניות חוץ מיהדותם היא מקרית בהחלט. אז הירדנים לא יכולים לקלוט פלשתינאים.... גם ככה רוב הירדנים הם בעצם פלשתינאים.
 

רפי2002

New member
צר לי, אבל יש מרחק גדול ביני

לתמימות... אז קודם כל, נתחיל בתיקון קל.... אמנם יש הרבה פלשתינאים בירדן יותר מחצי, אבל לא 70%, אלא בסביבות ה60%, אין ספק, עדיין מדובר במספר גדול.... עכשיו יש מספר סיבות שהפלשתינאים לא עוברים לירדן, אחת מהן היא התנגדותה של ירדן, בגלל הפחד שהם "יכבשו" את הארץ שלהם, וכך הירדנים "ייעלמו"... דרך אגב, מאותה סיבה שאנחנו לא מסכימים לזכות השיבה.... הסיבה השנייה היא התגדותם של חלק מהפלשתינאים מהסיבה הפשוטה שהם, או משפחתויהם גדלו בארץ ישראל, ואין הם מוכנים לעזוב את הבית שלהם.... מכל כוון שתסתכל, הסיבות הם מוצדקות, ותפסיקו ל"ברוח" מהמציאות.... וכפי שכבר אמרתי, אנחנו פה, הם פה, זאת עובדה!!!!! ושוב, הדרך היחידה למניעת הפיגועים, היא שיחות השלום שיביאו בסופו של דבר לשלום....אבל זה....כבר נושא אחר...שלא נדון בו עכשיו, כי קודם כל מטרתינו היא להגיע לשקט...
 

Charlie

New member
רפי2002

1) נתחיל בתיקון קל , לדעת רוב המומחים מספר הפלסטינים בירדן מגיע לכ-80% מהאוכלוסייה! 2) "הירדנים יעלמו" - מי אלה הירדנים הללו בכלל? האם המיעוט הבדואי המהווה חמישית מהאוכלוסיה בגלעד כיום? הם בכלל סעודים מהחיג´אז. ה"ירדנים" הללו הם...פלסטינים.
 

רפי2002

New member
הוווו....תשמע, ידידי משכבר הימים...

נתחיל, (ואני חושב שכדאי שנסיים כי זה לא כזה משנה) בתיקון של התיקון, בירדן יש כ60 אחוז פלשתינאים....נקודה!!!!! לא הבנתי מה אתה רוצה להגיד, רק ש" "ירדנים" הללו הם...פלסטינים. " אז זהו, שלא!!! זה מה שאני מנסה להסביר....יש הבדל גדול בין הפלשתינים לירדנים..... ואני לא אומר את זה סתם....זה נכון...סמוך עליי.... :)
 
מאיפה לקחת את הנתון הזה?

ותדע לך שלפני 48 ובריחת הפליטים לירדן אז בכלל לא היה דבר כזה ירדן. הפלשתינים לא רוצים לעבור לירדן מהסיבה הפשוטה שטוב להם פה. למה לא לעשות טרנספר?
 

רפי2002

New member
לקחתי את הנתון

ממקור אמין מאוד....באמת.... ובקשר לעובדה ציינת שלא הייתה ירדן...אז אמור לי בבקשה ידידי, של מי הייתה אילת שייכת לפני שישראל כבשה אותה? לשוודיה???? למה לא לעשות טרנספר????? כי...אתה יודע מה, כשאני חושב על זה....אין סיבה.... ואלללה, דווקא רעיון טוב.... אמממ....כשאני חושב על זה, מה רע במה שהיטלר עשה?????? הוא בעצם רצה לעשות טרנספר ליהודים, נכון? אתה יודע משהו....כשאני חושב על זה שנית....זה ממש, אבל ממש....ממש ממש ממש רעיון גרוע!!!!!! מה זה לעשות טרנספר??????? קנית אותם??? אתה יכול לעשות בהם מה שאתה רוצה??????
 
למותר לציין: אני נגד טרנספר

טרנספר מרצון- לא ריאלי. טרנספר בכח- לא מוסרי.
 
למותר לציין: אני נגד טרנספר

טרנספר מרצון- לא ריאלי. טרנספר בכח- לא מוסרי.
 

Ergil

New member
אתה מבין את המשמעות של המילה

טרנספר? לא? המשמעות היא העברה. מה שהיטלר רצה לעשות זה רצח עם. רואה את ההבדל? לא? נו טוב, אתב לא השמאלני העיוור הראשון.
 

רפי2002

New member
אז בוא אני יתקן אותך....

אם אתה אומר שזה ריאלי ומוסרי (חברך, שכחתי איך קוראים לו...מנהל הפורום....הבוגריסט...משהו כזה....סלח לי ששכחתי
....גם הוא אמר שזה לא מוסרי!!!!!!!!!)
נו טוב, אתה לא הימני העיוור הראשון...
ובקשר לההבדלים, ברור שיש הבדל...אנחנו באסיה, גרמניה באירופה, להילטר היה שפם, לשרון אין.... אבל בגדול זה אותו הדבר!!!!!!!! וגם ברור לך שאנחנו לא נעביר אותם על דפים של משי (או איך שלא אומרים את זה....אם אתה אומר שזה ריאלי ומוסרי (חברך, שכחתי איך קוראים לו...מנהל הפורום....הבוגריסט...משהו כזה....סלח לי ששכחתי
....גם הוא אמר שזה לא מוסרי!!!!!!!!!)
נו טוב, אתה לא הימני הראשון...
ובקשר לההבדלים, ברור שיש הבדל...אנחנו באסיה, גרמניה באירופה, להילטר היה שפם, לשרון יש.... אבל בגדול זה אותו הדבר!!!!!!!! וגם ברור לך שלא נעביר אותם עם מכוניות BMW, נכון
 

Ergil

New member
ומה עם ההבדלים?

קודם כל, אם זה מה שצריך, אני מוכן לתת לכל ערבי BMW. ויותר חשוב: גם אתה קשה קליטה? היטלר רצה להרוג את כל היהודים. אני רוצה להעביר את כל הערבים משטחי א"י. הנה רמז: אני לא רוצה להרוג אותם. עכשיו אתה מבין יותר טוב?
 
למעלה