חשוב לכם חיי אדם?

רפי2002

New member
כן כן....

אבל....בוא אני יספר לך סוד קטן....תקרב אליי, שאף אחד לא ישמע... הערבים, לא רוצים לעבור....לכן תצטרך להשתמש בכוח.... אבל זה ישאר בינינו נכון?
 

Ergil

New member
מה אתה אומר

אני רוצה לראות ערבי שמסרב לכרטיס טיסה למדינה לבחירתו פלוס 10000 ש"ח. תראה לי אחד כזה.
 

רפי2002

New member
רגע...אני הולך להביא מחשבון....

O.K אחד הליכודניקים, רשם קודם שיש 900 אלף ערבים, אין לי מושג אם זה נכון או לא...אבל בוא נצא מנקודת הנחשה, שזה נכון.... כרטיס טיסה לירדן, נגיד שהערביםן רוצים לטוס לשם, עולה בסביבות ה200 דולר.... אז אם יש 900 אלף ערבים, וכרטיס טיסה לירדן עולה כ900 שקל....נכון? 900000*900=810000000 810 מיליון שקל... לזה צרף את 10000*900000=900000000, כי הרי אמרת שתיתן לכל ערבי 10000 שקל... 900000000+81000000000= מספר אסטרונומי... א\ז יאלללה, אח שלי, לפני שאתה מציע פתרונות, תחשוב קצת!!! אין לנו כסף!!!!!!!!!!!! חוץ מזה, מי אמר שהם רוצים|!!!!!!!!! שבת שלום
 
רפי, הכנסת לעצמך גול עצמי...

אתה יודע מה ההערכות לגבי גובה הפיצויים שניאלץ לשלם למתנחלים אם נפנה את כולם? מישהו חישב שזה יוצא 90 מיליאר דולר. לזה יש לנו כסף? או שהשיקול הכלכלי תקף רק כשזה נח לך?
 

רפי2002

New member
לא לא....אל תדאג, לא הכנסתי גול

עצמי.... א. אשמח לשמוע את הפירוטים של ההוצאות בפינוי המתנחלים.... ב. השיקול הכלכלי תקף תמיד.... ג. רשמתי גם בהודעה, הפתרון הזה הרי לא הגיוני.... אז גם אם יש כסף, הם לא יסכימו, אפילו חלקם לא יסכימו... ואם הם יסכימו, אז למה לא מציעים? תאמין לי, אפילו ביליין לא יבכה אם הם ייעזבו מרצון.... אבל זה לא ריאלי....!!!!!!!!!!
 
חוכמה גדולה

אומר ממקור אמין מאוד ולא מביא את המקור... אה אז לערבים היה מותר להתקיף אותנו אחרי חלוקת הארץ ב48? ולנו אסור להעיף אותם קיבינימט מפה?
 

רפי2002

New member
דיייייייי

אני בדיוק זוכר את המקור.... זה היה נתן זהבי בתכניתו לפני כחצי שנה... אבל מהף אני לא מכיר אתכם, אתם תגידו שהוא שמלני וזה לא חכמה.... וכל שאר הדברים שיש לכם להגיד על התקשרות.....ובגלל זה לא אמרתי!!!!! טוב? והוא הקריא כל פיגוע ופיגוע, חבל שלא הקלטתי... אתה מרוצה עכשיו אח שלי???
 

Charlie

New member
רפי2002 - מהיכן אנחנו מכירים?

יש הבדל בין פלסטינים "ירדניים" לפלסטינים ביו"ש לפלסטינים אזרחי המדינה. קיים גם הבדל בין יהודי ישראל, ארה"ב, אתיופיה וארגנטינה על אף שכולם יהודים. אבל שלא נטעה - כל הפלסטינים בני אותו לאום ללא קשר לאזרחות הזמנית שלהם כרגע!
 

שמאלני

New member
בגיניסט....

תגיד אתה לא רואה שרפי צודק? מה אתה עוד שואל אותו שאלות בכלל לא קשורות לעניין. הבן אדם כותב ובצדק וגם אני כתבתי זאת שבשביל כמה בתים מסכנים אני לא אסכן את חיי. בשביל מה תגיד לי,בשביל כמה מתנחלים עם דעות קיצוניות ולא נורמליות אני יסכן את חיי או את חיי חברי. נראה לי אתה היחיד ששרת בלבנון ועוד חושב שלא צריכים להגיע לשלום. אני מכיר כל כך הרבה {כמו למשל חבר של אחי} שהיה ימני קיצוני אפשר לומר,שירת בלבנון שינה לגמרי את הדעות שלו מימין לשמאל. ואתה יודע למה? כי הוא ראה איזה חרא אוכלים בצבא. לפני הגיוס הוא בכלל חשב על מלחמות ולכסח את הערבים,ובגל לזה הלך לקרבי. ואחרי הצבא כאילו בן אדם חדש,הוא מדבר כמו איש שנולד להיות שמאלני. רק דבר אחד לא הבנתי,מה קשור רבין ל-501 הרוגים מהסכם אוסלו?
 

byron

New member
שמאלני...

ואיפה נעצור? 20 משפחות זה לא נחשב כדי להגן עליהן? ו40?...50?...100?...1000?...10,000?.... או שנעשה הפרדה אחרת נגן על מי שהצביע "נכון". אולי זה לפי אזור מגורים? זא עכשיו אתה מתיחס לאיזה קו "ירוק" פיקטיבי, ואחרי שנחזור לתחומי 48´? אולי הערבים ידרשו את יפו? חיפה? איפה נעצור אז? עלינו להפסיק עכשיו. לעצור את הנסיגה כאן ועכשיו!
 

שמאלני

New member
איזה מפגר

גם החיים שלך חשובים אפילו לי אני לא מדבר איתך על חיים. אני מדבר איתך על למה לעזאזל צה"ל צריך לשמור על כמה משפחות בודדות ולסכן את חייהם של החיליים. זה נראה לי כל כך אבסורטי,אבל מה אני רוצה אני חי במדינה מפגרת משהו. אבל אני מבין שעד שאתה לא תדע משהו מהחיים שלך אתה לא תדע מה זה מלחמות.
 

Mr.Z

New member
ואתה יודע מה זה מלחמות??

אתה סה"כ בן 16 מה כבר ראית בחיים שלך שאתה משחק אותה כל כך מבין?? ועוד דבר, תפסיק כבר לקלל!!! מצטער להגיד לך אבל זה מראה על הרמה שלך ולמה אנשים לא צריכים להתייחס לתת רמה כמוך שכל הזמן מקלל במקום לענות תשובות לעניין.
 

שמאלני

New member
mr.z....

תגיד לי אתה דפוק? לא צריכים להיות חכמים גדולים כדי להבין מה זה מלחמה. אומנם אני רק בן 16 אך אני לא צריך להיות בן 32 כדי שיהיו לי דעות מוצקות שאני הולך לפיהן. ותעשה לי טובה אל תתנשא כי הרבה אנשים ניסו להתנשאות עלי ונפלו,תתפלא יש לי שכל. ובקשר לקללות,כמובן שאתה ימני וחס וחלילה שתגיד למישהו מפה שיספיק לקלל הכי קל לפנות לשמאלנים שמותקפים פה על ימין ועל שמאל.
 

Mr.Z

New member
ואתה יודע מה זה מלחמות??

אתה סה"כ בן 16 מה כבר ראית בחיים שלך שאתה משחק אותה כל כך מבין?? ועוד דבר, תפסיק כבר לקלל!!! מצטער להגיד לך אבל זה מראה על הרמה שלך ולמה אנשים לא צריכים להתייחס לתת רמה כמוך שכל הזמן מקלל במקום לענות תשובות לעניין. זה הזמן לצאת מהאשליות... זה הזמן להכיר באמת שאוסלו קרס ושאין פרטנר זה הזמן לאכול ג´חנון
 

Mr.Z

New member
רשמת שאתה חי ב"מדינה מפגרת משהו"

אז צירפתי בקשר למשפט תמונה שקשורה לעניין...
 
למעלה