עלות הפעלת מידיבוס
אנא נמוכה בהרבה מעלות הפעלת אוטובוס ההבדל היחידי הינו בעלות הרכישה ובעלות צריכת הדלק אשר אינה משמעותית. משהו צריך לממן את הפעלת השרות בלילה מידיבוס של 20 מקומות ישיבה אינו מכסה את עלות תיפעול השירות
עלות הפעלת מידיבוסכן ולא
יורם, אני מסכים שלא נראה לי שמישהו בארץ מוכן לסבסד את השירות הזה. אני לא מסכים שזה לא שווה את ההשקעה. תחבורה ציבורית צריכה להיות מספיק מושכת על מנת שאנשים מסויימים יהיו מוכנים לוותר כליל על רכישת רכב פרטי. ישנם מחקרים שמראים שיש תועלת כלכלית למשק בהפעלת תחבורה ציבורית חינם, שזה דבר שבוודאי דורש השקעה מאסיבית. פרופ' דניאל מורגנשטיין כתב על כך מאמר מעניין. לעומת ההשקעה הנדרשת להפעלת תח"צ חינם, נראה לי שההשקעה הנדרשת להפעלה של רשת "שלדית" של קווי מידיבוס בלילה פעם-פעמיים בשעה היא קטנה לאין שעור.
אנא נמוכה בהרבה מעלות הפעלת אוטובוס ההבדל היחידי הינו בעלות הרכישה ובעלות צריכת הדלק אשר אינה משמעותית. משהו צריך לממן את הפעלת השרות בלילה מידיבוס של 20 מקומות ישיבה אינו מכסה את עלות תיפעול השירות