חשיפה באמצעות שיתוף פעולה בין מדע וקולנוע

מייפלס

New member
אנ'לא חושבת כמוך

אני חושבת שאתה מוריד מהערך של בני אדם ...
אני ממש לא חושבת שאנשים ככה נתונים לשליטה מוחית , לא כשבריאים פיזית ונפשית ...
האליטות משחקות מטעמים של בצע , אגו ופולטיות , בעיקר זה !
אולי אולי עושים עסקים עם חוצנים ... אבל זו בחירה מודעת , לא - לא מודעת !

ויתר ... החתימה שלי ...

השאלה היא איך מגיעים לזה ?!
לא כמו שצבאות מגיעים\משיגים ל\את הפיתרונות שלהם !
אחרת , אבל אין לי ממש מושג איך ... מה שצריך להיות אתמול בהמון הרמוניה , סבלנות , סובלנות ואהבה , עד שהן תחלחלנה להן פנימה ... זמן מיותר לדעתי ... אני חסרת סבלנות ??? אולי ... אבל השעון מתקתק לו ...
 

franse

New member
את תמימה מאד ולמרבה הטרגדיה מייצגת את הרוב.

האליטות לא יודעות מהחיים שלהם. פיונים חסרי מודעוּת.
כל אחד מהם מקדם את האינטרס של הארגון אליו הוא שייך (לאומי, כלכלי) מבלי לראות את התמונה הכללית.
אלה שכן מבינים נאלצים להתיישר על פי הקו של הארגון אחרת יאבדו את משרתם.
ראי מה קרה לקלרק מקללאנד שעבד בנאס"א 37 שנה ונזרק משם ללא פנסיה אחרי שראה חוצן עומד ברציף המטען של מעבורת החלל (כנראה שלא סיפר, רק היה חשש שיספר).
עד שאנשים כמוך יבינו מה קורה, תרד על הפלנטה מערכת דיקטטורית שמפוקחת ומופעלת על ידי מחשבים שכמוה לא ידעה האנושות.
אנשים לא יוכלו לזוז באופן חופשי לשום מקום. ידעו עליהם הכל, כולל מה הם חושבים.
הם יהיו נתונים לעונשים על כל חריגה מהקו המוכתב מלמעלה.
המבצעים יאמרו שהם בסך הכל עושים את תפקידם ומצייתים להוראות.
נשמע מוכר?
הפתרונות שאת מציעה: הרמוניה, סובלנות, אהבה, אינם אלא שסתום המסופק כאמצעי שחרור לחצים, חסר כל השפעה על המציאות.
 

מייפלס

New member
אני מתכוונת למה שאמרת ...

ואני מתכוונת גם , וזה בהחלט לא יהיה קל ... אבל ניתן בהחלט לשינוי ותיקון !
 
החוצנים שאני הכרתי אישית

היו עדינים וטובי לב. הם עזרו לי עם דלקת חיתולית הכף שהיתה לי, הכאב נעלם תוך שבוע. הם השתדלו לדבר בקול אנושי, כדי שאבין אותם, והם כתבו לי את המילים הבאות :
ძფოპიბ ფ ვვლფდქყ ოლ ყჩ ტი №ოლ დფბფ ეყვძ სფჭრრნლ ი
אז אמרתי להם יפה תודה, משום שלא רציתי להביך אותם. למחרת בקשתי מחברי הגיאורגי לפענח עבורי. אבל הוא לא ידע. אז פניתי לטימותי האדום והוא הבין את המסר מיד. נפגשנו שש פעמים עד שהוא הצליח להסביר לי. ועכשיו אני יודע. לא הרבה יודעים את זה, ואני שמח להיות בין המעטים שיודעים
 
יכול להיות...

אני מניחה שעל-מנת להוכיח את זה נצטרך הרבה יותר שיתופי פעולה עם אנשים מתוך תאגידים כאלה. מקווה שאנשים יתחילו לדבר.
 

u333

New member
לא מבין דבר אחד....

מה שייך הרס כדור הארץ, חלוקה לא צודקת של המשאבים, אי-צדק חברתי, עושק של המעמד הנמוך וכד' - שכמעט הכל נכון - לנושא הפורום


ועל הסתרת איזה עובדות את מדברת
 
קיים קשר הדוק בין הדברים

זה בא לידי ביטוי בכך, שיכולנו כבר מזמן להנות מטכנולוגיות ומאנרגיה לא מזהמת, חינמית או מאוד זולה, מבלי לפתח תלות שגובלת בשיעבוד של ממש, באנרגיה שנוצרת ע"י שריפת דלק ושאר משאבי טבע מוגבלים. למשל, טכנולוגיות שפותחו ע"י ניקולא טסלה, אשר בסופו של דבר הוא מצא דרך להסביר אותן באמצעים שמשלבים בין הפיזי והרוחני -- אלו טכנולוגיות שהיו אמורות להיות זמינות עבור כולנו ולאפשר חיים ללא מחסור לכל תושבי הפלנטה, אבל לא היו מניבות רווחים כספיים עצומים עבור מיעוט זעום של משקיעים.

ככל הנראה, טכנולוגיות אלו שהתגלו מחדש ע"י טסלה, היו בשימוש של אסטרונאוטים קדומים שהגיעו לכאן לפני אלפי שנים. עדיין נבדקת ההשערה, שהפירמידה הגדולה בגיזה שבמצרים שימשה כמעין מכשיר ליצירת אנרגיה נקיה.

הטענה שלי היא כלפי מיעוט של אנושיים, אלה ש"גוזרים את הקופון" מכך שיש בעולם מחסור, עוני ומלחמות: לא רק המרוויחים, אלא גם מקבלי ההחלטות, שמעדיפים לשרת את המיעוט ולא את הציבור הכללי (קשרי הון ושלטון -- זה משחק עתיק ולא המציאו את זה בארץ).
אני מודעת לכך שהדעות שלי מאוד רדיקליות, אבל אני באמת חושבת שצריך לשנות פה סדרי עולם, כל השיטה הפוליטית והכלכלית בעולם רקובה מהיסוד, וזה נובע מליקוי חמור בהתפתחות הערכית של האנושות כקבוצה (רוצחים כלבים נטושים בחסות החוק בתחנות הסגר כי "אין כסף להחזיקם בחיים"; אבל יש מספיק כסף לממן ישיבות חרדיות, נסיעות מיותרות לחו"ל עבור כל מיני עסקנים, מכוניות פאר חדשות לשרים, שיפוץ מגלומני של מבני משרדי ממשלה וכו').

ההסתרה מפני כלל הציבור ע"י ממשלות ותאגידים באה לידי ביטוי בכך, שלא מספרים לנו את הסיבות האמיתיות לכך שמעדיפים אנרגיה מתכלה ומזהמת ספציפית על-פני אנרגיה נקיה, זמינה וזולה -- הסיבה היא, שממשלות משרתות בעלי-הון מסויימים שהן חפצות ביקרן (לא רק בארץ, בכל העולם).
בנוסף, מנסים והצליחו במשך המון שנים, להסתיר מפנינו את העובדה, שהטכנולוגיות האלו קיימות כבר הרבה מאוד זמן. ככל הנראה, חלקן נמצא בשימוש של ציוויליזציות שמסוגלות לבצע מסעות בין-פלנטריים, כשהכוונה בעיקר לאלו שהגיעו לפה (האם אתה מעלה בדעתך, שחלליות שמסוגלות לעבור מרחקים של עשרות שנות-אור במהירות, מופעלות באמצעות דלק או חומר מתכלה כלשהו?...).
 

u333

New member
לא קונה אפילו מילה אחת מכל הכתוב...

ואני לא היחיד.

בשלב ראשון אסתפק בהסבר משכנע איך הפירמידה בגיזה שימשה ליצירת אנרגיה ???

מה שאני כן זוכר - ואולי את היית קטנה - שהיה איזה שר-פתי מרידור שהאמין לאותו נוכל שהבטיח להאיר בנורה אחת את כל רמת-גן....

ואת יודעת כמה תמהוניים מגישים כל שנה הוכחות להמצאת מכונה-המניעה-את-עצמה ? (מה שנקרא "פרפטואום מובילה")

וסליחה שלא אתייחס לזה שמשפצים משרדי ממשלה במקום להאכיל כלבים משוטטים.
 
זה בסדר, אני לא מנסה למכור...


אני לא ממש זוכרת את הפרשה שהזכרת, אבל לא נראה לי שאפשר להשוות מדען גאון כמו ניקולא טסלה לאיזשהו תמהוני או שרלטן.

לדעתי, אחד הדברים הבסיסיים ביותר בענוה, הוא ההכרה בכך שאנחנו לא יודעים הכל. חלק מהעניין הוא שאנחנו לא מכירים את כל הטכנולוגיות שקיימות בעולם וודאי שלא ביקום. אני לא ממש יודעת להסביר את הטכנולוגיה שעושה שימוש בפירמידות, אבל בקישור תמצא ניסיון לא רע להסביר את העניין (אם אין לך הרבה זמן, התחל מהדקה ה- 37:25).
בקיצור נמרץ, הסתבר שלמבנה הפירמידה יש יכולת ליצור סביב עצמה מעין בועת הגנה אלקטרו-מגנטית שמסננת קרינה מכל סוג שמוכר לנו. תכונה נוספת היא היכולת של מבנה הפירמידה למשוך אנרגיה דרך הקדקוד אל מרכזה. שימוש מתקדם אפילו יותר הוא האפשרות, שפירמידה יכולה לשמש כמעין מכונת-זמן (אני לא יודעת להסביר איך בדיוק זה עובד, אבל יש כמה תאוריות בתחום הפיזיקה הקוונטית שמתייחסות לנושא).
 
באותה מידה , הפירמידה בגיזה שימשה

-- כ"שומר בריאות" לאוכלוסיה שלימה. ומנעה מחלות באיזור המזרח התיכון כולו, בעזרת גלי אולטרה מגנטיים.
-- כמשדר רדיו-מגנטי-קרינתי, שהיה כלי תיקשורת בעל עוצמה אדירה, שאיפשר "עקיפת" מהירות האור, ותקשורת מיידית עם גלקסיות רחוקות.
-- ככלי להעברת מטענים בשיטת הטלפורט TELEPORT
-- כמכשיר להתבוננות אל תוך העתיד, עם טווח של 47 שנים אל תוך העתיד.
-- כבית גידול לעוברים של מינים חדשים ופיתוח גנטי וDNA מוטטיבי של בעלי חיים חדשים
וכו'
וכו'
רק לא קבר ואנדרטה לשליטי מצרים העתיקה.
 

מייפלס

New member
מסכימה כמעט עם כל מילה שלך

לגבי הפרמידה בגיזה ... ברור שהשימוש שלה הוא לא רק טכנולוגי מתקדם אבל קדום , אקולוגי ( לפחות יותר אקולוגי מבית או ממחצבה עכשווית ) אלא גם רוחני !

מעניין לגלות באמת מה כלללללללללל השימושים של הפרמידה ועוד מבנים ואתרים קדושים ...
 
לכל דבר פיזי יש ביטוי אנרגטי...

... לכן, קשה מאוד להפריד בין הדברים. למעשה, השימוש הטיפולי הרוחני-אנרגטי כבר מיושם בפירמידות מודרניות ברוסיה ואוקראינה (מדקה 31:06 עד דקה 34:59). קרוב לודאי שזו גם אחת המטרות של הפירמידות העתיקות ברחבי העולם.

שימושים אפשריים נוספים, כפי שמוסבר באותו פרק, הם: יצירת בועת הגנה אלקטרו-מגנטית שמסננת קרינה אלקטרו-מגנטית (הגנה שהיא גם פיזית, אפשר למדוד אותה, וגם אנרגטית), יכולת למשוך ולרכז אנרגיה במרכז הפירמידה (תכונה שמאפשרת את יכולות הריפוי שמוזכרת לעיל), וכנראה גם מכונת זמן (את זה אני לא יודעת להסביר, אבל יש תאוריות בתחום הפיזיקה הקוונטית שמתייחסות לנושא במטרה לחקור אותו).
 
למעלה