חשש לשבר בפרק כף היד
בינתיים, סד גבס ל-10 ימים ואז יצלמו שוב. לגבי ניתוח התאונה: ביצעתי "אסים" מעל הדרך לקראת נחיתה. היה מאוד טורבולנטי. ההתקדמות דרומה הייתה באופן ברור, איטית יותר מההתקדמות צפונה, יחד עם הדיווח של חגי מהתבור, אודות רכיב דר' מז' בכפר תבור, לא הייתה לי כל דילמה לגבי כיוון הרוח שהשתנתה ממש במטרים האחרונים והחליטה לבעוד באחורי "הזקן שדורש לעצמו נקודות בונוס בליגה". עומס הכנף שלי הוא המירבי לגלשן,(ציוד 20 ק"ג +משקל טייס 95 ק"ג על 15 מ"ר = 7.66 ק"ג למ"ר. אם תחשבו את עומס הכנף שלכם, תראו כמה מצבי חמור. התוצאה מכך היא ממילא מהירויות גבוהות מאוד בנחיתות. בגבית, גם מצנח העצירה ששחררתי לא עזר. הסיום היה בשדה עם צמחיה גבוהה (הרוב קוצים מסוג חוח...מי שמכיר ) שהפחיתו את הנזק לצלע אחת שבורה. הלכה עונת המעבר,וגם האופנוע יתייבש ויחליד, כי ביד ימין אני בקושי מצליח לקרוע נייר טואלט... ינ.ב. חגי, יש מצב לנקודות בונוס על עומס כנף? דודו, קבל את מה שכתבתי גם כדו"ח תאונה. מסיבות ברורות, רציתי לשתף את כולם. מסקנות: ב. אל תנחת ראשון (בעקבות הנחיתה שלי הזהרתי את האחרים, שאכן נחתו לכיוון צפון מזרח ורובם גם "קדחו"). ב. בחר בשדה הפתוח והגדול ביות שאתה יכול (הקבוצה שנחתה בשדה הצפוני יותר, פעלה נכון !!!) מבלי לחשוב בכלל על מנהלות למיניהן - קריא איסוף.
בינתיים, סד גבס ל-10 ימים ואז יצלמו שוב. לגבי ניתוח התאונה: ביצעתי "אסים" מעל הדרך לקראת נחיתה. היה מאוד טורבולנטי. ההתקדמות דרומה הייתה באופן ברור, איטית יותר מההתקדמות צפונה, יחד עם הדיווח של חגי מהתבור, אודות רכיב דר' מז' בכפר תבור, לא הייתה לי כל דילמה לגבי כיוון הרוח שהשתנתה ממש במטרים האחרונים והחליטה לבעוד באחורי "הזקן שדורש לעצמו נקודות בונוס בליגה". עומס הכנף שלי הוא המירבי לגלשן,(ציוד 20 ק"ג +משקל טייס 95 ק"ג על 15 מ"ר = 7.66 ק"ג למ"ר. אם תחשבו את עומס הכנף שלכם, תראו כמה מצבי חמור. התוצאה מכך היא ממילא מהירויות גבוהות מאוד בנחיתות. בגבית, גם מצנח העצירה ששחררתי לא עזר. הסיום היה בשדה עם צמחיה גבוהה (הרוב קוצים מסוג חוח...מי שמכיר ) שהפחיתו את הנזק לצלע אחת שבורה. הלכה עונת המעבר,וגם האופנוע יתייבש ויחליד, כי ביד ימין אני בקושי מצליח לקרוע נייר טואלט... ינ.ב. חגי, יש מצב לנקודות בונוס על עומס כנף? דודו, קבל את מה שכתבתי גם כדו"ח תאונה. מסיבות ברורות, רציתי לשתף את כולם. מסקנות: ב. אל תנחת ראשון (בעקבות הנחיתה שלי הזהרתי את האחרים, שאכן נחתו לכיוון צפון מזרח ורובם גם "קדחו"). ב. בחר בשדה הפתוח והגדול ביות שאתה יכול (הקבוצה שנחתה בשדה הצפוני יותר, פעלה נכון !!!) מבלי לחשוב בכלל על מנהלות למיניהן - קריא איסוף.