חשש לשבר בפרק כף היד

shaison

New member
אפשרי בהחלט

אהלן מיקי החברה פה מהחברת גלשנים שעובדים איתנו ולידנו טסים כול הזמן על גלשני טאנדם לבד ללא נוסע רובם שוקלים פחות מ83 קילו! הם מתרמלים יפה מאוד אבל הם גם מאוד איטים והיחס גלישה שלהם די עלוב (אני משווה גלישה לאותו שדה נחיתה שאני עם מצנח רחיפה טאנדם). אני מבין מאט מאוד בגלשנים אבל לליגה וקרוסים מומלץ יחס גלישה טוב ולכן לא הייתי רץ לטאנדם במקומך. מקווה שזה עוזר שי לנואל ניוזילנד
 
טוב, נענה בסגנון שלך

כנראה שבשתתפות האליפות עולם (איזה מקום סיימת?) ולראות אלופי עולם זה לא ממש מספיק כדי לנחות כמו שצריך. משני תאורי הטיסה האחרונים שלך נראה שגם אם נחתת פעם טוב, כנראה שהגיל גם גורם לשכחה ברמה כזו או אחרת מה גם שאתה לא טס על גלשן מהיר שקשה להטסה. לגבי הטיסה הקודמת, להשאר בשכיבה ולעצור את המהירות על ידי חיכוך הרגלים בעשב, יכולה להיגמר לא עם יד שבורה אלא עם מפרקת שבורה ולא זכור לי שככה מלמדים. לגבי הטיסה האחרונה, אם תפנים את עניין מפל הרוח לדוגמא, לא תזהה כל עליה במהירות הקרקע, קרוב אליה, כרוח גב ואז ממילא לא תיכנס לפניקה ותוכל לדחוף בזמן וכמו שצריך. משום מה אתה מצפה ממצנח העצירה שיעשה עבורך את העבודה ונראה מוזר במקום ששדות הנחיתה הם הבעיה האחרונה, להשתמש בו. אם תמשיך לחשוב שאתה יודע הכל, יהיה לך קשה ללמוד משהוא חדש או להיזכר בדברים שכבר למדת פעם וכנראה שכחת.
 

חגי

New member
למרות שאין לי סימפטיה לכותבת

וכנראה זה כותב...., אז הוא צודק. צריך לבדוק את טכניקת הנחיתה שלך וזה שגם אחרים שתלו זה לא אומר כלום. לדעתי - וזה ניחוש...אתה לא טס מספיק באפקט קרקע אלא מבצע גישה תלולה במקום שטוחה.
 
לא נכון !!!

טוס עם עומס כנף כמו שלי, ותראה שאם אתה לא מבצע נחיתות מושלמות, הסיכו לפשל גבוה. אני מודה שאני לא טס ברמה שלך ושל עוד מספר גולשי אוויר פעילים, אבל ההמראות והנחיתות שלי טובות ובדר"כ מושלמות. הטעות הייתה בזיהוי לא נכון של כיוון הרוח בנחיתה, ובמצב שנוצר אני לא מכיר מישהו שהיה יוצא מזה טוב יותר. תאמינו לי שאני מבקר מאוד חריף של עצמי. אבל, מי יודע, אולי עוד אקח שיעורי נחיתה אצל "האחת". מעניין כמה נמוך ננחת...
 
אני ממש לא יודע הכל

למשל מי עומד מאחורי הכינוי "קורליאונה האחת". יש התנשאות רבה בנימת העצות שאת (אתה?) נותן/ת. לצחוק על מישהו או על זכרונו בגלל גילו, נראה לי ממש נחות, ולזלזל במיקום כזה או אחר בתחרויות גם נראה מאוד מתנשא. בכל זאת אני טס כבר עשרות שנים, ואם רזי הספורט הזה לא היו נהירים לי, כנראה שלא הייתי שורד. חוויתי טיסות שמעט בפורום הזה חוו (המראה בגובה 4300 בקיטו, אקוודור,ונחיתה ב 2500 מ'9, קרוסים באוונס וואלי והיריעה עוד ארוכה.) להגיד עלי שאני לא יודע לנחות ואני עוד צריך ללמוד את זה, נראה לי פשוט מטופש. כולם יכולים לטעות בשיקול, גם לנהגים שנהגו עשרות שנים ללא שריטה, קרו תאונות, אז הם לא יודעים לנהוג? לסיכום: העצות האלה בודאי לא מלמדות אותי או את מישהו בפורום הזה, והן בהחלט לא נכתבות בנימה חברית/בונה/מפרגנת. מכאן הבוטות בתשובתי, ואולי הייתי צריך פשוט להתעלם. תודה.
 
למיקי

בהנחה שתחלים במהרה, תראה ברקע את הרכב, שלידו ממריאים ולידו נוחתים, עם קצת דמיון אפשר לראות את שק הרוח שנעוץ עליו ולא מותיר שום ספק בעניין כיוון הרוח. אבל אני כבר לא ממהר למכור, 3 גלשנים צריכים 2 מנועים.
 
הרכב לא מוצא חן בעיני.חוץ מזה

עם שק רוח ומנוע?... זה משעמם.אבל - אפשר בכל זאת לבוא פעם, לקחת סיבוב?
 
למעלה