'טאבולה-ראסה'=לוח חלק=clean slate

R o b b y

New member
אה אז ככה זה? לו רק ידעתי..../images/Emo132.gif

אם הייתי יודע, הייתי עושה את זה הרבה קודם ועוד איזה פעם או פעמיים עם 'ניקים' אחרים
, איזה כייף של קבלת פנים לבבית ורוב תודות למגיבים, שמח שכך זה קורה
.
אני חייב לציין לשבח ובהוקרת תודה עמוקה על החברות ארוכת השנים את חזי, החבר הכי טוב שלי
והאח שמעולם לא היה לי
 

עקרבנון

New member
רק דבר קטן אחד,

כשאתה הולך בכיכר מהודעה של "ווטרמן", תזהר לא לדרוך על החרא של הכלבים מההודעה של "הבעל עם הנסיון", חוץ מזה אהלן וסהלן!
 
רובי, ברוכים הבאים

אומנם אתה כבר בעל וותק מסויים כאן, וזו כניסתך הרשמית, אז אהלן וסאלן. אני אמנם מכיר אותך מזה כמה שנים, לטובה כמובן, אך לצלול ביחד עדיין לא יצא לנו במשותף. מאחל לך עוד כמה מקומות לביקור. מאחל לך עבודה בתחום הצלילה שאותו אתה על עך אוהב. ב ה צ ל ח ה עוד 2 ימים
 

R o b b y

New member
../images/Emo18.gifתחת אזהרה../images/Emo70.gif

נמסר לי, בדרך שלא תשמע לשתי פנים ש|דגש|"משרד הבריאות מזהיר: הכניסה לפורום ממכרת, גורמת להשמנת הלוג-בוק" ע''י ההנהלה ולכן לא אפקפק בכך. אך אם כבר אנו יכולים להנות מפלאי האלף השלישי, אני מעוניין לדעת האם הממשק הנ''ל מוכר למישהו ואם ידוע מה תיפקודו, נראה לי ש'לממשק' את המחשב יעזור לי להשמין את הלוג-בוק בצורה במבוקרת (דיאטה?) http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=7195447832&rd=1&sspagename=STRK%3AMEWA%3AIT&rd=1 וגם, האם בעלות כוללת משלוח של 15$ זה שווה, כי הרי צריך לבנות לבד (חובבי DIY שימו לב) את המשך הממשק, כלומר החוטים מהחיבור הזה למחשב עד מחשב הצלילה והמגעים שלו I/O & COMMON. יש כמובן לשים לב שהממשק הנ''ל מתאים רק למספר מחשבי SUUNTO. תודה לעונים ולמתעניינים.
 

הקרפיון

New member
במחיר הזה, נשמע משתלם

צריך עוד כשישה שקלים לאריזה, חוט משאריות וקונקטור (שזה הרבה עבודה, אבל נותן לך מקום לפרוק את היצירתיות שלך). אם יש בעיה עם הקונקטור, יש לי שיטה לבנות אחד שלוקחת דקות (והיא רק פחות נוחה טיפה לשימוש - נגיד עוד 15 שניות כל פריקה).
 

R o b b y

New member
חשבתי לבנות אחד כזה, מה דעתך/כם?

ע''פ שיטת ASTRO1 ואני מתכוון רק לחיבור המפלסטיק (או פרספקס) ולא לממשק שאותו כאמור אפשר לרכוש מוכן. http://astro1.panet.utoledo.edu/~igor/Suunto2Clie.html ואני בעד הקישוט עם השמלה, זה רק הופך את זה ליותר משעשע
. רק שאולי אוותר על כך לעת עתה.
 

deep divers

New member
נראה דומה מאוד

לממשק של ABYSS EXPLORER תבוא אלי ותבדוק ואני רואה שהצלחנו להדביק אותך חזק שוב במחלה
 

strz

New member
היי רובי.../images/Emo45.gif

מצטער שלא יצא לנו להיפגש יותר מכמה דקות לאחרונה. בסיבוב הבא תהיה התראה מוקדמת יותר. נ.ב קיבלתי הסמכה לנייטרוקס בסיבוב זה. אז אני כבר לא הלינק החלש בעניין זה לפחות. סטרז - מכור לאינטרנט, לצלילה, ועוד כמה דברים שעושים את החיים מעניינים.
 
למעלה