טארוט וכלי חיזוי לפגנים

L e s t a t

New member
וזה מסובך?

ראי להלן "מדריך" לקריאה בסיסית ברונות מתוך הלינקים שצירפתי: In order to do a rune reading the following steps can be followed. 1) At the beginning of each reading one needs to lay the white cloth flat out on the ground, and lay the rune bag with the runes in it on the cloth. 2) One will then want to take a few deep breathes and meditate on the question they wish to ask. Questions cannot be in the future tense as the future is not yet been determined. The runes only forecast what is likely to happen, just as weather radar can forecast rain. Just as shifting weather patterns can rapidly change the weather thus fooling the weatherman, Wyrd can shift patterns fooling many that do a rune reading. 3) Once one has formulated the question, a brief charm may be said such as the following adapted in part from the Elder Edda: Wyrd is called one---Weordende another, Scored they on wood---Scyld is the third, There they lay laws---There they life choose, For Mankind's sons---Orlogs they speak. Runes read well---The layers of Wyrd. 4) One should then draw the runes from their bag. The most traditional way of doing a reading may be done by taking all the runes into both hands, throwing them up into the air, and then, with eyes closed, drawing three runes from the rest one at a time. The first is wyrd or the past, the second is that which is becoming or the present, finally the third is that which should become or a possible outcome for the present. Readings can be done with anywhere from just three runes to using all twenty four, but for beginners the basic three rune reading is best. Once the runes have been drawn, it is time to figure out their meanings and how they relate to the question asked. This is best done by looking at the three rune staves, and thinking about all of their possible meanings. It is then a matter of sorting out the meanings that don't apply to the question asked. --------------------------- יש לציין שלא מדובר ב"Meditate" באותו מובן של יוגי בהודו שיושב, עושה "אומממממממ" ופותח את צ'אקרת המה-שמו אלא אכן במובן של להתרכז בשאלה - זה לא מסובך במיוחד, מאחר וזה היה מנהג נפוץ כמעט בכל בית גרמני שמכבד את עצמו (לפחות עפ"י "הגרמאניה" של טקיטוס). כמו כן, זה אינו טקס מסובך, אין צורך להקים אלף חומות מגן "אנרגטיות" ולא צריך להעביר חמש שעות בטקסי העברת דף בספר\מדריך רונות..
כמו אלון, אני מעולם לא מדטתי (מלשון מדיטציה על פי התפישה המזרחית) לפני קריאה בטארוט, גם לא ערכתי תרגילי יוגה לפני חיזוי ברונות ומעולם לא אוכזבתי מהתוצאות.
 

מיכל328

New member
איזה בלאגאנים

עשית על שיטה אחת שהצגתי - כן יש אנשים שרואים בחיזוי בקלפי טארוט כעוד צורה של מאגיה ולכן הם מעדיפים לעשות זאת בעזרת מדיטציה - לא תמיד במעגל וכ"ו אבל זו פשוט עוד צורה שאני מכירה לחיזוי. אני אישית יודעת שלחברים שלי שעוסקים בשיטה הזאת פשוט יותר קל להתרכז ולהתחבר לקלפים ונוח להם יותר ככה. לא דיברתי על חומות מגן אנרגטיות כלל.. לא אמרתי שככה חייבים לעשות ואם לא אז החיזוי לא הולך. ובתגובה לשאלתך הקודמת - לא אני לא תמיד מעלה אנרגיות או עושה מדיטציה בכדי לדבר עם האלים, אבל אם כן יש לי נושא חשוב להתפלל עליו או לדבר עליו איתם - אני כן אעבור את כל תהליך ההכנה והבניה של המעגל ואעלה אנרגיות ואז אתפלל וכ"ו.. אבל שוב - זו בחירה אישית. מיכל
 
קלפי טארוט נאו-פגנים : Old Path

קלפי ה- Old Path, הם קלפים המבוססים על הטארוט ונוצרו ב-1990 לאחר התייעצות עם 8 מכשפים ומכשפות, ביניהם ידוענים סטוארט (ז"ל) וג'נט פארר, מרגוט אדלר (היחידה ברשימה שהיא מארה"ב, כל השאר מבריטניה) ופחות מוכרים כפטרישיה קרוות'ר, לויס בורן ואחרים (בעיקר אחרות...). מבט חטוף בקלפים האלה מגלה עולם עשיר בצמחים, חיות וסמלים אשר לא מופיעים בחבילות הטארוט המסורתיות יותר. כמו כן, כמה קלפים שינו מעט את צורתם, הבולט ביותר הוא קלף הפיתוי, אשר בא במקום קלף השטן, אם כי חלק מהמשמעות נותרה (הכוונה למשמעות מקלפי הריידר המוכרים). עם החוברת המצורפת לקלפים, אני מודה, קשה לעבוד - ולכך יצא גם ספרון מתאים שגם הוא לא מספק במאת האחוזים את הסחורה ומשאיר את לומד הקלפים עם סימני שאלה לגבי בחירת צמחים שונים. ניתן עדיין לזהות השפעה של סוגי טארוט אחרים על קלפים אלו (הקיסרית הישובה על על כורסה עם סימן ונוס, בדומה לריידר, כסאו של הקיסר המעוטר בתיישים - שוב ריידר, הדמות הנשית בקלף הכח הרוכבת על האריה - השפעה של קלפי תחות של קראולי ועוד כהנה וכהנה). אחד הקלפים היותר יפים בחבילה הוא קלף המוות, אשר מראה את ה- Grim Reaper המוכר (כשלד מבורדס הנושא מגל, ולא רכוב על סוס) המפנה גבו לתינוק היושב על גדת אגם קטן הצופה לעברו ומצביע עליו. לדעתי, אין יפה מזה כדי לתאר כי המוות הוא התחלה חדשה. באתר כאן תוכלו לראות כמה קלפים לדוגמה (כולל את המוות אותו ציינתי). אישית, עדיין אין לי נסיון עבודה עם טארוט אלה. מה החשיבות של זה? ובכן, לרובנו, אשר משתמשים בקלפי טארוט, אני משער שאין בעיה בלעבוד עם קלפי טארוט המושפעים מתורות שונות (בין אם משחר הזהב, ת'למה, נצרות וכו'), אך עדיין, ישנה הרגשה זרה. הרגשה זו, לדעתי, מורגשת מאוד בקלף השטן, לדוגמא, או בקלף "יום הדין". אמנם אנו יכולים להבין ולעבוד עם סמליותם, אך בעיני יש משהו זר ומנוכר, איזשהי אי התאמה לתפיסת העולם שלי. לכן, אני משקיע חלק מזמני בלמידת קלפי טארוט שהם יותר "מכוונות לפגניות" וכן שיטות אחרות, אשר מבחינת הפילוסופיה שמאחוריהם מתקרבים יותר לאמונותיי שלי. דרך הקלפים האלה ניתן ללמוד שלל דברים על הוויקה, למשל (אם כי בהחלט ניתן לראות אלמנטים שאינם פגניים או נאו-פגניים בקלפים, כגון הנחש בקלף הפיתוי, המלאך בקלף האוהבים וכן הלאה), כך שהם נלווה מצויין, הם למי שמתחיל את צעדיו בוויקה והן מי שכבר שנים בנתיב.
 
למעלה