אמרתי שאיני יודע האם יש ייעוד לגויים ושזה לא ממש מעניין אותי. לא אסרתי עלייך לחקור בנושא. ההתנגדות שלי היתה לקביעה שאל שבורא גויים ללא ייעוד הוא רק מלאך. אין לקביעה כזו שום בסיס, והיא בבחינה אכסיומה בלבד.
תערובת הן למעשה בגדר סגירת מעגל והשלמתו ויתר מכך בסופו של דבר עם כך שלמעשה כל הנוצרים הם יהודים והם אפילו להזכירכם החלו כזרם יהודי שקרא לעצמו נוצרים רק משום שהם היו מנצרת והעיר קרויה כך אגב משום שהיא באה מהמילה נצר וזאת משום שתושביה (ובינהם ישו כמובן) טענו שהם כולם כאחד נצר לדוד המלך ועד כדי כך הם הקפידו והחמירו בדתם שבו בזמן שאר בני עמם היהודים היו מקבלים כיהודי כשר וטהור לכל דבר כל גר שתהגייר כהלכה, הם לא היו קולטים מבחוץ הם היו קהילה סגורה ומסוגרה שדאגה לשמור בקנאות על טוהר יהדותה- אז עד רבא ועד רבא
ההולכים אחרי ישו יצאו מכלל ישראל. אני מזכיר לך שהרוב המכריע של הנוצרים היום אינם צאצאי יהודים אלא צאצאי פגאנים שהתנצרו באימפריה הרומית או אח"כ. לכן אין כאן שום סגירת מעגל.
ניסו להוקיע את ישו ומאמיניו מכלל ישראל... ואינך צריך להזכיר לי שהרוב המכריע של הנוצרים היום אינם צאצאי היהודים אלא צאצאי הפגאניניים אבל אני רוצה להזכיר לך שגם מקורותינו הם בפאגניזם - הן אברהם היה בנו ובעצמו עובד אלילים עד אשר אלהים התגלה אליו ויתרה מכך עד היום אנו לא חפים מתזכורת פאגנינית בעצם שימושינו בשמות אלילים בבליים לחודשינו העבריים. ולגביי סגירת מעגל - זו בהחלט לדעתי סגירת מעגל וזאת מהטעם הפשוט שכוונתי היא לא בנצרות כפי שהיא כיום אלה התמקדתי באיש עצמו נטו - ישו שנצלב כיהודי ובגלל היותו יהודי שאני בטוחה שהוא בעצמו לא היה מסכים עם הנצרות ומשעותה כפי שהיא היום בכלל ולא עם הנצרות כדת או כת בפרט וזאת מאחר ולא זאת הייתה כוונתו מלתחילה. וכל דבריו מה שנקרא הוצאו בהחלט מהקשרם. הוא בסך הכל היה תלמיד חכם שרק רצה להטיב עם העם ולהטיף את תורת האל ורק מתוך קנאה ושנאת חינם הוא נרדף גם ע"י בני עמו שאחד מהם שהתנגד לו במלא הקיטור והחריפות - שאול התרסי נהפך למעריץ ה-NO 1 שלו.
בהלכה האורתודוקסית חל איסור על כל חתן לקבל טבעת מן הכלה, ואף לענוד טבעת בכלל. הספרות על כך ענפה מאוד, ורק כדוגמה:www.daat.ac.il/daat/toshba/ishut/ishutm5.htm