מה שכותב לקוח...
תיאור חווית הקנייה: המוצר הגיע אך היה מקולקל. הצלחתי להשיג את שרות הלקוחות לאחר כשבוע של חיוגים מתסכלים ואימיילים נואשים. כאשר הגעתי למקום לצורך תיקון, המתנתי ארוכות להתייחסות למרות שלא היה עומס (בעצם היו שני אנשי שירות לקוחות ולקוח אחד). לאחר שהצלחתי להסב את תשומת ליבם, קיבלתי יחס מתנשא וחסר סבלנות. לאחר כשבוע יצרתי איתם קשר שוב, ונודע לי שהמוצר יוחלף. לאחר כשבוע נוסף הודיעו לי כי המוצר הוחלף והגיע אליהם. מכיוון שלא מצאתי זמן להגיע אליהם הציעו לי לשלוח את המוצר אלי בדואר רשום. עברו כמה שבועות והמוצר לא הגיע. לטענתם הוא חזר אליהם, אך אני לא קיבלתי כל הודעה מהדואר (כאשר בד"כ מקבלים 3). הם שלחו אותו שוב. לאחר כמה ימים הוא הגיע. באותו יום התברר שאותה תקלה בדיוק חוזרת על עצמה גם במוצר השני, החדש. יצרתי קשר באימייל, והיות ובשלב זה כבר הפסקתי לצפות לתגובה במהירות סבירה - הפסקתי לעקוב אחרי זמני החזרה אלי. חזרו אלי בטלפון אחרי ימים או שבועות - לא עקבתי, ומסרו שאני יכול להגיע על מנת להחזיר את המוצר והם ישקלו מתן זיכוי כספי. הגעתי אליהם ב- 16 ליוני 2005, לבקשת נציג שרות הלקוחות החזרתי את המוצר (אפילו נתתי גם סוללה חדשה נוספת, אולי הם בקשיים...). יצרתי קשר באימייל אחרי שבועיים - לא חזרו אלי. היום, 10 ליולי 2005, כמעט חודש אחרי שהחזרתי את הנגן, יצרתי קשר טלפוני - רק כדי לשמוע מנציגת שרות הלקוחות ש"הנושא עדיין בטיפול של 'דניס'". אני עדיין לא קיבלתי את הכסף בחזרה ולא נגן תקין. אני ממליץ בחום לא לקנות מוצרים בחנות זו. מוצר: נגן mp3 ET-U2125 אני ממשיך: תקני סאד דיסק ותהייה הרבה יותר מרוצה אני אישית שלא ממש חובב מוזיקה גדול שמתי לב להבדל ענק בין סאןדיסק לנגן גנרי ! למה בדיוק את מתעקשת על לירקס זה הרי סתם בולשיט בשביל לשמוע מוזיקה עם לירק את צריכה להוריד את הליקס לנגן בנפרד וגם כל הזמן להיסתכל על המסך ? את בטוחה שאת צריכה את זה ?