טוב אז בהמשך לעצתכם

  • פותח הנושא nh5
  • פורסם בתאריך

stardust19

New member
זה הנגן היחיד שתומך בעברית מובנת

בלי עדכונים ובלי נעליים- מנסיון
 

יאיר B

New member
בשביל זה אמרתי לקנות בחנות פיזית

ולא בחנות וירטואלית. בחנות פיזית ניתן לבדוק שהכל תקין (מניסיון זה אפשרי באופיס-דיפו). ככה יש פחות סיכוי שהמכשיר מראש יהיה תקול. אפשר לשלוח את המוצר דרך אופיס-דיפו אם יש בעיות. לחברות / רשתות הם מתייחסים אחרת מאשר ללקוחות בודדים (ותמיד אפשר גם לשלוח תלונה לשירות הלקוחות של אופיס-דיפו על הבעיה והם מנסים לעזור). כל מה שכתבתי נכון גם לגבי רשתות אחרות שמוכרות את הנגנים של טופ (לא מכיר כאלו, אבל בטח יש).
 

nh5

New member
הבנתי.

כנראה שאני באמת אצטרך לקנות נגן ג'נרי עם עברית ולשאת בתוצאות. חחחחח אני משערת שאיזה יומיים אחרי שאני אקנה אותו יצא מכשיר טוב ואיכותי עם ליריקס בעברית...
 
מה שכותב לקוח...

תיאור חווית הקנייה: המוצר הגיע אך היה מקולקל. הצלחתי להשיג את שרות הלקוחות לאחר כשבוע של חיוגים מתסכלים ואימיילים נואשים. כאשר הגעתי למקום לצורך תיקון, המתנתי ארוכות להתייחסות למרות שלא היה עומס (בעצם היו שני אנשי שירות לקוחות ולקוח אחד). לאחר שהצלחתי להסב את תשומת ליבם, קיבלתי יחס מתנשא וחסר סבלנות. לאחר כשבוע יצרתי איתם קשר שוב, ונודע לי שהמוצר יוחלף. לאחר כשבוע נוסף הודיעו לי כי המוצר הוחלף והגיע אליהם. מכיוון שלא מצאתי זמן להגיע אליהם הציעו לי לשלוח את המוצר אלי בדואר רשום. עברו כמה שבועות והמוצר לא הגיע. לטענתם הוא חזר אליהם, אך אני לא קיבלתי כל הודעה מהדואר (כאשר בד"כ מקבלים 3). הם שלחו אותו שוב. לאחר כמה ימים הוא הגיע. באותו יום התברר שאותה תקלה בדיוק חוזרת על עצמה גם במוצר השני, החדש. יצרתי קשר באימייל, והיות ובשלב זה כבר הפסקתי לצפות לתגובה במהירות סבירה - הפסקתי לעקוב אחרי זמני החזרה אלי. חזרו אלי בטלפון אחרי ימים או שבועות - לא עקבתי, ומסרו שאני יכול להגיע על מנת להחזיר את המוצר והם ישקלו מתן זיכוי כספי. הגעתי אליהם ב- 16 ליוני 2005, לבקשת נציג שרות הלקוחות החזרתי את המוצר (אפילו נתתי גם סוללה חדשה נוספת, אולי הם בקשיים...). יצרתי קשר באימייל אחרי שבועיים - לא חזרו אלי. היום, 10 ליולי 2005, כמעט חודש אחרי שהחזרתי את הנגן, יצרתי קשר טלפוני - רק כדי לשמוע מנציגת שרות הלקוחות ש"הנושא עדיין בטיפול של 'דניס'". אני עדיין לא קיבלתי את הכסף בחזרה ולא נגן תקין. אני ממליץ בחום לא לקנות מוצרים בחנות זו. מוצר: נגן mp3 ET-U2125 אני ממשיך: תקני סאד דיסק ותהייה הרבה יותר מרוצה אני אישית שלא ממש חובב מוזיקה גדול שמתי לב להבדל ענק בין סאןדיסק לנגן גנרי ! למה בדיוק את מתעקשת על לירקס זה הרי סתם בולשיט בשביל לשמוע מוזיקה עם לירק את צריכה להוריד את הליקס לנגן בנפרד וגם כל הזמן להיסתכל על המסך ? את בטוחה שאת צריכה את זה ?
 

stardust19

New member
אוווף איזה טרגדיה- מנהלים תוסיפו את

זה ל"לי זה לא יקרה" ולשירשורים של למה לא לקנות נגן ג'נרי- זה גובה שממצה את כל מה הסחבת שאנשים צריכים להמודד איתה
 

weird dust

New member
ההודעה אינה בפורום ולכן אסור

אי אפשר להוסיף הודעה שאינה של הפורום. בלי קשר היא נגד החנות לא נגד המוצר.
 

nh5

New member
זה לא נשמע כפרט מעודד במיוחד.

אבל אין לי ברירה נכון?
 

matke

New member
יש את האיביד..

אני בעדו. גם נגן איכותי גם תומך עיברית ומציג טקסט. אמנם לא קבציLRC אבל גם לא תמצאי קבצי LRC בעיברית. *קבצי LRC זה הקבצים שהמילים זזות בהם.
 

nh5

New member
אני יודעת מה הקבצים האלה

ולמה אני לא אמצא?
 

matke

New member
כי ישראל ארץ קטנה ואנשים לא מכינים

קבצים כאלה. הייתי מכין לך עם הייתי זוכר איך.
פעם הכנתי אחד וזה היה קשה.... לדעתי יותר נח טקסט אבל מה שאתה מחליטה
 

יאיר B

New member
../images/Emo4.gif

ישבתי וכתבתי מאמר על איך כובתים קבצים כאלו. אפשר למצוא אותו במאמרים. אל תתיחסי לזה שכתוב שם שהליריקס לא עובדים בעברית (המאמר נכתב לפני שהיה נגן בעברית). אני אבל חושב שלך יהיה קשה לכתוב ליריקס לבד ותצטרכי עזרה מאנשים עם שמיעה טובה יותר. אני חושב זה מאוד מעצבן לעשות קבצי לירקס לבד (לחשב את השניות לפי המילים וכל זה...). אבל אם זה יכול לעזור לך....
 
למעלה