מעבר למה שאמרו כולן
הייתי נותנת לגיטימציה לאכזבה. זה בסדר לרצות לעבור וזה בסדר להתבאס קצת. ואת יכולה לשקול לערער. ( ולהתייעץ איתה) תדברי עם המורה ( הן אלה שבודקות את הבחינות) לברר כמה קיבלה. אם קיבלה ציון קרוב לסף שעובר אפשר לבקש שיאפשרו לה לגשת למבחן השני (ממה שהבנתי הם בד"כ מסכימים - וגם מכירה מי שעשו זאת). נכון החוגים הללו אינן קובעי גורלות וגם לא קריטים, אבל הם שווים ביותר. מאוד מעשירים ומעניינים ומושקעים. (אצלנו פועלת שלוחה של בית ספר למחוננים מהעיר שלך) כל יום ראשון בערב אני מסיעה הביתה 3 ילדים מהחוגים הללו (שלי ועוד שניים) ומקבלת באוטו ילדים עם עניים בורקות ושפע רשמים. הם מאוד נהנים. ביודעי מה שאני יודעת היום על החוגים הללו, ואילו הילדונת לא היתה עוברת את השלב הראשון, אני הייתי מערערת בניסיון לצ'אנס שני ( מי שעובר מקבל "כרטיס כניסה" לחוגים הללו מכיתה ג ועד לכיתה ט ).
הייתי נותנת לגיטימציה לאכזבה. זה בסדר לרצות לעבור וזה בסדר להתבאס קצת. ואת יכולה לשקול לערער. ( ולהתייעץ איתה) תדברי עם המורה ( הן אלה שבודקות את הבחינות) לברר כמה קיבלה. אם קיבלה ציון קרוב לסף שעובר אפשר לבקש שיאפשרו לה לגשת למבחן השני (ממה שהבנתי הם בד"כ מסכימים - וגם מכירה מי שעשו זאת). נכון החוגים הללו אינן קובעי גורלות וגם לא קריטים, אבל הם שווים ביותר. מאוד מעשירים ומעניינים ומושקעים. (אצלנו פועלת שלוחה של בית ספר למחוננים מהעיר שלך) כל יום ראשון בערב אני מסיעה הביתה 3 ילדים מהחוגים הללו (שלי ועוד שניים) ומקבלת באוטו ילדים עם עניים בורקות ושפע רשמים. הם מאוד נהנים. ביודעי מה שאני יודעת היום על החוגים הללו, ואילו הילדונת לא היתה עוברת את השלב הראשון, אני הייתי מערערת בניסיון לצ'אנס שני ( מי שעובר מקבל "כרטיס כניסה" לחוגים הללו מכיתה ג ועד לכיתה ט ).