העיניין של "קיבעון"
נוסע מהעובדה, שהמורה האחרון משך א תהמפגשים לג'אז כשאר לי זה מצוין , ואילו לאחי הקטן זה קצת פחות.
אני מחפש מורה לאחי הקטן , יש לו שמיעה מדהימה (הלוואי עליי) , אבל הוא לא בעניין ביכלל של ג'אז ואותו מורה לקח אותו לשם ואחי הפסיק ללמוד , ולא עשה את המטלות בבית , לא כי הוא לא נגע בגיטרה, אלא כי פשוט הן לא משכו אותו. קלאסית \ ג'אז לא עושה לו את זה ואותו מורה (מצויין , בשבילי) היה מקובעי בשיטתו , אני לא מבקר אותו , לכולנו יש דרכים מסויימות ואמצעים מסויימים לגשת לעבדוה\הדרכה\עשייה ומה לא.. ואותו מורה פשוט לא נתן *לדעתי* את הגישה הנכונה אל מול אחי.
אני מאמין שיש עוד דרכים להעביר תיאוריה ודברים "משעממים" לתלמיד מאשר רק ג'אז או רק קלאסי, לפחות בהתחלה בה הדברים מאיימים יותר , או לא מושכים כמו אחרי הבנה.
מקווה שהסברתי את עצמי טוב.