טוב חברה, חזרתי מארה"ב. היה לי קטע
שגרם לי לצחוק לא קצת בדרך. טסתי לא מעט בקיץ עם כמה וכמה חברות בארה"ב וכולם (חוץ מסאווט'ווסט) עושים בורדינג קודם מהשורות האחרונות ומשם מתקדמים קדימה (הגיוני לא?) בקיצור כאשר טסים בארה"ב כולם מכבדים את העובדה שככה הולך בורדינג ולא נדחפים ולא כלום. אז אני מגיע לניוארק, שער 121 לתל אביב. ישר הגיט איג'נט מתחיל "פה זה למחלקה ראשונה, פה זה למחלקת תיירים, מי שלא ממחלקה ראשונה שלא יכנס כי לא נעלה אותו למטוס". מזה ישר הבנתי שזה לא הפעם הראשונה שהוא מתעסק עם הטיסה לישראל. כשהתחיל הבורדינג הוא ישר אומר "אנחנו מתחילים בורדינג, רק אנשים משורה 40-44 להגיע לדלת, השאר להישאר בכסא". איזה ישראלי יהיה מספיק פריאר לא להדחף בשורה, כמעט כולם קמים על הרגליים ועומדים ונדחפים בתור גם של הביזנס פירסט וגם של ג'נרל. ישר הגיט איג'נט מתעצבן, צועק על כמה אנשים ואז אומר "טוב, אני מפסיק את הבורדינג, כולם לשבת והפעם נראה אם זה יעבוד". הוא לא העלה אף אחד איזה 5 דקות ואז הוא אמר "אוקיי, הפעם רק 40-44, ושלא יקומו כל השאר" כמובן שזה לא עזר, אבל כנראה לא היה לו כוח להושיב את כולם עוד הפעם, אז הוא סתם צעק על הנדחפים ואמר להם ללכת אחורה לסוף השורה. טוב לסיכום, אני לא תלית שכולה תכלת בנושא אבל אמרתי לעצמי שצריך להתחיל להשתנות, אנחנו נראים כמו אדיוטים, ברברים לעולם כשאנחנו מתנהגים ככה. בכל הטיסות שלי שם לא ראיתי נדחפים שם כמו בטיסה לישראל. זה גרם לי לצחוק עם עוד כמה אמריקאים שם, זה פשוט נראה מגוחך, אני במקרה הייתי כסא 44 אז הגיע לי להיות ראשון בבורדינג אבל לא הייתי קם אם הייתי יותר מקדימה. אני רוצה להבין למה נראה להם שככה הם יגיעו לישראל יותר מהר? טוב עכשיו אני רוצה להתנצל על זה שאני נשמע אנטי, ואני רוצה לומר שהייתה לי טיסה מצוינת, מהירות קרקע של 1150 קמ"ש, רוח זנב מצוינת. בדרך מיוסטון לניוארק היינו ב733 שהיה לו טלויזיות ורדיו, בחיים שלי לא ידעתי שהרכיבו על ה733 מערכות כאלה. אבל כבר הרגישו שהמטוס ישן, המזגן לא הצליח לקרר מספיק את המטוס על הקרקע ככה שלקח איזה 10 דקות אחרי המראה עד שהמטוס יתקרר כשנכנסו לטמפרטורות קרות יותר. אולי אתם יודעים מה שונה במטוסים החדשים שהמערכת קירור עובדת יותר טוב?
שגרם לי לצחוק לא קצת בדרך. טסתי לא מעט בקיץ עם כמה וכמה חברות בארה"ב וכולם (חוץ מסאווט'ווסט) עושים בורדינג קודם מהשורות האחרונות ומשם מתקדמים קדימה (הגיוני לא?) בקיצור כאשר טסים בארה"ב כולם מכבדים את העובדה שככה הולך בורדינג ולא נדחפים ולא כלום. אז אני מגיע לניוארק, שער 121 לתל אביב. ישר הגיט איג'נט מתחיל "פה זה למחלקה ראשונה, פה זה למחלקת תיירים, מי שלא ממחלקה ראשונה שלא יכנס כי לא נעלה אותו למטוס". מזה ישר הבנתי שזה לא הפעם הראשונה שהוא מתעסק עם הטיסה לישראל. כשהתחיל הבורדינג הוא ישר אומר "אנחנו מתחילים בורדינג, רק אנשים משורה 40-44 להגיע לדלת, השאר להישאר בכסא". איזה ישראלי יהיה מספיק פריאר לא להדחף בשורה, כמעט כולם קמים על הרגליים ועומדים ונדחפים בתור גם של הביזנס פירסט וגם של ג'נרל. ישר הגיט איג'נט מתעצבן, צועק על כמה אנשים ואז אומר "טוב, אני מפסיק את הבורדינג, כולם לשבת והפעם נראה אם זה יעבוד". הוא לא העלה אף אחד איזה 5 דקות ואז הוא אמר "אוקיי, הפעם רק 40-44, ושלא יקומו כל השאר" כמובן שזה לא עזר, אבל כנראה לא היה לו כוח להושיב את כולם עוד הפעם, אז הוא סתם צעק על הנדחפים ואמר להם ללכת אחורה לסוף השורה. טוב לסיכום, אני לא תלית שכולה תכלת בנושא אבל אמרתי לעצמי שצריך להתחיל להשתנות, אנחנו נראים כמו אדיוטים, ברברים לעולם כשאנחנו מתנהגים ככה. בכל הטיסות שלי שם לא ראיתי נדחפים שם כמו בטיסה לישראל. זה גרם לי לצחוק עם עוד כמה אמריקאים שם, זה פשוט נראה מגוחך, אני במקרה הייתי כסא 44 אז הגיע לי להיות ראשון בבורדינג אבל לא הייתי קם אם הייתי יותר מקדימה. אני רוצה להבין למה נראה להם שככה הם יגיעו לישראל יותר מהר? טוב עכשיו אני רוצה להתנצל על זה שאני נשמע אנטי, ואני רוצה לומר שהייתה לי טיסה מצוינת, מהירות קרקע של 1150 קמ"ש, רוח זנב מצוינת. בדרך מיוסטון לניוארק היינו ב733 שהיה לו טלויזיות ורדיו, בחיים שלי לא ידעתי שהרכיבו על ה733 מערכות כאלה. אבל כבר הרגישו שהמטוס ישן, המזגן לא הצליח לקרר מספיק את המטוס על הקרקע ככה שלקח איזה 10 דקות אחרי המראה עד שהמטוס יתקרר כשנכנסו לטמפרטורות קרות יותר. אולי אתם יודעים מה שונה במטוסים החדשים שהמערכת קירור עובדת יותר טוב?