טום דוואן הביעו את דעתכם

2המרפא

New member
טום דוואן הביעו את דעתכם

כולנו מכירים את דוואן מהעלית של הפוקר בעולם שעשה מיליונים ברשת בערך מגיל 5 או משהו כזה. אבל משהו בו פשוט לא אותו דבר. לאחר אותו הסשן המפורסם עם איסילדור שדוואן הפסיד בו 5 מיליון זה היה נראה שהוא חוזר לפורמה והרוב התייחסו לסשן ההוא בתור ריצה רעה ויריב קשוח במיוחד. אבל האם זאת האמת? שנה שעברה דוואן עשה תוצאות לא רעות וסיים ב+נחמד אבל השנה זה נראה שהוא בדאון סווינג שפשוט לא נגמר. הוא מפסיד מיליונים באומהה ו2-7 TD הוא נשחט על ידי קייטס באתגר שהוא נראה שמסרב לשחק בזה כי כל פעם זה נהיה יותר ויותר גרוע בשבילו. האם דוואן עדיין העלית או שהילדים החדשים כמו סקוט פאלמר ודניאל קייטס פשוט יותר טובים ממנו?
 

Shaycus

New member
שאלה מעולה

אני חושב שלקח המון זמן עד שהבינו איך הוא משחק ועד שהיו אנשים שבאמת מסוגלים לשחק בצורה מספיק אגרסיבית בבליינדים שהוא משחק בהם, אם נסתכל לפני שנתיים היו אולי 3 אנשים בעולם שיכלו לשחק נגדו ראש בראש ו2 מהם היו אייבי ופטריק (ואת פטריק הוא ניצח גם בDURRRRR CHALLANGE) לאחרונה אנשים פשוט הבינו את סגנון המשחק האגריסיב שלו והתאימו את עצמם אליו, זה מתחיל באיסילדור שפשוט שיחק אגרסיבי בצורה לא הגיונית, זה כאילו שלא אכפת לבנאדם מהכסף אבל בכל זאת זה אחד שמבין את המשחק ולא סתם בא ושם מליון דולר על השולחן כי הוא מולטי-מליארדר. זה נמשך עם קייטס שפשוט עושה לו בית ספר וביננו? לא יכול להיות שדוואן רץ רע שנה שלמה, אני פשוט חושב שקייטס טוב יותר ממנו.. ממש רואים איך דוואן מתחמק מלסיים את הסשאן נגדו
 

shaywh

New member
באמת שאלה מעולה

אפשר להתחיל מהסוף- קייטס שחקן HU יותר טוב מדוואן. הוא פשוט טוב בזה. אבל גם הוא וגם דוואן יודעים שהיתרון שלו עליו לא עד כדי כך גדול כמו שנראה מהתוצאות של האתגר. במשחק ברמה כ"כ גבוהה יש המון נקודות שבהן השחקנים פשוט מחוייבים להכניס את הכסף ואז רואים מי קיבל את הקלפים הטיפה יותר טובים ומי קיבל ריבר במזל. אבל דוואן עשה עם כשרון מה שכל הילדים עשו עם הרבה עבודה קשה. הוא מתפזר על אלף ואחד כיוונים שונים, הוא מופיע בתוכניות, הוא מתערב על מיליון דולר עם אייבי והוא טס לשחק במקאו. הוא לא ממצה את היכולת שלו כמו שהוא יכול, שזה תמיד קטלני בהיי סטייקס. שים לב שגם בשנה שעברה היה לו דאונסווינג של כמה מיליונים. אני מאמין שהוא בן אדם חכם שיודע מה הוא עושה ושסגנון החיים הזה משתלם לו כרגע. אבל כשימשיכו לקחת לו את הכסף בשולחנות לדעתי הוא יתעורר ויתאפס על עצמו.
 

2המרפא

New member
הבעיה היא שזה לא נראה ככה

זה עניין אחד להפסיד מיליונים בתקופת זמן קצרה כשאתה רץ רע והדום סוויץ` עליך, זה עניין אחר להפסיד 4 חודשים ברצף כל פעם איזה 200-300 אלף. זה פשוט נראה שנגד קייטס ופאלמר הוא אובד עצות לחלוטין. אגב פאלמר בכלל נראה בלתי מנוצח עד שהוא משחק נגד איסילדור.
 

FrecCo

Member
יש לינק ? על הסשנים האחרונים ששיחקו?

באיזה אתרי חדשות אתה מתעדכן?
 

Shaycus

New member
בנוגע לקלפים הטיפה יותר טובים

בדיוק יצא לי לראות את ה4 ידיים עם הקופות הכי גדולות שהיו ביניהם ולא היה שם שום דבר שקשור למזל בריבר, נטו משחק טוב של קייטס (ד"א היד הרביעית הכי גבוהה היא של דוואן שהוא היה עם סט והוא שיחק את היד פשוט מושלם למרות שאי אפשר לראות מה קייטס מחזיק די ברור שיש לו A ואולי גם זוגיים יחד עם האס). יש יד אחת שלשניהם יש צבע ולקייטס יש צבע גבוה יותר אבל אפשר לבוא בטענות לדוואן על זה שהוא לא העלה לו אחרי הפלופ ורק השווה עם הסיכוי לצבע. אבל כמו שאמרת, קייטס מתמחה ב HU ואם שמים לב רואים שדוואן משחק -בהכל- פשוט הכל, הוא משחק ראש בראש הוא משחק אוןליין הוא משחק בטלוויזיה הוא משחק קאש בכל הרמות, זה מטורף לחלוטין להתמחות בהכל
 

2המרפא

New member
הסיבה המרכזית בעיני לשחיטה הזאת

היא מאוד פשוטה, לדוואן חסר תרגול בהולדם. למעט הסשן עם איסילדור מתי בפעם האחרונה ראית את דוואן משחק הולדם ב3 השנים האחרונות? הוא משחק אומהה ללא הפסקה, הוא משחק 2-7 טריפל דראו, הוא משחק גם משחקים מעורבים. בקיצור הכל חוץ מהולדם. אני לא מאשים אותו כי אין שום אקשן כיום בהולדם אבל גם כשהיה לא ראיתי אותו שש יותר מדי לשחק בזה.
 

shaywh

New member
תכלס

גם יש מישהו שחושב לקחת את הדורררר צ'אלנג' עכשיו בדיוק מהסיבה הזאת
 
למעלה