אני לא מסכימה איתך בכמה רמות
כמו שאמרתי קודם, זה נותן לאדם חוויה של זרות, ניכור, חוסר שייכות; אולי זה גורם לאלה ש"בפנים" להרגיש יותר טוב עם עצמם, וזה לגיטימי בעיני. זה לגיטימי בעיני שהמצרים שרואים אותי כל יום במשך שמונה חודשים מחרימים אותי כי אני הדבר הישראלי היחיד שהם מכירים והדרך היחידה שלהם להתנגד לנורמליזציה עם ישראל. אני חושבת שזו החמצה, אבל אני מבינה ומכבדת את המקום שממנו זה בא. אבל אתה לא יכול להכחיש שהבן אדם שמגיע למתחם ונדחה ירגיש נאחס עם זה. אני לא הייתי מתווכחת בכניסה; זהו מתחם שבו לא-סטרייטים קבעו את הכללים, ואני לא מוכנה לקבל אותם ולכן מודרת, זה מקובל עלי לגמרי. אני פשוט חושבת שכדי לקרב לבבות (עם זה מה שמעניין מישהו) הדרך היא אחרת. ואני שוב מתנגדת לטענה שלך שהשהות שלי במצרים היא לא מצב לימינלי. זה משהו כל כך שולי, כך כך זמני, הפרה רגעית ומכוונת של כללי המשחק המקובל, שאחריו חוזרים לחיים הרגילים. הרי אני לא אחזור לארץ ואגור בעיר ערבית או בכפר ערבי, נכון? זה לא שעכשיו המקום שבו אני נמצאת במצרים הפך למקום מעורב של מצרים וישראלים, זה רק אני, ואני שם, ובסוף היום (או השנה) אני הולכת הביתה. וכללי המשחק חוזרים למקומם הטבעי. קרנבל. ההדרה היא אותה הדרה במובן של האמירה שהיא משדרת: "הנה, כללי המשחק שונו לרגע, וכשלי יש את הכוח ולך אין, אני מדירה אותך באותו אופן שהחברה ממנה את באה מדירה אותי"; ואת מתעלמת, תוך כדי כך, מהעובדה שבאתי אליך מתוך סולידריות או מכך עמדתי כלפיך שונה מאוד מאותו מיינסטרים שאת רוצה לגנות. בכך אני רואה את ההקבלה בין המקרים.