freeonly
New member
נאמר לי לאחרונה שכאשר עוזבים מקום עבודה, יש להגיש למס הכנסה טפסי 161/161א כדי שיידעו האם משכתי פיצויים וכמה. נאמר גם שאם אינני מגיש - מס הכנסה מבין כאילו משכתי פיצויים, ואז מיסוי הפנסיה שלי יכול להיפגע אם טרם חלפו 15 שנים מאז.
את שני מקומות העבודה האחרונים שלי עזבתי באמצע השנים 2012 ו-2017, מבלי שמשכתי פיצויים כלשהם (הם נשארו בביטוח המנהלים לצרכי הפנסיה). קיבלתי טפסי 161 ולא ידעתי שצריך לעשות עם זה משהו. עכשיו אני לפני פנסיה - האם זה אפשרי להגיש עכשיו את מה שצריך למס הכנסה כדי שלא אפגע? מה בדיוק עלי לעשות?
את שני מקומות העבודה האחרונים שלי עזבתי באמצע השנים 2012 ו-2017, מבלי שמשכתי פיצויים כלשהם (הם נשארו בביטוח המנהלים לצרכי הפנסיה). קיבלתי טפסי 161 ולא ידעתי שצריך לעשות עם זה משהו. עכשיו אני לפני פנסיה - האם זה אפשרי להגיש עכשיו את מה שצריך למס הכנסה כדי שלא אפגע? מה בדיוק עלי לעשות?