טורניר ארץ או חו"ל ?

AG151

New member
טורניר ארץ או חו"ל ?../images/Emo104.gif../images/Emo160.gif

איפה הייתם מעדיפים לחיות ? איפה הייתם מעדיפים לקנות ? איפה הייתם מעדיפים לשתות ? איפה הייתם מע.... ???? טורניר בארץ או בחו"ל נותן לכם לבחור את הדרך שאתם רוצים . טורניר ללא עלות עם שלל פרסים מדליקים ! ! !
הטורניר יערך עד 23/6 בשעה 15:00 .
 

ballack2

New member
מי זוכה?

5 ראשונים מהצד המנצח או 5 ראשונים בלי קשר לצד שבחרו?
 

aaa123

Member
איך נקבע הצד המנצח?

מה קורה אם מקום ראשון הוא מהארץ ו10 המקומות אחריו מחו"ל? האם זה אומר ש5 הראשונים מהארץ זוכים או אולי קובעים את זה לפי שיטה אחרת(למשל מחברים את התוצאות של 5 הטובים מכל צד והצד עם הסכום הגבוה יותר נחשב לצד הזוכה)
 

aaa123

Member
אגב אני בחרתי ארץ ועברתי לקבוצה של חו"ל אבל

יכול להיות ששוב אשנה את הבחירה שלי. הבחירה המועדפת עלי במשחק היא אילת שם אני צובר יותר נקודות יחסית למסלולים אחרים,ואם אלו שבחרו ארץ יקבלו 5 מסלולים כמו אילת(מה שאני צופה שלא יקרה) אז בודאי שאשנה את הבחירה שלי לארץ.
 
גם אני בחרתי חו"ל רק בגלל שהמקום

הראשון הוא חו"ל. אישית אני מעדיפה לגור בארץ אבל זה רק משחק. מה זאת אומרת "יקבלו 5 מסלולים כמו אילת" אפשר לקבוע את המסלולים? לי כל הזמן יש את אותם 5 מסלולים. וגם לי הכי קל במסלול של אילת והכי קשה בטוקיו. סך הכל זה משחק ממש כיפי יחסית למשחקים האחרים לדעתי לפחות.
 

aaa123

Member
אי אפשר לקבוע את המסלולים והנקודה היא

שחשבתי על האפשרות שיתנו למי שבחר בארץ לנסוע רק בארץ גם במשחק הזה(והמקום היחיד בארץ במשחק הזה הוא אילת). לי אגב הכי קשה בקייב(טוקיו זה המקום השני שהכי קשה לי).
 
דווקא קייב זה מסלול נחמד

כל העניין במסולילים זה להבין איפה אפשר להאיץ ואיפה להרפות..וגם שם אותו עניין להאט לפני הסיבובים..
 

aaa123

Member
קייב זה המקום היחיד שמעולם לא הצלחתי לעקוף בו

ביותר מסיבוב שלם את היריב(בדרך כלל אני עוקף שם את היריב בחצי סיבוב בערך) אני מתכוון להתאמן יותר,וזה יכול להשתנות. לא ארחיב את הדיבור על המסלולים כעת כי אני לא רוצה לתת טיפים ליריבים אבל בתום הטורניר אני כנראה אכתוב בבלוג שלי טיפים בפורמולה נט.
 
לא הבנתי כלום!!!

להנהלה ולכולם שלום, אני מנסה להבין על מה אתם מדברים כאן, בנושא טורניר "עוקף עולם" ואני לא מבינה כלום! - מה ז"א לשחק באילת, בקייב??? מה שאני כן יודעת בוודאות - שההישג הגבוה ביותר שלי במשחק פורמולה נט, הוא: אפס נקודות, אבל אפס אליפטי מדויק ויפה:) בהצלחה לכולם, Alicia
 

aaa123

Member
יש 5 מסלולים

המסלול הרביעי נקרא אילת כאשר המסלול השלישי נקרא קייב. לפני שזה מתחיל לספור 5 שניות רואים במסך כותרת ובה כתוב שם המסלול. כתוב במסלול הראשון Rome וכתובים שמות של ערים גם לפני המסלולים הבאים. אני אגב השגתי 0 נקודות ב2 המשחקים הראשונים ששיחקתי והפעם הראשונה שהשגתי תוצאה חיובית היתה במשחק השלישי. 0 עגול ויפה אפשר להשיג על ידי זה שלא מזיזים בכלל את המכונית ואז אחרי המסלול הראשון המשחק מסתיים בתוצאה של 0. אם מתרסקים יותר מדי וגומרים את המסלול אז המשחק מסתיים בתוצאה שלילית שמתורגמת ל0. אני תוהה אם בכלל הזזת את המכונית האדומה במשחקים ששיחקת. לא צריך לעשות שימוש בעכבר במהלך המשחק ,ואפשר להשתמש רק בחץ שמראה כלפי מעלה שמרפים ממנו שרוצים להאט ומחזיקים את האצבע עליו רצוף שרוצים להאיץ אבל חייבים להקליק על החלק השמאלי של העכבר לפני שהתחרות הראשונה מתחילה(אפשר לעשות את זה במהלך 5 השניות שנספרות לפני תחילת התחרות).
 

aaa123

Member
למען הדיוק יש דרכים נוספות להגיע ל0 עגול

1)להזיז את המכונית האדומה אבל להזיז אותה כל כך לאט שלא גומרים להקיף 5 פעמים את המסלול בזמן המוגבל שמותר לעשות את זה(לא קרה לי מעולם במשחקים הראשונים ששיחקתי). 2)להקליק על endgame לפני שמתקבל ניקוד חיובי כלשהו(גם אם עוקפים את היריב ומסיימים את המסלול אבל עושים את זה לפני שהיריב מסיים מקבלים 0)
 
aaa123 - ראשית, תודה. ו.. כן הזזתי גם את

המכונית האדומה, אבל קודם את הירוקה (אני זוכרת ירוקה אולו צבע אחר) ו....... הגעתי לאפס. על כל פנים, תודה על התשובה המושקעת:) ובהצלחה בטורניר. צ'או
 

aaa123

Member
המכונית הירוקה זזה אבל אין לשחקנים

שום שליטה עליה. המכונית הירוקה אכן זזה ראשונה כי ככה המשחק בנוי ,וגם אם תזיזי את המכונית האדומה בתחילת המשחק אז עדיין הירוקה תקדים אותה בהתחלה אבל האדומה יכולה לעקוף את הירוקה אם משחקים נכון. אני מתכוון לכתוב בבלוג שלי הסברים יותר מפורטים איך לשחק נכון אחרי שהתחרות תגמר(מעריך שביום ששי הקרוב אבל לא מתחייב על מועד מדוייק).
 
למעלה