קטע 7 - מפרברי ננסי אל עבר הרי הווז' הנושקים לגבול גרמניה. 176 ק"מ גבעיים עם עליה בסיום של 7 ק"מ בשיפוע של 8.5% כשיש בטיפוס (כך נדמה לי שמעתי את השדרים אומרים אתמול), גם קטע של דרך כורכר. מזג האוויר נאה ולא אמור להוות פקטור.
לכאורה קטע לבריחה שתלך עד הסוף ורוכבי הדרוג הכללי ישחקו את המשחק שלהם בטיפוס לסיום בנפרד. אבל, יש לא מעט רוכבים שסומנו לדרוג הכללי והם נמצאים בפיגור של יותר מ-1.20 דקות מפוגצ'ר ומבחינתם זו הזדמנות להיכנס לבריחה שתוכל לשפר את מצבם ואז כל הקלפים נטרפים מחדש כי הדבוקה לא תאפשר לבריחה כזו לצאת וניכנס שוב ללופ של נסיונות בריחה במשך שעתיים.
הרוכבים הללו כוללים את: גיום מרטן - קופידיס, דמיאנו קארוזו - בחריין, ריגוברטו אוראן - EF, רוגליץ' - יומבו-ויסמה. כולם נמצאים בפיגור של 2-2:30 דקות, שזה פיגור משמעותי בשלב זה של המרוץ.
ספרינט הביניים מצוי בסיום הקטע היותר מישורי של המסלול, אחרי 101 ק"מ. מבחינת הירוקה - כרגע היריב היחיד של ון ארט הוא יקובסון. פיליפסן וסאגאן הרחק מאחור ולא נראה שיש להם סיכוי. ליומבו יש אינטרס לכן שתצא בריחה שתיקח את נק' הספרינט. אם המרוץ יתפתח כך שלא תתגבש בריחה מוקדמת, קוויקסטפ ינסו למשוך זאת עד הספרינט כדי להריץ את יקובסון.
בכללי, אם מדברים על נסיונות לגרום נזק לפוגצ'ר ולעשות לו מלכודת, קטע כזה אינו מתאים ואין מה לבזבז עליו כוחות. דווקא הקטעים המתגלגלים, או קטעים שבהם יש מספר מעברי הרים, אולי בצירוף מזג אוויר בעייתי, הם המועדים לפורענות מבחינת פוגצ'ר וקבוצתו.
לכאורה קטע לבריחה שתלך עד הסוף ורוכבי הדרוג הכללי ישחקו את המשחק שלהם בטיפוס לסיום בנפרד. אבל, יש לא מעט רוכבים שסומנו לדרוג הכללי והם נמצאים בפיגור של יותר מ-1.20 דקות מפוגצ'ר ומבחינתם זו הזדמנות להיכנס לבריחה שתוכל לשפר את מצבם ואז כל הקלפים נטרפים מחדש כי הדבוקה לא תאפשר לבריחה כזו לצאת וניכנס שוב ללופ של נסיונות בריחה במשך שעתיים.
הרוכבים הללו כוללים את: גיום מרטן - קופידיס, דמיאנו קארוזו - בחריין, ריגוברטו אוראן - EF, רוגליץ' - יומבו-ויסמה. כולם נמצאים בפיגור של 2-2:30 דקות, שזה פיגור משמעותי בשלב זה של המרוץ.
ספרינט הביניים מצוי בסיום הקטע היותר מישורי של המסלול, אחרי 101 ק"מ. מבחינת הירוקה - כרגע היריב היחיד של ון ארט הוא יקובסון. פיליפסן וסאגאן הרחק מאחור ולא נראה שיש להם סיכוי. ליומבו יש אינטרס לכן שתצא בריחה שתיקח את נק' הספרינט. אם המרוץ יתפתח כך שלא תתגבש בריחה מוקדמת, קוויקסטפ ינסו למשוך זאת עד הספרינט כדי להריץ את יקובסון.
בכללי, אם מדברים על נסיונות לגרום נזק לפוגצ'ר ולעשות לו מלכודת, קטע כזה אינו מתאים ואין מה לבזבז עליו כוחות. דווקא הקטעים המתגלגלים, או קטעים שבהם יש מספר מעברי הרים, אולי בצירוף מזג אוויר בעייתי, הם המועדים לפורענות מבחינת פוגצ'ר וקבוצתו.