טיול קרוואן בקליפורניה

chool12

New member
טיול קרוואן בקליפורניה

אנחנו זוג וארבעה ילדים שגרים חצי שנה בקליפורניה לפורך השתלמות.
לפני כשנתיים עשינו את הסיבוב הקלאסי עם קרוואן מלאס וגס דרך זאיון, ברייס, פייג, גרנד קניון, סקויה, יוסמיטי, סן פרנסיסקו ולוס אנג'לס.
הפעם הזמנו קרוואן ל 8 ימים מלוס אנג'לס. אנחנו רוצים לעשות טיול קצת אחר במקומות קצת פחות מוכרים. חשבנו להתחיל בסן דייגו, שם לא היינו, ומשם להמשיך לכיוון אריזונה. הנקודה היא שאנחנו לא רוצים לעשות טיול מטורף בריצה אחרי המיילים אלא יותר להיות באיזורים של אתרים קרובים. אנחנו מאוד אוהבים טבע ואתגרים.
נשמח לקבל הצעות ורעיונות - גם לכיוונים אחרים - צפונה, מזרחה...
המון תודה מראש,
מכל
 

chool12

New member
יש לנו 8 ימים את הקרוואן, זה לא מספיק זמן לנסוע ולחזור...

 

המטייל11

New member
טיול קרוואן בקליפורניה

שלום וברוכים הבאים לפורום !
אני הייתי משאיר את סן דייגו לסוף ועושה מסלול כזה :
מלוס אנג'לס מזרחה לפאלם ספרינגס וביקור בפארק הג'ושוע טרי , משם ממשיך לאריזונה לפארק לייק הוואסו http://www.golakehavasu.com/ , משם לפלגסטאף וביקור ב" מכתש המטאור " , מפלגסטאף ניתן לרדת למטה לפיניקס ולהמשיך מערבה לסאן דייגו או להמשיך לפארקים הנוספים באריזונה .
עדיף להשאיר את סאן דייגו לסוף מאחר ובעיר יש הרבה אטרקציות לילדים וזה יהיה סיום נחמד עבורם .
 

chool12

New member
תודה על ההצעה!

זה נשמע לי רעיון טוב לסיים בסן דייגו למרות שהמחשבה להתחיל שם נבעה מזה שאולי ניתן יהיה להצטרף שם לסדר פסח באחד מבתי חב"ד, כי אנחנו נוסעים לפני ליל הסדר. אבל זו לא חובה. על איזה עוד פארקים היית ממליץ באריזונה? אנחנו עם 4 ילדים שראו די הרבה בגילאי ההתבגרות. מבחינת לוח הזמנים, האם לכל פארק היית נותן יום? כמה ימים להשאיר לסן דייגו? המון תודה!!
מיכל
 
למעלה