תחושה ללא חמצן
לפי חוק ה FAA יש להשתמש בחמצן מעל גובה 12,500 רגל בטיסה מעל לחצי שעה. אנו הגענו רק ל 12,000 רגל. לאחר כ 10 דקות, הרגשתי שחסר קצת אוויר, אך לא התפתח אצלי כאב ראש. רק בסוף אותו היום הייתי קצת מותש עם קצת כאב ראש. זה בהחלט לא בריא לטוס בגבהים האלה ללא חמצן הרבה זמן... יש אנשים רגישים לגבהים, שתופעות ההיפוקסיה יכולות להתחיל אצלם כבר בגבהים נמוכים יותר. בלילה, למשל, ההמלצה היא לנשום חמצן מ 5000 רגל ומעלה ע"מ לא לפגום בראיית הלילה הרגישה לחוסר חמצן. ביום, ההמלצה היא מעל לגובה 10,000 רגל. אנו הקפדנו לגעת בגובה ולרדת. איך היה נשאר לי כח להמר, אם לא היינו עושים כן?
לפי חוק ה FAA יש להשתמש בחמצן מעל גובה 12,500 רגל בטיסה מעל לחצי שעה. אנו הגענו רק ל 12,000 רגל. לאחר כ 10 דקות, הרגשתי שחסר קצת אוויר, אך לא התפתח אצלי כאב ראש. רק בסוף אותו היום הייתי קצת מותש עם קצת כאב ראש. זה בהחלט לא בריא לטוס בגבהים האלה ללא חמצן הרבה זמן... יש אנשים רגישים לגבהים, שתופעות ההיפוקסיה יכולות להתחיל אצלם כבר בגבהים נמוכים יותר. בלילה, למשל, ההמלצה היא לנשום חמצן מ 5000 רגל ומעלה ע"מ לא לפגום בראיית הלילה הרגישה לחוסר חמצן. ביום, ההמלצה היא מעל לגובה 10,000 רגל. אנו הקפדנו לגעת בגובה ולרדת. איך היה נשאר לי כח להמר, אם לא היינו עושים כן?