טיפול ב 2 תינוקות

בווז

New member
טיפול ב 2 תינוקות

שלום רב כיום אנחנו מעסיקים מטפלת במשרה מלאה עבור בננו בן ה 7 חודשים. אנחנו שוקלים להצטרף לשכנים ולקחת יחד איתם מטפלת עבור 2 ילדים. איך מתבצע טיפול כזה? אחד אוכל, שנייה ישנה? בכי וכו. איך משתלטים על 2 תינוקות במקביל? נשמח לשמוע מהורים תודה רבה
 
הורים לרוב לא נכנסים לפה....

אבל אספר לך ממה שאני רואה ושומעת.... אחד אוכל אצל השני, ישנים - אחד במיטה השני בלול, בבית של התינוק שאצלו מטפלים בשניהם מן הסתם התינוק יותר רכושני. אני אישית לא חושבת שזה נכון.... לא לילד ולא למטפלת. זה שני הורים עם דעות שונות, לא בהכרח זהות, מה קורה שילד אחד חולה, מה קורה שלהורה אחד יש חופש ולשני לא. מטפלת מנוסה בתאומים יכולה להשתלט אבל..... מבחינת שני זוגות הורים לעיתים זה יכול להוות בעיה. אישית דעתי היא שאם מחפשים טיפול אחד על אחד, לא לצרף עוד ילד שהוא לא בן משפחה. שיהיה בהצלחה.
 

t o m e r 2 5

New member
מנסיון

משעשעת אותי השאלה איך משתלטים על שניים.. מה עושים הורים לתאומים? לשלישיה? ואם יש תאומים בני שנתיים ושלישייה שנולדה לא מזמן (חברה שלי "נקלעה" למצב הזה). אני מטפלת לפעמים בחמישה תינוקות במקביל -וזה אפשרי. מה שצריך בכדי שזה יתאפשר זה פשוט להכיר את הילדים ולדעת מה סדר היום שלהם, מה מרגיע אותם וכו'. אם תמצאו מטפלת טובה לא אמורה להיות בעיה. בכל מקרה, הייתי מציעה לכם, בפעם הראשונה, שהמטפלת תהיה עם כל ילד יום\יומיים לבד כדי שתהיה לה הזמנות להכיר את הילדים בצורה נינוחה.
בהצלחה.
 
למעלה