לעניות דעתי
ניתן ללמוד הרבה מהיכולת להטיס את המטוס על ציר מסלול, בגובה כ-5-10 רגל, במהירות שבה היינו עוברים את מפתן המסלול. על אחת כמה וכמה הדברים אמורים עם רוח צד.
 
אתרו מסלול ארוך - לא, אין לי עצה איפה בארץ, שדה התעופה באזורי לנושא זה הוא KPSM (מסלול 11,000 רגל) - וטוס לאורכו. אם לא שמרת מהירות ותאלץ לגעת, ניחא (כל עוד השארת לעצמך מספיק מסלול). במקום להתאמן ב"הצפה" למשך חמש שניות בכל נחיתה, כך תוכל להתאמן דקה וחצי בהצפה מתמשכת. היכולת לזהות את התנהגות המטוס בהצפה היא אחד ה"סודות" שלפחות לי, היו קשים ללימוד בתחילת הדרך.