הP92 שלך,במידה והשארת את הפיץ" כפי שהיה,
מתקרב מאוד לSTOLים. כל המגיבים בשרשור הזה הם טייסי G.A כולל אותך. כאשר תנחת במסלולים שרק מאפשרים המראה בטוחה,במטוס שלך משחרור מעצורים עד 50 רגל צריך פחות מ200 מטר(איתך אם לא שמנת וחצי דלק) תבין עד כמה ההצפה מיותרת(מסוכנת).לבוא שטוח ולהציף במסלול כזה זה תמיד יגמר לא טוב. היה פעם מדריך ראשי של אומני,שנוי במחלוקת על דעותיו,שלימד את חניכיו לנחות כאילו המסלול בראשון הוא לא יותר מ100 מטר.אני מברך על זה שלמדתי אצלו. אז הגיטפוקס היה המטוס הכי משוכלל. להוסיף מנוע כדי לשכך נפילה זה הכרחי בכזה מסלול וביכלל לא בושה בכל מסלול אחר.אלעד, בנ.א. שהיה לך בחצבה, אני מניח שהישתמשת בטכניקה הנ"ל והתוצעה מצביעה לזכות ולא לחובה.
מתקרב מאוד לSTOLים. כל המגיבים בשרשור הזה הם טייסי G.A כולל אותך. כאשר תנחת במסלולים שרק מאפשרים המראה בטוחה,במטוס שלך משחרור מעצורים עד 50 רגל צריך פחות מ200 מטר(איתך אם לא שמנת וחצי דלק) תבין עד כמה ההצפה מיותרת(מסוכנת).לבוא שטוח ולהציף במסלול כזה זה תמיד יגמר לא טוב. היה פעם מדריך ראשי של אומני,שנוי במחלוקת על דעותיו,שלימד את חניכיו לנחות כאילו המסלול בראשון הוא לא יותר מ100 מטר.אני מברך על זה שלמדתי אצלו. אז הגיטפוקס היה המטוס הכי משוכלל. להוסיף מנוע כדי לשכך נפילה זה הכרחי בכזה מסלול וביכלל לא בושה בכל מסלול אחר.אלעד, בנ.א. שהיה לך בחצבה, אני מניח שהישתמשת בטכניקה הנ"ל והתוצעה מצביעה לזכות ולא לחובה.