טיפ למי שרוצה לנסוע בזול לאנגליה,

bercko21

New member
טיפ למי שרוצה לנסוע בזול לאנגליה,

לא לבלבל עם פרסומת, זה לא, אני לא מפרסם שום דבר. זה מה שסיפרו לי, יש הרבה קבוצות תיירים שמגיעות לארץ, לנופש לאילת. מין הסתם, הם לא יטוסו לבן גוריות כדי לבלות שעות ארוכות באוטובוס, אז מטיסים אותם לעובדה, שזה שדה תעופה קטן בדרום. אחרי שהתיירים נוחתים, המטוסים צריכים לחזור, ופה הנקודה, אין בעובדה יותר מידי נוסעים, ואפשר להשיג שם כרטיסים די בזול ידיד שלי טס ללונדון הלוך חזור ב200 דולר. הקאצ' זה שצריך לנסוע 5 שעות לעובדה.
 

Nimst

New member
וואי, אני צריכה לזכור את זה

תודה על הטיפ
 

berlinale

New member
נשמע לי מפוקפק

רוב הטיסות האלו הן בדילים של צ'ארטרים בריטיים והן כוללות גם את החזרה. מכיוון שאני גרה באירופה, יש לי עוד חדשות לא מרנינות: אם פעם חברות זולות (כמו RyanAir) היו טסות לאילת (לראיין אייר הייתה פרסומת מניאקית - מיד אחרי תחזית מזג האוויר הם היו אומרים "מזג האוויר עכשיו באילת - חם, יבש ושמשי - במרחק 5 שעות טיסה עם ראיין אייר"), היום הרבה פחות, בגלל המצב הביטחוני. אתה יכול להאמין לי - כי ניסיתי למצוא טיסות מהסוג שאתה מפרט כדי לטוס לארץ בזול. מה כן? EasyJet ולדעתי גם RyanAir וחברות דומות טסים מיעדים מובחרים באירופה - שלחלקם הטיסה זולה בהרבה - ללונדון. EasyJet טסים למשל מאתונה ללונדון (המחיר זול - אבל זה אומר שהטיסה היא לסטנסטד). את הטיסות ניתן להזמין דרך האינטרנט ולמעשה לא משנה איפה אתם גרים, ומאיפה אתם מזמינים. מה שמעורר אופטימיות זה שלאל-על יש גם כן דלפקים בסטנסטד, מה שאומר שיתכן והם מתכוונים להפעיל שירות כלשהו של טיסות זולות, אם יהיה ביקוש תיירותי.
 

sela v

New member
לריאן איר

מעולם לא היו טיסות לארץ. אלעל מפעילה טיסות מסטנסטד רק בעונות השיא, כנראה מתי שלא נותנים להם מספיק אישורי נחיתה בהיטרו. ודבר אחרון אני לא מכיר הרבה אנגלים שנוסעים לאילת, בכלל לא ראיתי פה הרבה הצעות לטוס לאילת.
 
למעלה