טיפ + שרשור לשאלות עיצוב / ציור

שלום tultul58 ותשובה לך ../images/Emo13.gif

הבעיה שאני לא מצליח לפתוח את הקובץ שצירפת אז אענה לך לפי מה שהבנתי ואם זה לא יספק או על כל מיקרה נסי להעלות את הקובץ שוב. ובכן, אני מדמיין לי חלק קיר ירוק ואז פס צהוב שמבדיל את הקטע הירוק מקטע של קיר ורוד והכל בהיר. לפס הצהוב יש פס משנה סגול ועליו יודבקו דמויות, (דמיינתי נכון?). עכשיו לרהיטים ווילון - אם אני מניח שוילון יהיה לחלון שנמצא על הקיר יהיה רצוי שצבעי הוילון יותאמו נכון לקיר וזה אומר שאם הוילון יוצא על קטע קיר ורוד אז צבע סגול בהיר יתאים לו ואם הוילון יוצא על קטע קיר ירוק אז יש צהוב שנקרא sunscreen 2031P לפי טמבור והוא נורא מתאים לירוק בהיר. חוץ מזה, צריך לשקול דוגמא על הוילון אם יוצא משעמם מידיי או צורך בשבירת הצבע ואז לוילון סגול בהיר על קיר ורוד אפשר דוגמא בצהוב עם נטיה לירוק או בלבן ועל וילון צהוב על קיר ירוק אפשר דוגמא בורוד או לבן. תקראי שוב לאט :) רהיטים - החדר בגוונים פסטליים בהירים ולכן הנה כמה גוונים שיתאימו לקירות: לבן. צבע עץ בהיר. צהוב עדין. סגול בהיר ישתלב אבל שלא כל הריהוט יהיה כזה כי אז זה באמת עמוס. הערה: אשמח אם אוכל לראות תמונה כי האמת שלא תמיד אפשר להתאים ורוד וירוק, אלא אם כן משחקים בגוונים כמו שצריך. מקווה שלפי דימיוני זה נותן לך תחושה טובה יותר ועונה לך, אם יש דילמות שאלי אותי ואנא נסי להוסיף את הקובץ שוב. ירון.
 

tultul58

New member
תודה !!!

אנחנו היום מסיימים לצבוע את החדר (נשאר רק הפס הצהוב
) ואז אוכל להעלות תמונה שתמחיש הכי טוב איך החדר נראה. המון תודה על העצות כי אני ממש מבולבלת, פתאום יש לי תחושה שיש יותר מידי בלאגן של צבעים בחדר וחשוב לי שהוא יצא עדין.
 

tultul58

New member
היי ירון

אני מצרפת תמונות של החדר צבוע בהודעה חדשה כי את זאת כבר לא ניתן להקפיץ תודה על העזרה!
 
שאלה לירון

ירון שלום , אמנם רק שבוע 26 אבל בכל זאת . יש לנו ממ"ד שהופך להיות חדר ילדים לבן . יש בו עוד ארון בגדים גדול ונישה בקיר הפנוייה לארון נוסף אם נרצה. השאלה היא איך מעצבים ממ"ד שהוא אמור להיות בעצם יותר קטן מחדר רגיל ? חשבנו בנישה להשתמש למיקום שידת החתלה ומעליה לבנות ארום בגדים . ממול ארון הבגדים הגדול הקיים כבר לשים מיטת תינוק . ובין הנישה של שידת ההחתלה לדופן ארון הבגדים הגדול לשים מין כוורת למשחקים וצעצועים . מה דעתך ? אילו צבעים מעניינים מתאימים לחדר הזה כשבעצם אנחנו יכולים לצבוע רק שני קירות שלא תפוסים - הקיר מול ארון הבגדים והקיר עם החלון ? איזה צבע קיר יש ניטראלי שמתאים גם לבן וגם לבת ? למרות שבוודאות אנחנו יודעים שיש לנו בן ? מה לגבי ציורי הקיר שזה בעצם ההתמחות שלך לגבי עלויות ומחירים לשני קירות שהזכרתי . אנחנו מהקריות . כמה זמן זה לוקח וממתי מומלץ להיערך ? תודה
 

noga30

New member
משהו חשוב

דווקא בגלל שמידות החדר יחסית קטנות חשוב לדעת את המידות המדוייקות. מיקום הריהוט האופטימלי תלוי בפרופורציות של החדר. דבר שני אם יש לכם חלון הדף שנפתח סביב ציר ולא נגרר, יש בעיה שהוא נפתח אל תוך החדר, ואפשר לקבל ממנו, חלילה, מכה בראש. אפשר לנצל את מיקום הריהוט למנוע מעבר או ישיבה מתחת לחלון. חלון ההדף גם מפריע לתליית וילון. כל שילוב צבעים שלא כולל ורוד יכול להתאים גם לבן וגם לבת.
 

Chatni

New member
יש לי רעיון בשבילכם...

אמנם אני לא ירון, אבל... גם אנחנו מיעדים את הממ"ד לתינוק (וגם לנו יש בן). צבענו את 3 הקירות הפנויים (2 קירות שלמים וקיר אחד עם חלון) בצבע שמנת-צהבהב, שנתן המון חמימות לחדר- אין לכם מושג כמה שזה משפיע על המצב רוח, הרבה יותר כיף להיות עכשיו בחדר! (וגם, זה צבע שמתאים גם לבן וגם לבת, כמו שחיפשתם.) את הקיר עם הארון (ובהמשך שלו הדלת)- שאותו לא יכולנו להזיז כדי לצבוע, השארנו בלבן, ורק צבענו באותו צבע מסגרת ישרה מסביב לדלת, כדי ליצור איזושהי המשכיות בצבע גם לקיר הזה. יצא מהמם- ממליצה! עוד המלצה- אם החדר קטן ממילא, אני לא ממליצה להעמיס אותו עם ציורי קיר גדולים, אולי רק כמה שבלונות קטנות, כי אחרת זה נורא ממלא את החדר ומקטין אותו עוד יותר. לנו דווקא יש "בעיה" אחרת- החדר גדול מדי, ואני מקווה שעם הזמן הוא "יתמלא" בדברים ולא ייראה כ"כ גדול- כוורת, צעצועים...
 
היי סתיו ותשובה לך ... ../images/Emo41.gif

ראשית מבחינת הגודל של החדר- בגלל שהוא קטן רצוי לבחור צבע שיייתן הרגשת מרחב ולזה יתאים אפרסק עדין (DELICATE PICH) שיוצר מצד אחד חום בחדר ומצד שני תחושה שהקירות רגועים יותר והחדר גדל קצת. לגבי הנישה והארון והכוורת - את מיטת התינוק רצווי למקם במקום שיהיה הכי נוח לשינה ולפי זה לסדר את החדר עד כמה שניתן. כמו שבחדר שלכם המיטה פונה לכיוון מסוים וזה נוח לכם יותר מאשר כשהיא פונה לכיוון אחר כך גם בחדר התינוק רצוי לבחור מיקום שהוא הכי רגוע בחדר עדיף לא מול הדלת ולא עמוס, שיהיה שם כמה שיותר מרחב. לאחר מכן בניתם סידור פרקטי לחדר לגבי הרעיון ע ם הנישה וכו' וזה בסדר רק לא להעמיס מידיי את השטח : נישה, כוורת, ארון - אם אפשר לתת מרחב נשימה שם אולי את הכוורת במקום אחר או לסדר כך שלא יהיה אזור מאוד כבד בחדר. לגבי צבעים מה שאמרתי הוא צבע נטרלי מאוד ונעים או לסירוגין שמנת-צהבהב שגם נותן תחושת חום. לא הייתי צובע כל קיר בצבע אחר כי יש רק 2 קירות אלא הייתי צובע את הארון בצבע שמשתלב עם הקיר ויוצר עניין כמו תכלת או אפילו ווש תכלת ואולי גם לתיקרה ווש תכלת שתהיה התאמה ותחושת עננים. מבחינת ציור קיר אפשרי משהו לא כבד וזורם עם הקיר ואולי עובר גם דרך הארון, משהו שיתרום לתחושת מרחב בחדר ואפשר בכל שלב, העיקר שיתייבש עד שיגיע הקטן. לגבי עלויות וכדו' אשלח לך מסר דרך תפוז ואם תוכלי לצלם את החדר כולל הארון וכו' אוכל לתת עצות עיצוביות שירחיבו את החדר כמה שיותר ויתנו תחושה טובה. ירון.
 
למעלה