נראה לי שעדיף ללכת על תיקון - ראשית איני בטוח שיצליחו ואז ממילא יצטרכו לתת לך חדשה ומשודרגת ללא תוספת תשלום ואם יצליחו לתקן בשנת האחריות אפשר יהיה לראות אם התיקון ראוי ואם אחרי למעלה משנה תתקלקל שוב הטלביזיה שמציעים לך עכשיו ב 1600 לא תעלה לך יותר כי יהיו דגמים משופרים יותר ואולי גם תרצה בכזה - ואשר ללהישאר חדשיים ללא טלביזיה - אין דבר כזה, בם צריכים לתת לך בינתיים מכשיר חלופי.
לפי תקנות הגנת הצרכן מכשיר טלביזיה מעל 20 אינטש יש לתקן בבית הצרכן ואם נדרשת הובלה למעבדה היא תתבצע ע"י נותן האחריות ללא תשלום ויש לסיים את התיקון תוך 10 ימים מהקריאה.
עפ"י ההיגיון הזה, אין שום טעם ללכת לרכוש מכשיר חדש, כל עוד קודמו מתפקד איכשהו.
אז היכן הכיף שבשידרוג?
היכן ההתחדשות?
אני דווקא הייתי לוקח את זה "למקום אחר" אבל זה כי זה אני...
הייתי הולך ועושה חקר שוק, ובודק איזה דגם טלוויזיה (כן. של סמסונג, כי אין לי ברירה בקטע של בחירת המותג), הוא הכי נראה לי, ואז הייתי אומר ליבואן:
"שמע. לא בא לי לתקן. תיקח אותה ותעשה ממנה חמוצים. אין לי חשק לקבל משהו חלופי ולא בא לי לחכות חודשיים. אני רוצה שתחליפו ואני רוצה את הדגם שנקרא "איתן 3" ולא את הדגם שבא לכם לתת לי. כמה יעלה לי ה"איתן 3" בתנאים האלה? ואז, תוכל לאמר להם: "תראו. הדגם שהייתם מוכנים לתת לי עולה בחנות הכי זולה 2023 ש"ח, והדגם "איתן 3" עולה 4432 ש"ח. אז ככה: בכמה תעלו לי את המחיר, אם אבחר בדגם "איתן 3"? ברור שלא יהיה הוגן אם יגבו יותר מ-2410. אבל אולי זה דווקא מה ששווה למר דון?