טלויזיה סמסונג חכמה בת שלוש - פס כהה - עם אחריות

k-don

Well-known member
הציעו לתקן או לבצע שידרוג.
אם יתקנו נקבל טלויזיה שנת 2018 4K 55 אינטש עם אחריות לשנה.
אם נשדרג, נשלם 1600 ש"ח ונקבל טלויזיה חכמה שנת 2021 QLED דגם Q60A.
מה אתם הייתם עושים?
האם באמת התיקון של התקלה הזו שווה כ 70% מערך הטלויזיה? (עבור תיקונים עתידיים)
 

קבצים מצורפים

  • IMG_20210925_140534.jpg
    IMG_20210925_140534.jpg
    1.6 MB · צפיות: 6
  • Screenshot_2021-10-11-19-47-04-580_com.google.android.apps.photos.jpg
    Screenshot_2021-10-11-19-47-04-580_com.google.android.apps.photos.jpg
    1.1 MB · צפיות: 6
נערך לאחרונה ב:

ב ר ז י ל י

Active member
מנהל
הציעו לתקן או לבצע שידרוג.
אם יתקנו נקבל טלויזיה שנת 2018 4K 55 אינטש עם אחריות לשנה.
אם נשדרג, נשלם 1600 ש"ח ונקבל טלויזיה חכמה שנת 2021 QLED דגם Q60A.
מה אתם הייתם עושים?
האם באמת התיקון של התקלה הזו שווה כ 70% מערך הטלויזיה? (עבור תיקונים עתידיים)
נראה לי שעדיף ללכת על תיקון - ראשית איני בטוח שיצליחו ואז ממילא יצטרכו לתת לך חדשה ומשודרגת ללא תוספת תשלום ואם יצליחו לתקן בשנת האחריות אפשר יהיה לראות אם התיקון ראוי ואם אחרי למעלה משנה תתקלקל שוב הטלביזיה שמציעים לך עכשיו ב 1600 לא תעלה לך יותר כי יהיו דגמים משופרים יותר ואולי גם תרצה בכזה - ואשר ללהישאר חדשיים ללא טלביזיה - אין דבר כזה, בם צריכים לתת לך בינתיים מכשיר חלופי.
לפי תקנות הגנת הצרכן מכשיר טלביזיה מעל 20 אינטש יש לתקן בבית הצרכן ואם נדרשת הובלה למעבדה היא תתבצע ע"י נותן האחריות ללא תשלום ויש לסיים את התיקון תוך 10 ימים מהקריאה.
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
נראה לי שעדיף ללכת על תיקון - ראשית איני בטוח שיצליחו ואז ממילא יצטרכו לתת לך חדשה ומשודרגת ללא תוספת תשלום ואם יצליחו לתקן בשנת האחריות אפשר יהיה לראות אם התיקון ראוי ואם אחרי למעלה משנה תתקלקל שוב הטלביזיה שמציעים לך עכשיו ב 1600 לא תעלה לך יותר כי יהיו דגמים משופרים יותר ואולי גם תרצה בכזה - ואשר ללהישאר חדשיים ללא טלביזיה - אין דבר כזה, בם צריכים לתת לך בינתיים מכשיר חלופי.
לפי תקנות הגנת הצרכן מכשיר טלביזיה מעל 20 אינטש יש לתקן בבית הצרכן ואם נדרשת הובלה למעבדה היא תתבצע ע"י נותן האחריות ללא תשלום ויש לסיים את התיקון תוך 10 ימים מהקריאה.
עפ"י ההיגיון הזה, אין שום טעם ללכת לרכוש מכשיר חדש, כל עוד קודמו מתפקד איכשהו.
אז היכן הכיף שבשידרוג?
היכן ההתחדשות?
אני דווקא הייתי לוקח את זה "למקום אחר" אבל זה כי זה אני...
הייתי הולך ועושה חקר שוק, ובודק איזה דגם טלוויזיה (כן. של סמסונג, כי אין לי ברירה בקטע של בחירת המותג), הוא הכי נראה לי, ואז הייתי אומר ליבואן:
"שמע. לא בא לי לתקן. תיקח אותה ותעשה ממנה חמוצים. אין לי חשק לקבל משהו חלופי ולא בא לי לחכות חודשיים. אני רוצה שתחליפו ואני רוצה את הדגם שנקרא "איתן 3" ולא את הדגם שבא לכם לתת לי. כמה יעלה לי ה"איתן 3" בתנאים האלה? ואז, תוכל לאמר להם: "תראו. הדגם שהייתם מוכנים לתת לי עולה בחנות הכי זולה 2023 ש"ח, והדגם "איתן 3" עולה 4432 ש"ח. אז ככה: בכמה תעלו לי את המחיר, אם אבחר בדגם "איתן 3"? ברור שלא יהיה הוגן אם יגבו יותר מ-2410. אבל אולי זה דווקא מה ששווה למר דון?
 

k-don

Well-known member
הציעו לתקן או לבצע שידרוג.
אם יתקנו נקבל טלויזיה שנת 2018 4K 55 אינטש עם אחריות לשנה.
אם נשדרג, נשלם 1600 ש"ח ונקבל טלויזיה חכמה שנת 2021 QLED דגם Q60A.
מה אתם הייתם עושים?
האם באמת התיקון של התקלה הזו שווה כ 70% מערך הטלויזיה? (עבור תיקונים עתידיים)
לסיכום.
הוחלט לשדרג לטלויזיה חדשה.
ברור שאם היתה בעיה כלכלית אז ההחלטה היתה אחרת.
הטלויזיה מגיעה היום.
תודה לכולם על הדיון!!!
@ladybug4NLP
@מ ש ה 53
@דיברגנט חדש
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
לסיכום.
הוחלט לשדרג לטלויזיה חדשה.
ברור שאם היתה בעיה כלכלית אז ההחלטה היתה אחרת.
הטלויזיה מגיעה היום.
תודה לכולם על הדיון!!!
@ladybug4NLP
@מ ש ה 53
@דיברגנט חדש
אני שמח שכך. זה יצר טיפול מהיר, וזה העניק לך מכשיר חדש. מקווה שתיהנה ממנו לאורך זמן. ומה נסגר עם הפגר?
 

k-don

Well-known member
אני שמח שכך. זה יצר טיפול מהיר, וזה העניק לך מכשיר חדש. מקווה שתיהנה ממנו לאורך זמן. ומה נסגר עם הפגר?
חלק מהדיל זה שדרוג (כלומר מוותרים על הישן).
אם היית מוכל לשלם לי 1600 כדי לתת לך את ה"פגר" מתוקן עם אחריות לשנה, אז הייתי קונה ב 3200 או פחות את הטלויזיה החדשה (או אחרת)
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
חלק מהדיל זה שדרוג (כלומר מוותרים על הישן).
אם היית מוכל לשלם לי 1600 כדי לתת לך את ה"פגר" מתוקן עם אחריות לשנה, אז הייתי קונה ב 3200 או פחות את הטלויזיה החדשה (או אחרת)
ממש לא אסכים לשלם 1,600 ש"ח עבור מכשיר שתוקן ולאחר שעבד כבר 3 שנים. 500 לכל היותר...
 

TCH_ma

Active member
לדעתי ואני אף פעם לא בעד הקומבינות של יבואני המכשירים החשמליים למיניהם,
הם יכולים לשדרג לך לטלוויזיה "מחודשת" בלי שתדע ונשארת עם אחריות לשנה,
למה הם נותנים אחריות לשנה אם היא לכאורה חדשה ומשודרגת? תבין בעצמך.
לדעתי שיתקנו, בטוח שהתיקון יהיה טוב ליותר משנה, אם זה יקרה שוב קנה טלוויזיה
חדשה עם אחרויות מלאה.
 

k-don

Well-known member
לדעתי ואני אף פעם לא בעד הקומבינות של יבואני המכשירים החשמליים למיניהם,
הם יכולים לשדרג לך לטלוויזיה "מחודשת" בלי שתדע ונשארת עם אחריות לשנה,
למה הם נותנים אחריות לשנה אם היא לכאורה חדשה ומשודרגת? תבין בעצמך.
לדעתי שיתקנו, בטוח שהתיקון יהיה טוב ליותר משנה, אם זה יקרה שוב קנה טלוויזיה
חדשה עם אחרויות מלאה.
הטלויזיה החדשה מקבלת 4 שנות אחריות (זו טלויזיה שנת 2021)

השנה אחריות זה מה שנשאר לאחריות של הטלויזיה הקודמת
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
לדעתי ואני אף פעם לא בעד הקומבינות של יבואני המכשירים החשמליים למיניהם,
הם יכולים לשדרג לך לטלוויזיה "מחודשת" בלי שתדע ונשארת עם אחריות לשנה,
למה הם נותנים אחריות לשנה אם היא לכאורה חדשה ומשודרגת? תבין בעצמך.
לדעתי שיתקנו, בטוח שהתיקון יהיה טוב ליותר משנה, אם זה יקרה שוב קנה טלוויזיה
חדשה עם אחרויות מלאה.
רק לידיעה כללית.. הייתה לי טלוויזיה סוני שבמהלך האחריות הם קבעו שלא ניתן לתקנה ואין גם את הדגם שהיה לי במלאי. לכן הם הציעו החלפה לדגם חדש (ללא תשלום) אבל עם 2 תנאים:
א. שאין לי טענות שהוחלף הדגם (וזה בכלל היה לטובתי כי הדגם החדש היה טוב יותר.
ב. האחריות לא תוארך ותישאר בעינה.
אבל קיבלתי מכשיר ממש חדש באריזתו המקורית. חדש דנדש. לא היו לי כל טענות על כך.
 

TCH_ma

Active member
מצטער אם כך, לא הבנתי נכון...
אם האחריות למשודרגת היא ל-4 שנים הייתי הולך על העסקה.
ד"א בדקתי, הטלוויזיה המוצעת מצוינת.
 
נערך לאחרונה ב:

דיברגנט חדש

Well-known member
מצטער אם כך, לא הבנתי נכון...
אם האחריות משודרגת היא ל-4 שנים הייתי הולך על העסקה.
עדיין, עדיף לתקן וכתיגמר האחריות ותתצטרך, שוב, תיקון, אז קונים חדש במחיר יותר אטרקטיבי במבצעים כמו לפני מונדיאל או כל אירוע אחר.
 

k-don

Well-known member
עדיין, עדיף לתקן וכתיגמר האחריות ותתצטרך, שוב, תיקון, אז קונים חדש במחיר יותר אטרקטיבי במבצעים כמו לפני מונדיאל או כל אירוע אחר.
כלומר להשאר בלי טלויזיה חודשיים כשהיא תחליט להתקלקל בעוד שנה או יותר?
בקיצור, זה תלוי במחיר שקיבלנו, במחיר השוק שיהיה כשנרצה להחליף, ואם נרצה לשדרג לסוג אחר, גודל מסך אחר או חברה אחרת
 

דיברגנט חדש

Well-known member
כלומר להשאר בלי טלויזיה חודשיים כשהיא תחליט להתקלקל בעוד שנה או יותר?
בקיצור, זה תלוי במחיר שקיבלנו, במחיר השוק שיהיה כשנרצה להחליף, ואם נרצה לשדרג לסוג אחר, גודל מסך אחר או חברה אחרת
יש לך בבית רק אחת?
אם כן, קונים כשמתקלקל, מקסימום יעלה לך יותר במאתיים עד 500 ש"ח ועדיין תקבל מכשיר טוב יותר מאשר תקבל היום.
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
עדיין, עדיף לתקן וכתיגמר האחריות ותתצטרך, שוב, תיקון, אז קונים חדש במחיר יותר אטרקטיבי במבצעים כמו לפני מונדיאל או כל אירוע אחר.
לא הייתי מתקן ולא הייתי סומך על תיקון כזה.
איני יודע כמה עולה הדגם החדש שהוצע לך, אבל כן הייתי נלחם על הארכת תקופת האחריות אם אתה כבר נדרש לשלם עבור השדרוג.
למרבה הצער, הטלוויזיות החדישות אינן מתוכננות לחיות לאורך שנים ארוכות, ורוב היצרנים והיבואנים יציעו לשדרג במקום לתקן תיקון יקר.
אז יש טעם בשדרוג, אבל לא בכל מחיר כמובן.

וכן. כדאי גם לזכור, שככל שאתה מתקדם בשנים, גם הדגמים משתפרים ושווה לשדרג. ולכן, דגם ממש ישן לא שווה שום השקעה בתיקון...
 

דיברגנט חדש

Well-known member
איני יודע כמה עולה הדגם החדש שהוצע לך, אבל כן הייתי נלחם על הארכת תקופת האחריות אם אתה כבר נדרש לשלם עבור השדרוג.
להבנתי, הציעו לו אחריות של מכשיר חדש.
למרבה הצער, הטלוויזיות החדישות אינן מתוכננות לחיות לאורך שנים ארוכות, ורוב היצרנים והיבואנים יציעו לשדרג במקום לתקן תיקון יקר.
אז יש טעם בשדרוג, אבל לא בכל מחיר כמובן.
לרוב, המחיר שיתנו לא יהיה רחוק ממחיר שיקבל בתקופת מבצעים, כמו המונדיאל, למעט מקרים שהמכשיר הוא טוטאל לוסט ואז הם מחוייבים לתת לך מכשיר אחר ואם אין להם, הם מחויבים לתת לך דגם טוב יותר ללא כל עלות מצידך.
וכן. כדאי גם לזכור, שככל שאתה מתקדם בשנים, גם הדגמים משתפרים ושווה לשדרג. ולכן, דגם ממש ישן לא שווה שום השקעה בתיקון...
אין כל השקעה בתיקון, זה הכל במסגרת האחריות.
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
להבנתי, הציעו לו אחריות של מכשיר חדש.
לפי מה שכתב, איני בטוח בכך.
לרוב, המחיר שיתנו לא יהיה רחוק ממחיר שיקבל בתקופת מבצעים, כמו המונדיאל, למעט מקרים שהמכשיר הוא טוטאל לוסט ואז הם מחוייבים לתת לך מכשיר אחר ואם אין להם, הם מחויבים לתת לך דגם טוב יותר ללא כל עלות מצידך.
ככל שאני מכיר את הדגמים של סמסונג, סביר שמדובר במכשיר שעלותו כיום היא קרוב ל-4,000 ש"ח
אין כל השקעה בתיקון, זה הכל במסגרת האחריות.
ברור. רק שהוא יישאר עם מסך שכבר יזייף גם בעתיד.
 

דיברגנט חדש

Well-known member
לפי מה שכתב, איני בטוח בכך.
מצרף לך את תגובה #3 שלו, כדלקמן:
הטלויזיה החדשה מקבלת 4 שנות אחריות (זו טלויזיה שנת 2021)

השנה אחריות זה מה שנשאר לאחריות של הטלויזיה הקודמת
ברור. רק שהוא יישאר עם מסך שכבר יזייף גם בעתיד.
כל עוד יזייף במסגרת האחריות, ידרוש לתקן את זה.
בתום האחריות, ירכוש מכשיר חדש עבור אותו סכום שנדרש, יקבל יותר בוודאות, גם ללא מבצע.
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
מצרף לך את תגובה #3 שלו, כדלקמן:


כל עוד יזייף במסגרת האחריות, ידרוש לתקן את זה.
בתום האחריות, ירכוש מכשיר חדש עבור אותו סכום שנדרש, יקבל יותר בוודאות, גם ללא מבצע.
חחח... בתום האחריות הדגם הזה כבר ייעלם מהמדפים ויגיע במקומו דגם אחר שיעלה אולי מחיר שונה, הן אם בגלל התייקרות ההובלות בעולם, הן משום שאין לבטוח בשר האוצר הנוכחי, שלא יעלה לפתע מחירים ב-321% והן משום שמר דון יישאר במקרה של תיקון עם גרוטאה שכבר התעייפה וכידוע, אין שום דרך לתקן עייפות.
 
למעלה