טלפון מסיום מסע כומתה

oshiko

New member
טלפון מסיום מסע כומתה

ובכן, גם אצלנו לא היה טלפון בלילה האחרון, מה שעורר את החשד שהמסע כבר יצא לדרך. ואכן עכשיו קיבלתי טלפון מנקודת הסיום, שהיתה למעשה בבא"ח עצמו. אפשר היה לשמוע את עוצמת החוויה. אומרים שמס' הקילומטרים במסע כומתה זה רק אגדה, ובמציאות זה פחות. לפי הדיווח שקיבלתי הם הלכו 70 ק"מ טבין ותקילין, בלי הנחות. יצאו אתמול בערב וחזרו עכשיו בצהרים. הטקס ביום חמישי - עד אז יש מספיק זמן לנוח. בקרוב אצלכם.
 

oshiko

New member
בקרוב אצלך עם ...

לדעתי הכומתה הכי יפה. אני חושב שאנחנו אוהבים את כל העניין של כומתות כי זה מוסיף קצת צבע לחד-גוניות הצבאית. בקרוב ממציאים גם צבע חדש עבור 900 (חי"ר ייעודי), שעד עכשיו היתה להם כומתה שחורה. בהתחלה שמעתי שדובר על דגם מנומר או זברה שחור-לבן. עכשיו שמעתי שזה יהיה בז'. "מסטיק" תוכל לעדכן אותנו כשאחיה יסיים מסע כומתה.
 

סמדר בנ

New member
אכן הכומתה הכי יפה!!!...

אבל יש עוד כמה ממש נחמדות: של מ"צ (כחול עמוק) יש גם כומתה כתומה (לא זוכרת של מי...) בכל מקרה הרעיון של הכומתות הצבעוניות מצוין - זה נותן הרגשת שיוך וגאוות יחידה (במיוחד לחיילים שצריכים להרוויח את הכומתה במסלול ומסע מפרך). רק מסכנים החיילים שיש להם כומתת בקום כל השירות. לא ברור גם למה כומתת שיריון נשארה שחורה.
 

oshiko

New member
זהו זה, התכמתנו

בסיומו של יום ארוך, שכלל את הטקס כולל נסיעות הלוך וחזור לפרדס-חנה ועוד שתי חתונות (כן ירבו), אני ממלא את חובתי לפורום במצב חצי-ישן. היה טקס נחמד, הרבה יותר אינטימי מהטקס הקודם (השבעה) מפני שהוא כלל רק את פלוגת יחס"ר נח"ל ועוד מחלקה של פלס"ר 401 שיריון שעשו איתם טירונות ומסע כומתה. בסיום נצבעו ראשיהם של חיילי היחידות הנ"ל בסטיקלייט מרהיב. עכשיו הכומתה החדשה בעיצומו של תהליך שפצור. כמה תמונות בהמשך השירשור. וכמו שאמרנו - להורי הטירונים שהתגייסו זה עתה - בקרוב אצלכם.
 

oshiko

New member
מסדר כומתות בהמתנה לטקס

הירוקות (סטיקלייט) ליחס"ר נח"ל. השחורות לפלס"ר 401.
 

oshiko

New member
המסדר ידגל את נשקו ...

התרגילים קצת מצחיקים. הראשים עדין בלי צבע.
 

oshiko

New member
../images/Emo51.gifעוד ארוכה הדרך לסיום מסלול ..

הוא סיים טירונות, התחיל אימון מתקדם. המסלול בשלמותו ליחידה שלהם נמשך יותר משנה. מתוך זה עברו כ 5 חודשים. נקווה שעד אז יהיה מזרח תיכון חדש והכל יישאר רק במסגרת אימונים, כומתות סיכות וכל השאר ...
 

סמדר בנ

New member
אמן...

כמובן, סיום טירונות, מסלול חי"ר הוא ארוך... לא נורא, עדיף ככה, להיות במסגרת קורס ולא בפעילות מבצעית.
 
למעלה