טל בורשטיין רוצה להיות קפטן אחרי שארפ

טל ראוי בעיקר בגלל שאין מישהו אחר

ממילא בעונה הבאה או בעוד 2 (תלוי בגובה החוזה שלו , אני לא זוכר אם זה לעוד עונה או 2) פניני יחליף אותו כי הוא לא יהיה. הוא לא חומר של קפטן מכבי בגלל שהוא כזו דמות עצומה , אלא יותר בגלל הואקום , אין יותר סמלים כמו מיקי מוטי וגם לא כמו שארפ.
 
לתת לו את סרט הקפטן בתנאי

שישחק אותם כמות דקות ששרפ משחק חח
 

נמשל

New member
למה איזה סמל היה גור שלף?

שהיה קפטן לא רע בכלל והיום מנהל מוצלח?
 

eytanco

New member
Tal

tal is nothing slow ,not hitting as Limonad said, if Tal worst 500000 Iworst million the problem is he worst 00000
 

lb22

New member
אני לא מבין על הדיון פה בכלל .....

ברור שהוא צריך להיות הקפטן הבא. אין פה שום שאלה. פתאום כולם שוכחים את התרומה הדי גדולה שלו בעונת 2004 , שוכחים שהוא זה שהשווה את המשחק מול בולוניה. שוכחים שהוא לקח על עצמו הרבה משחקים גדולים כקטנים , את הדאנק המרשים בעונת הרוקי שלו במכבי מול רברצ'ה. וכרגיל כולם נתקעים על איזה קטע מעפן שמעורב בו אדם שלא בדיוק בנה עליו ועוד באים אליו בטענות. יאללה תתקדמו , השחקן הזה עשה עבור מכבי הרבה מאוד והוא צריך להיות הקפטן עד שיפרוש ב3-4 שנים הקרובות.
 

waviram

New member
ומה אם הוא יחליט לפרוש בגיל 40 ?!

9 שנים הוא יהיה קפטן ?!
 

lb22

New member
כן ! פשוט ככה .

הישראלי הכי טוב ששיחק במכבי מאז קטש.
 
נו באמת , שחקן כורסה כבר עכשיו

היה גדול בלי ספק עד הפציעה , מאז שום כלום באופן כללי עם הבלחה אחת במשחק ההוא על האליפות ועוד איזו הבלחה. כשאני אומר שום כלום אני מתיחס ליורוליג , בשביל הליגה הוא מספיק טוב. אבל ברור גם לך שברמת הדרישות שלו וחוסר המוכנות שלט להתפשר , החוזה הנוכחי הוא האחרון שלו במכבי.
 

lb22

New member
לא איכפת לי איזה שחקן הוא .

התפקיד הזה צריך להיות שלו נקודה. לא חשוב איזה שחקן הוא עכשיו אם הוא טוב או אם הוא פחות טוב. אתה מדבר כאילו שארפ היה בשנתיים האחרונות שחקן יורוליג מוביל. אפילו גור שלף לא היה כזה שחקן יורוליג מוביל ועדיין היה קפטן. הקפטן הבא צריך להיות טל בורשטיין בלי שום ספק , רק על העשור שהוא נתן פה.
 

lb22

New member
מה הקשר לשארפ ?

שארפ פורש לצורך העניין. אין עוד שחקן אחר במכבי שמגיע לו להיות קפטן פרט לבורשטיין. היחיד שאיכשהו מגיע לרמה שלו מהבחינה האישית קבוצתית זה בלו. לא ידעתי שיש למכבי כאלו אוהדים עיוורים שבמחית פציעה וכושר בינוני מוחקים 5 שנים מצויינות.
 

sms050697

New member
כמו שחברי פורום פה כתבו לי, זה פורום ולכן יש

לי את הזכות לתת דעה אחרת מהמקובלות. בורשטיין אינו "כוס התה" שלי, אף פעם לא ממש אהבתי אותו, וזו זכותי. אני לא חייב להתחבר לכל האנשים. אני מאוד מעריך אותו, מוקיר אותו על השנים הנהדרות שבהן הוביל את הקבוצה כשחקן חמישייה לגיטימי, אבל מה לעשות שלדעתי הוא לא צריך להיות בכלל במכבי עכשיו מבחינת רמה מקצועית (אולי כשחקן אדריאטית וליגת קופל). אני חושב (זכותי) שקפטן צריך לבנות מגיל צעיר, ולכן אני מציע את פניני. מותר לי, כמו שלך מותר להציע את בלו. וד"א, בפעם האחרונה שבדקתי אני רואה יופי
 
צריך לחלק ל-2 רבדים

1- בורשטין צריך להיות במכבי כל זמן שירצה גם אני מסכים אבל בתנאי שירויח בפרופורציות מתאימות. לגבי מה שנתן למכבי , ברור , אבל גם קיבל ממכבי באותה מידה , מכבי לא במינוס כלפיו , היא החזיקה אותו בזמן הפציעה יפה מאד, וממה שהבנתי גם אם ירד בדרישות בשביל החוזה האחרון , הוא עדין מרויח הרבה מאד ביחס לכמות הדקות שהוא שווה ריאלית (מעבר לליגה הישראלית). 2- אין לי שום ויכוח על זה שכל עוד הוא במכבי , הוא צריך להיות הקפטן, מה שכתבתי על פניני זה בהנחה שבורשטין לא יהיה במכבי בתום החוזה הנוכחי , זו דעתי, כי אני לא רואה אותו מתפשר למקומות שמכבי רוצה , אני רואה אותו הולך להפועל ירושלים.
 
למעלה