טנטרה ללסביות-מישהי מכירה?שמעה?

femfatal

New member
טנטרה ללסביות-מישהי מכירה?שמעה?

למישהי יש אולי פרטים והמלצות לסדנה (אך ורק ללסביות) בנושא? אם כן אני אשמח לקבל עוד אינפורמציה. שיהיה סופש (ר)טוב וחמים.
 
טנטרה ללסביות

אני לא מכירה והרעיון שעלה לי הוא לפני הרצה בגוגל.. אני לא יודעת אם את מחשיבה עצמך יוזמת אבל נראה לי עלית כאן על משהו אפשר לפנות למנחת סדנאות טנטרה להציע לה לפתוח קב' לנשים לסביות (אם כי נראה לי שלנשים בלבד יש אני לא בטוחה לגבי חשיבות נטייתן המינית ככרטיס כניסה) לשווק בין חברותייך ו/או כפלייר פרסומי ו/או במשרדי הקהילה כדי לחסוך בעלויות שכירות מקום תמיד ניתן לקיים את זה במקום פתוח באיזו קרחת יער קרובה - כהרצה והרי לך סדנא.. מה את אומרת?? שיהיה סופש רטוב ונעים בהחלט (למה ה"ר" בסוגריים? :))
 

femfatal

New member
אז כסטודנטית חרוצה עשיתי שיעורי בית (את העונש

עונשים אני שומרת לאישה;) ככה אין כרגע סדנת טנטרה ללסביות,את מוזמנת להרים את הכפפה ולהרוויח מזה לי אישית אין כוח אבללל.... אני מבררת לגבי להרים קבוצה של נשים שמעוניינות להשתתף בסדנא כזו כשאר יש כמובן מדריכה,אני בתהליכי בירורים לגברי מדריכה גודל הקבוצה וכל מיני פרטים טכניים,כך שאם יש מישהי שמעוניינת שתגיב כאן... ר' ביישנית אז היא מסתגרת לה בסוגריים כדי לא לייבש את ה-טוב..
 
נו מצויין

נשמע שאת כבר בתוך העשייה של הרמת הסדנא - אולי אפילו מבלי שתשימי לב... תגידי.. על איזה עונשים דיברת????
 

femfatal

New member
טוב אז הואצלה עלי המשימה לארגן קבוצה לסדנא

בקשה הפיצו את השמועה,אני אשלח קישור ולפני אני רק אומר מילה קטנה עם חשיבות עצומה. אני מודה ומתוודה שלמעשה לפני שקראתי וירדתי לעומק העניין לא הבנתי את המשמעות האמיתית של טנטרה והחוויה אותה אנחנו נעבור במהלך הקורס.כלומר חשבתי שזה בגדול סדנא שאמורה לשפר את התקשורת המינית בין בנות הזוג,אבל לא רק בכך הדבר. לכן אני מציעה לכל מי ששוקלת להצטרף או שוללת את ההצטרפות מעצם רעיון החשיפה וכו' לקרוא בקישור את ההסבר מהו טנטרה ולהציב לעצמה גבולות חשיפה לפני שהיא מחליטה באם לבוא/לא. אני מצרפת קישור לזוג שהרשים אותי בשיחתנו,הם לא מחייבים-זו ההחלטה שלי ושל זוגתי. http://www.benefrat.org/ תהנו
 
הודעת SMS מהידידה הלסבית שלי .

היינו משוחחים מידי שבוע , אבל הפעם כבר שבועיים שלא שוחחנו ,אמרתי בטח עסוקה ,עבודה ,מעבר לדירה אחרת , השתדלתי לא להיות נודניק מה עוד שבדרך כלל היא זו שהיתה מתקשרת ופתאום בערב אני שומע את מנגינת ה-SMS- פותח את ההודעה חיפשתי אותך היום צור איתי קשר דחוף . אני מתקשר מה קורה אני שואל אוי אל תשאל אני צריכה אותך דחוף ,בהול אני תפוסה בכול הגב ולא יכולה לעשות דבר, מסרה לי את כתובתה החדשה ,ואני מתארגן ליציאה לטפל בה מעמיס את מיטת הטיפולים ותיק השמנים על הרכב ונוסע אליה, לקח לה כמה דקות טובות להגיע ולפתוח לי את הדלת מעבר לדלת נשמע היטב גרירת הרגליים שלה, דבר שהעיד שהבחורה באמת תפוסה וסובלת . הבית היה עדיין מבולגן , לא מתאים לאופי שלה, היא אוהבת פדנטיות וסדר, אמרה לי מצטערת על הבלאגן אבל אין לי כוח לסדר, והחברה שלי תגיע רק מאוחר יותר מהעבודה,לעזור לי לעשות סדר במקום. מה קורה אני שואל אותה, והיא מסבירה לי שיתכן כשהרימה קרטונים עשתה תנועה לא נכונה ואזור גב תחתון שלה נתפס ,כול תנועה שהיא עושה מלווה בכאבים עזים , עוד מטיפולים קודמים ידעתי שיש לה פריצת דיסק בחוליות L-4 L-5 והסברתי לה שהיא צריכה להשתדל לא להרים דברים כבדים ובטוח בטוח לא להתאמץ, פרסתי את מיטת הטיפולים עזרתי לה לטפס על המיטה היא שכבה על הבטן והתחלתי לעסות לה את הכתפיים ,אט אט למטה לגב כאשר ההתמקדות היתה באזור הכואב בגב תחתון ,כשיש מצב של כאבים העיסוי חייב להעשות בעדינות, עם הרבה שמן ,ותנועות סיבוביות מהירות באזור הכואב לאפשר לשמן להיספג בעור כך שהתנועה תהיה יותר חלקה ופחות כואבת , השרירים צריכים לאט לאט להיות רפויים ולהתמקד בשחרור השריר התפוס שהוא למעשה מקור הבעיה הראשי, לאחר שעסיתי לה את האזור הכואב כ-45 דקות כיסיתי אותה בשמיכה, על מנת שהשמן יספג היטב, שוחחנו מעט ואחרי הפסקה של רבע שעה שוב מרחתי לה שמן בגב ועיסיתי לה בתנועות ידיים מהירות את כול האזור מהכתפיים עד הישבנים , מתוך מטרה לשחרר ולהרפות הפעם עוד חצי שעה של תנועות ידיים בעיקר, לאחר מכן עזרתי לה לקום מהמיטה ,הלבשתי אותה בחלוק הושבתי אותה בסלון בכורסא על מנת שתנוח מעט בעוד אני מקפל את מיטת הטיפולים ואוסף את הציוד שלי, לאחר שכבר הייתי מוכן היא קמה לבד לפתוח לי את הדלת נשיקה על הלחי תודה רבה לך והלכתי לדרכי.שמתם לב שהפעם התמקדתי בתאור של העיסוי לשחרור רק מהגב, לא בעיסוי כול הגוף ,כי זו למעשה היתה מטרת בואי אליה בשביל זה היא קראה לי דחוף , היא ידידה ותיקה שלי שאחת לחודש מקבלת עיסוי טוב ומשחרר בכול הגוף ,ויאמר לזכותה יש לה גוף חלומי ,ממש חטובה ,שדיים מוצקות גוף אתלטי טוב רקדנית הבחורה. אני בהזדמנות זו רוצה להבהיר שבסטיגמה שהודבקה לבנות לסביות שהן שונאות גברים ממש ממש לא נכונה, בחורות על הכייפאק נשמות טובות ומה לעשות בנושאי אהבה וסקס הן אוהבות לעשות זאת עם נשים וזו זכותן, וצריך לדעת לכבד את הזכות הזו ולא להדביק להן כול מיני סטיגמות . למחורת על הבוקר ב-0800 היא מצלצלת ,תודה לך על הטיפול שלך אין לך מושג כמה נפלא לקום בבוקר ולהרגיש אחרת, שתהיי בריאה עניתי לה ויום טוב שיהיה לך .
 
למעלה