טס לטיול לאירלנד... צריך קצת עזרה בהתייעצות

Tin Flute Lady

New member
בסוף לא הגעתי אליהם ../images/Emo3.gif

וכשהבנתי את המרחקים העצומים שאני צריכה לעבור ממקום למקום הבנתי גם שאני צריכה לתכנן את הטיול קצת יותר טוב (מה שהתברר קצת מאוחר מדי, ולא השאיר יותר מדי זמן לתכנונים). אחד המקומות היה מפעל שוקולד ביתי כזה, באזור רינג אוף קרי, והמקום השני היה מישהו שמייצר באוראנים ונמצא באזור צפון מערב, אני כבר לא זוכרת את המיקום המדויק, כי כאמור, ויתרתי על הסיבוב הזה. הלכתי על המקומות המתויירים יותר, וגם ככה גמעתי מרחקים מאוד גדולים. אני אוהבת לנהוג, ורגילה לנהוג במשך שעות ארוכות, אבל השעות הארוכות של נהיגה בישראל שונות מאוד משעות ארוכות של נהיגה באירלנד (כי המרחקים הרבה יותר גדולים). אחרי כמה ימים של דהירה מטורפת בין מקומות, הרגשתי שאני גם מתישה את עצמי, וגם לא נותנת לעצמי להנות מכל מקום ומקום, והמטרה לא היתה לעשות וי על כמה שיותר מקומות בכמה שפחות דקות
את האוטו החלטתי לשכור, בסופו של דבר, כי התייאשתי מהקטע של האוטובוסים, כמו שסיפרתי באחת ההודעות הקודמות, למרות שלפני שנסעתי כמעט וקיבלתי החלטה לא לשכור אוטו כדי לא להתרחק מחברת אנשים. אבל אז כשראיתי את האופציות של התחברוה הציבורית, ולעומתן את האופציות של טיולי יום מאורגנים שמאופיינים בהרבה נסיעה באוטובוס והרבה שופינג, החלטתי לוותר על התענוג המפוקפק, ושכרתי את האוטו כדי להרגיש יותר חופש. איך שלא יהיה, 11 יום לא מספיקים בכלל למסלול שניסיתי לעשות, ואני קצת מצטערת שלא התמקדתי בשני מקומות כבסיס לטיולים משם (נגיד, דבלין וגולווי). כך או כך, אף פעם אי אפשר להספיק הכל, ורק מתחשק לי עכשיו להתחיל לתכנן את הטיול הבא.
 

jonbaum

New member
שוקולד

את בטח מתכוונת למפעל השוקולד SKELLIGS. באמת שמעתי שהביקור שם מעניין. אני כמובן לא אסע עד לשם במיוחד בשביל זה, אבל אם אהיה בסביבה אני בהחלט מתכוון לבקר שם (נראה לי פשוט גן עדן לבנות שלי.....)
 

Tin Flute Lady

New member
../images/Emo45.gif

אפילו לחובבת שוקולד שכמוני נסיעה של כמה שעות במיוחד בשביל שוקולד זה טיפ טיפה מוגזם מדי
 

psa

New member
הלכתי המון ברגל. אך ישנם מרחקים

שלעיתים צריך תחבורה. הרכבת הייתה מאוד נוחה למטרות שלי.
 

thesheep

New member
לפוזי

אולי כדאי לעשות רשימה של מקומות שהוזכרו בדיונים האחרונים עבור אנשים שרוצים לנסוע?
 

a f u s h

New member
איזה מטבע יש בצפון אירלנד???????????????

האם הליש''ט הם כמו באנגליה או שהם אחרים???????????????
 

jonbaum

New member
לירות סטרלינג

בצפון אירלנד מותר להשתמש בשטרות שמודפסות בצפון אירלנד (יש כל מיני סוגים של כמה בנקים שונים) וגם בשטרות של ה-BANK OF ENGLAND. לעומת זאת, השטרות של צפון אירלנד הם לא הילך חוקי מחוץ לצפון אירלנד (כלומר בשאר חלקי הממלכה המאוחדת).
 

a f u s h

New member
אז אם הבנתי נכון

אם ארכוש פה ליש''ט בדואר.... אוכל להשתמש ללא בעיות בצפון אירלנד?
 

Amber

New member
כן.

ובתגובה לדבריו של jonbaum - כשהייתי באנגליה ונשארו לי פאונדים מצפון אירלנד- הם דווקא התקבלו די בברכה. בטוח שהחוק הרשמי אומר שאי אפשר להשתמש באנגליה בפאונד אירי?
 

Amber

New member
בעצם- לא באנגליה- בסקוטלנד.

אז במחשבה שניה אולי החוק שונה בשני האיזורים... ועכשיו אני אמשיך לנהל את הדיון עם עצמי מחוץ לדפי הפורום
 

jonbaum

New member
אין לי מושג איך זה בסקוטלנד

אבל עד כמה שאני יודע אי אפשר להשתמש בשטרות של צפון אירלנד באנגליה (England)
 

thesheep

New member
לפי מה שזכור לי אי אפשר

אפילו האירים מתוסכלים מזה ולא מוצאים שום הגיון בדבר.
 
למעלה