טס לקלאב מד בפעם הראשונה

YoniS007

New member
על קצה המזלג

ההדרכה בקלאב ברמה מאד, מאד נמוכה. אם אתה רק מתחיל, תכין סכום מכובד בצד להדרכה פרטית בנוסף להרכה הקבוצתית של הקלאב. לגולשים מתקדמים ההדרכה של הקלאב משמשת כמסגרת לגלישה בקבוצה ולא ללימוד.

לגבי ציוד, קשה לענות מה כדאי. ההשכרה של הקלאב מאד יקרה אבל זה נוח מאד כי זה בתוך הקלאב. לא בכל הקלאבים יש חנויות השכרת ציוד במרחק סביר ואז אין לך יותר מדי ברירות.

לדעתי בת ה12 גדולה מדי למועדון הילדים והיא תהיה איתך אם אתם באותה רמת גלישה, או בקבוצה של מבוגרים עפ"י הרמה שלה. כדאי לך לברר את זה מול קלאב מד.
 

marceloros

New member
מנהל
חולק עליך

ההדרכה תלויה קודם כל במדריך, רובם בקלאב היו טובים, המדריכים.
יש בעיה עם קבוצות גדולות מדי ופחות יחס אישי, בעבור זה שווה לשלם להדרכה פרטית.
אני מכיר מלא אנשים שלמדו בקלאב, כולל אותי, לומדים וכנראה מגיעים רק לרמה מסויימת - כדי להתקדם צריך יותר אכן כמו שמקבלים בבשיעור פרטי ממוקד. לי עוד לא יצא, השתפרתי דרך יוטיוב..ובפעם האחרונה בקלאב בכלל ויתרתי על ההדרכה, ברמה שלי זה די בזבוז זמן גלישה תמורת מעט מדי לימוד (כמו שציינת בעיקר מטיילים ואם מדריכים זה צורך יותר מדי זמן).
&nbsp
לגבי בת ה-12, כן גולשים בקבוצת הגיל הזו ע"פ ניסיוני המיושן. אבל נתקלתי במקרה של מישהי שלא התקדמה במיני קלאב ולא היו ממש ילדים ברמה שלה בגיל הזה, ולכן עברה ביוזמת הוריה לגדולים שם הסתדרה טוב יותר. אני לא חושב שהתשובה חד משמעית.
 

YoniS007

New member
הניסיון שלי ושל כל מי שאני מכיר שגלשו בקלאב מד שונה

כולנו התאכזבנו מההדרכה ומדובר בקלאבים שונים. לגבי זה שיש אנשים שלמדו, אתה מזכיר לי בדיחה על הדרכת שחייה. מדריך שחייה מתגאה ב 100% הצלחה בלימוד שחייה בשיעור אחד ומי שלא לומד מקבל את הכסף בחזרה. שאלו אותו איך הוא מצליח? אמר פשוט מאד, אני זורק אותם למים העמוקים ועד שמגיעים לדופן הבריכה למדו לשחות. ובכל זאת, איך ייתכן שכולם למדו? ככה זה, עובדה, עד היום אף אחד לא חזר להתלונן שלא הצליח.

להבדיל מהוראת שחייה, פה דווקא חזרו אנשים מקלאב מד לספר. גם פה בפורום היו די הרבה שהתאכזבו מההדרכה. לדעתי היה עדיף שקלאב מד היו מוותרים לגמרי על הדרכת מבוגרים ומוזילים קצת את החבילות. אבל מה אני מבין...
 

marceloros

New member
מנהל
אולי זה תלוי בציפיות

בדיחה טובה, אבל.
יש אולי אנשים שחושבים שיחזרו מחופשה בת שבוע ברמת מסלולים שחורים.
יש אולי אנשים שחשוב להם להראות קילומטרז' גבוה (מה שקורה ללא הדרכה)
לא יודע מה יש להתאכזב אלא אם הגעת לקבוצה עם בעייתי אחד (ומעלה) שמעכב את הקבוצה והמדריך לא עושה דבר לטפל בכך.
&nbsp
אני למדתי רק בקלאב - כאמור נתקעתי ברמה מסויימת. גם באשמתי כי לא גלשתי כל שנה וכמעט תמיד רק שבוע, כך שאם כבר לומדים משהו, זה נשכח עד הפעם הבאה.
הבן שלי למד בקלאב, פעמיים, ובהפרש של שנים. תן לו עוד שבוע הדרכה והוא עובר אותי..
&nbsp
מתי אמרתי די?
כשבזכות הפורום הזה הבנתי כמה אני תקוע, ובנוסף בהדרכה האחרונה בלזארק למדתי אבל לא המון, ולא הצלחתי לקבל בשום שלב פידבק אישי.
מאז לא יצא לי לקחת שיעורים פרטיים, אבל למדתי ביוטיוב, שם חפרתי כ"כ הרבה שוב ושוב על אותה תיאוריה, עד שהתחלתי לממש אותה לא רע לבדי כאשר ויתרתי על שיעורי הקלאב. חסר לי רק מדריך שיתן דגשים ומשוב מה אני עושה נכון ומה לא.
 

I Gabe

New member
כרגיל אנחנו חלוקים על זה, וחייב לבטא גם את ההשקפה השנייה

קבוצות הרבה, הרבה, הרבה גדולות מדי, מדריכים שחוקים וחסרי מוטיבציה שלא משקיעים, אפס התייחסות אישית אפילו ברמה שלא עונים על שאלות כששואלים אותם, בטח לא לבוא ביוזמתם לתקן טעויות. וזה בכמה קלאבים שונים. אחרי כמה שנים עוד לא הצלחתי לעבור מעבר למסלולים כחולים קלים. כשהתחלתי לקחת שיעורים פרטיים, לקח למדריכים השונים כמעט שנתיים רק לשחרר אותי מטעויות שלמדתי בהדרכות הקבוצתיות כמו לא להישען אחורה ולא לסובב פלג גוף עליון לתוך הסיבוב.

וחייב לציין שאני מאד אוהב את קלאב מד ונסיבה היחידה שלא הגעתי לשם לאחרונה זה רק כי אני לא יכול להרשות לעצמי את המחירים שלהם. הביקורת היא נקודתית על ההדרכה עם דגש על הדרכה למתחילים.
 

YoniS007

New member
הכל בחיים תלוי בציפיות

אבל כשמשווים להדרכות אחרות, הם יוצאים לא טוב.

אני בטוח שיש אנשים שלמדו שם אבל יש גם אנשים שלמדו לבד, בלי הדרכה. דווקא פה בפורום קראתי וזה מאד נכון שגם זמן זה כסף. ככה שאם מדריך פרטי מקדם אותך מהר, אז אתה בעצם חוסך כסף ולא מבזבז.
 

natyh

New member
תורי לחלוק

עובדה הגעתי לרמת קפיצות ואוף פיסט ללא מורה פרטי אלא בקבוצה .
אך יתכן מאד כי ההדרכה למבוגרים בצרפת מוגבלת ברמתה .
ואולי עניין השיעור הפרטי נכון לצרפת.
כאמור אצלנו אין בעית רמת הדרכה למבוגרים בקבוצה , הגעתי לקבוצה C עם פזילות מידי פעם
לקבוצת D מתחילים, יש שלוש רמות ל C ולמיטב הבנתי עוד שלוש ל D.
ומשום אפשר להמשיך לE וF
ובאלו לא ידוע לי כמה רמות.ביניים יש בכל סיווג.
אך ידוע לי כי הקבוצות ברמות הגבוהות תמיד מלאות.
גודלצקבוצה ברמות הגהוהות בדרך.כלת בין 5 ל 8
מודרכים וזהו .
 
למעלה