טוב אני ישתדל
דיאגרמות בשלב זה לא . הגדרות : טוב אז נתחיל בפנימיות , דבר שהוא לכל אחד אחר כי הוא פנימיותו שבסוף פנימיות זו נמצא האל . איך נתחיל הפנימיות היא היבט מודע עם אור הבא מהאל , ומוקרן וזורם למטה והחוצה , לפנימיות יש יחס כלפי האל הפנים עצמו לרמותיו ולחוץ . הפנימיות ביחס לחוץ אומר שכמו שהגוף מורכב מרמות שונות של אורות יסודות עד למפרט הבשר ודם , יש לזה גרעיון מטאפיזי פנימי המורכב מאור גבוהה יותר ומודע כאשר גם הבשר ודם ועצמות זה רמה שלך אור מודע . כאשר יש כמו שכבתיות של רמות של אורות והיבטים רוחניים מודעים היושבים מהפנים לחוץ כמלבושים . דהיינו כל רמה פנימית יותר לובשת רמה חיצונית יותר , ניתן דוגמא : הדם שלנו מורכב מאור , אולם אנו בראיה מתודית יוונית רואים זאת כחומר , ומפרט מרכיבי החומר , אולם ההיבט המגושם והחומרי הוא רק מעטה -מלבוש לתוכן העמוק יותר שהוא עשוי מריבוד של אור חזק יותר ומודעות גבוהה יותר . דהיינו ברמה אחת יש דם אדום נוזלי מגושם , וברמה גבוהה יותר יש אור ענבר צהבהב שמאיר נתיבים בגוף , ובמעבר מרמה פנימית זו לדם הנוזלי , הדם גם זורם בקווי המתאר של היכן פרוס אור הענבר . יש יחס בין הרמה הגבוהה והפנימית לחיצונית דהיינו מאור הענבר צהבהב לדם הנוזלי האדום , בו יש השראה מרמה לרמה , כאשר זה בא לידי ביטוי של השפעה מהרמה של האור לנוזל , ובעצם מגדיר בהשראה רוחנית את נתיבי זרימת נוזל הדם . ההשראה הזו נפרסת גם מעבר לדם הנוזלי ובאה לביטוי כמלבוש רוחני לגוף עצמו דהיינו משפיע על מה שאנו מכנים הילה ובדרך על הדם . השפעות כגון אלו מרמה לרמה חשוביים לידיעה והכרה כי הם חלק מחיבור ורתימת היבטים פנימיים גבוהיים יותר בהפעלות המאג ואיך הוא משפיע . מבחינה תיאורית היחס בין הפנימי לחיצוני נפרס לכל הכיוונים כמו כדור אולם הוא מכוון בנתיב רוחני הנקרא תולדה לפורמטים שאנו מכירים , דהיינו השפעה כדורית לכל הכיוונים ובדרך זה משפיע ישירות על הדם הנוזלי ועד להילה . כאשר במאגיה נהוג לרתום את האפיק המאוזן של הכדור , שזה הרי המעגל , ולמה עושים מעגלים ומה יש בהם . כאשר לאדם יש ריבוי קומות פנימיות ובקומה העליונה ביותר נמצא האל , נאמר ויש 15 קומות פנימיות האל ימצא ב-16 , המודעות שלנו ביום יום תיהיה ב-1-2 , כך שיהיו מפלסים יותר עמוקים של עצמינו שאנו כרגע לא מודעים עליהם . רק כתת הכרה , או כשזה בא באינטואציה . ביהדות מגדירים את תצורת ההשפעה מרמה לרמה מהפנים לחוץ כמוסבב ומסובב , דהיינו מרכז הכדור באופן פריסתו לכדור יוצר סיבוב של התכנים . אלמנט שמאג טוב יחוש וישתמש בזה בהפעלות בחתך המאוזן של המעגל . עד כאן הסבר על הפנים , הסבר על החוץ , בתוך הגוף ובטווח ההילה ,יש השראה של האופנים המסובבים מרמות פנימיות שונות כלפי הגוף ההילה ואף מטווח גדול יותר . ההגדרה של טווח החוץ הבא שמעבר להילה הקשור אלינו נקרא טבע . וטווח עוד יותר חיצוני נקרא בר .כל זה עשוי מאורות ומהם מורכבת המציאות. לנו זה חשוב כי בתווכים השונים אנו משפיעים ואינטראקטיבים ברמות וצורות שונות , וצריך להכיר עניינים אלה במאגיה . לגבי חוסר מילוי אור , בהקשר הנכתב , מדובר על מצב בו האור הפנימי המתחדש בפעולת השינה לא מגיע לטווח חיצוני מסויים , ואז אין מילוי אור ואין חידוש כוח ורעננות . השפעת המקום , זה דורש להיכנס להגדרת מקום , אז איך ניגשים לזה , אם אני עולם ומלאו ואני מרכז העולם אז הטווח המטאפזי ממני יעבור דרך המקיף או אור המקיף שבו יהיו רשמי אורות שמהם יתפרסו מרחבים יחסיים , ואז אני מהמרכז הפנימי יראה את הרשמים ומרחביהם . אם אני לא לא מודע לפנימיותי אז אני רק יראה את מרחב המציאות התלת מימדית הסובבת המיידית . ומאג כדי להשתמש באלמנטים השונים בבריאה צריך להכיר ברמות שונות את פנימיותו ואת רשמי האורות ומרחביהם . ומישם להתחבר ולהפעיל , דהיינו לדוגמא: אם אני רוצה להתחבר לייסוד האש , אני צריך לראות מפנימיותי את ההליך בו רשמי האור הופכים לאש וכיצד הם נפרסים במרחבים , ואז לדוגמא לקשר בין מבעי הפנימי לבין ההביט שבו הופך רושם האור לאש , ואז לכוון זאת לסיגריה שבא לי לעשן , ואז היבט האש עם הכוונתי+ הרוח שבאויר יצרו התלקחות והסיגריה שלי תידלק . אבל עסקנו בהגדרת מקום ואולי אני לא יודע כיצד לראות מהפנימי , אז אולי אני ישתמש באיזה הליך טקסי רוחני שיחבר רק את הפונקציה של הדלקת האש לסיגריה ואני לא יהיה מודע לכל המרחק הפנימי לחיצוני .רמות שונות של הדברים . כאשר ביום יום היבט המרחבים זה מה שבדרך כלל אנשים רואים בלבד , ואז המרחבים מתאפיינים לנו כמרחב מגושם חומרי , שזה מה שרוב האנשים מכירים כמקום . עד כאן להגדרת מקום , עתה להשפעת מקום , כאשר אני הפנימי המרכזי מסובב דברים אני כל הזמן משפיע החוצה דבר מה גם למקום הפיזי (ובמטאפיזיקה גם יוצר אותו), אולם למקום יש גם השראה מהאל הזולת גורמים נוספים הקיימים בבריאה וכו' ואז אם אני לא האלמנט הדומננטי המשפיע אז אני גם נכון לקבל השפעה (כמו שתבינו מה שאני כותב כרגע), ואז ישנם השפעות מתוכי הרי אני קובע עולם ומלאו וגם מושפע והשפעות מוגבלות בדרך כלל רק למקום ורק למרחב הפיזי , ועולם יחסי הגומלין בתוך השפעות המקום הפיזי הוא תבנית חיצונית של המציאות הפנימית , וככול שאנו תפושים החוצה אנו רחוקים מעצמינו . אולם אנו צריכים יחסיים כגון אלה כדי לזון את עצמינו כדי לגדול . והשאלה בכל מצב נתון הוא מה השפעתי ועד כמה אני מושפע מהמקום ופעילותו . פעולות של טהרה כמו מקלחת אבמטיה טבילות וכו' פותחים עוד מרחב אור להוויתי ותכני הפנימיים שיכולים לבוא לידי ביטוי ואז יש התחזקות של מבעי הפנימי החוצה . נעבור לרוח הפוכה אז מהיכן נתחיל , נאמר שיש למבעינו המסובב הפנימי במרחב הפיזי היבט המגולם ברוח , כאשר הוא המשך של פנימיותינו אז הרוח ישרה . כאשר טווח השפעה הטבעי שלנו נפסק , יש הליך בהיבט הרוח שהוא קוטבי לטווח הרוח הישרה , ואז הרוח הפוכה . דהיינו ציירו בנפשכם פראבולה , ועד האמצע זה היכן היבט הרוח הישרה ובצד השני ההפוכה . היבט הרוח ההפוכה מתלבש בכל מיני דברים במרחב הפיזי כמו חושך וטומאות, מהשחור שמתחת לציפורנים ועד לשחורים על האף . או כל מיני מרכיבים הנמצאים בבר ונוגשים לטבע ועד להילתינו וגופינו . "שחור" קבלי(מרוקני) הוא איך להכניס רוח הפוכה + חושך וטומאות לתוך הטבע הילה הגוף והנשמה , וכן הם לא שזופים אחינו הכהים הם מושחרים בשחור , שזה אומר פחות מקום לאור הפנימי בכלי . היבטי רוח הפוכה מתלבשים בהמון דברים ולעיתים פרוסים באופן חזק במקום פיזי , ואז בעצם יש איזה שהוא יחס בין היבטי האור הפנימי המאיר בכל דבר שחי צומח דומם לעומת הרוח ההפוכה החושך והטומאות . מאגיה שחורה מתעסקת בטווח הנ"ל . הארת ניתיבי הלב , אז לפי ספר יצירה יש 32 נתיבי אור פנימי העוברים ומייצרים את הלב , וכיצד הם באים ומשפיעים בכל , היצמדות לנתיבים אלה והשפעתם נקרא מאגיה לבנה . לגבי הילה ואורה , אם אני רוצה להקפיד על מישהוא אני יקרא לזה אורה , דהיינו מקבע את מצב אורך פריסתו מהפנימי לחיצוני . הילה זה שם עדין יותר המאפשר מרחב למודעות שלנו להפנים לקלוט לחוות וכו' . זה בעצם המשך אחד של השני . אורה זה מצב האור + המודעות , והילה זה מצב המודעות ואיך הפריסה בא של ההיבטים המסובבים מהפנימי . מקווה שזה קצת עונה טוב ומובן מספיק . דוד