טריילר חדש למשחק שכרונו הכי מצפה לו...

וגם טוטוריאל אם הקודם לא הספיק לכם...

כאילו לא שיחקנו קאבר בייסד שוטר מעולם...
ממתי טוטוריאל משמש כפורמו למשחק שעומד לצאת??

 
אבסורד שהגענו לעידן שאנשים יכולים להתלהב מסרט אינטרקטיבי.

אני זוכר שמקס פיין 1 יצא, היו אנשים שצעקו, "מה זה, זה סרט זה לא משחק, זה סינימטי מידי", אבל היה לו שילוב מושלם בין סיפור לגיימפלי שהיה אז מרענן ומשכנע, גם אם הסיפור שלו לא היה מדהים . גם המשחקים עם העלילות הכי טובות, יש להם קודם כל גיימפלי נהדר, שהעלילה פשוט נותנת קונטקסט ומשמעות לגיימפלי הנהדר שלהם.
פה זה פשוט סרט עם פה ושם אינטרקטיביות, אני לא מבין למה אנשים רוצים לשלם על זה 60$ למה לא לראות סרט טוב במקום? זה כאילו שאנשים רוצים
היום משחקים פסיבים קלים וסימנטים מאי פעם שלא דורשים שום מאמץ, העיקר משחק שאפשר לשכב בנוח על הספה ולראות איזה סצנה של שעה בזמן
שתוקעים גרפסים מאיזו קולה או לא יודע מה. זה לא מה שאני רוצה שהתחביב שלי יהיה.

עצוב שככל שאנחנו מתקדמים בדור של הקונסולות, המשחקים נהיים מסחרים יותר ויותר, במקום להשתמש בכל הכוח החדש הזה ליצירתיות מהפכנית, המשחקים הופכים לשמרנים יותר ויותר.
 

evilplate

New member
טוב שלא עשית מהאורדר את האנטי קרייסט

כאילו כמה משחקים כאלו יש כבר, כמה בכלל TPS לניאריים יש על הקונסולות החדשות?
הכל כמעט עולם פתוח עם גיימפליי "טהור" שכולל בהרבה מקרים אינספור משימות חלולות שמנפחות את המשחק, כמו שכולם רוצים.
&nbsp
להפיל את כל עוולות הגיימינג על משחק אחד שהוא לניארי וסינמטי מדי זה קצת מוגזם, הייתי מעדיף בהרבה שהאורדר יהיה משהו אחר אבל גם לסגנון כזה יש זכות קיום (רק הייתי מעדיף שלא בתור בלעדי גדול של סוני אלא צד ג') ואני לא אתלונן עליו כאילו הוא כל הרע שיש היום בגיימינג, התופעה שתיארתי שהכל עולם פתוח עם תוכן רדוד היא חמורה פי כמה, ושם אין סינמטיות ואין כלום אז על מה אתה מדבר שהיום כולם רוצים סינמטיות ומשחקים פאסיבים? זה נראה בדיוק להפך והמצב הוא שיש זליגה גדולה לכיוון עולמות פתוחים.
&nbsp
אתה כמובן גם מגזים שאתה שואל למה לא לראות סרט, האורדר הוא עדיין משחק, יש לו מערכת קרב שעושה רושם לא רע וכן יש בו פוקוס גדול על סיפור, כל זה בכל זאת יוצר חוויה שונה מצפייה פאסיבית בסרט, אתה נסחף.
&nbsp
&nbsp
 

Josh Gross

New member


האורדר - משחק שאוהבים לתעב.
&nbsp
רציתי להגיב לרייזד, אתמול, ברוח דברים אלו..
 
בא ותסביר לי בעברית פשוטה מה הקשר למשחקי עולם פתוח?

אני הזכרתי עולם פתוח? אני אמרתי שמשחקי עולם פתוח הם הז'אנר המושלם שהוא חף מבעיות? אני בכלל דיברתי על עולם פתוח? אני לא הזכרתי אותם לרגע. מה אתה מציג את זה כאילו התלוננתי שאין לי עולם פתוח בthe order. לז'אנר העולם הפתוח יש בעיות משלו אבל זה לא מעניין אותי כרגע.
אני דיברתי על זאנר משחקי הפעולה מגוף שלישי לסוגיו השונים. יש לך משחקים שהם דוגמא ומופת בז'אנר כמו רזי 4 וTLOU ויש לך זבל כמו האורדר.

ועל מה אתה מדבר בכלל, איזה מקום יש למשחק שהוא 80% QTE לעזאזל? מה המקום? אולי יש לזה מקום אצל שמנים שתוקעים צ'יזבורגר, ורוצים את היידים שלהם פנויות להמבורגר רוב הזמן. פוקוס גדול על סיפור? אתה רציני איתי? מוכרים לך איזה סרט אינטרקטיבי גרוע, שכל תהילתו היא בגרפיקה שלו
ואתה אומר לי שיש מקום למשחק כזה?

זה משחק שמיועד לגיימרים נטולי סקייל, שרוצים לשחק שעתיים כל יום בזמן שהאישה שלהם נרדמה ולהרגיש מגניבים שהם עושים את זה, אין שום קיום לחרא הזה.

הקרבות עושים רושם לא רע? הדמות נראת כאילו היא לא הפסיקה לשתות ג'ין נקי כל הפאקינג עלילה מרוב שהיא עקומה, ובכלל תוכיח שיש פה הרבה קטעי ירי בכלל. אתה סתם מנסה להציג מצב כאילו המשחק הזה הוא משהו נדיר שבא פעם ב... כאילו אתה לא יודע שסוני כבר לא מסתירים שהמשחק הזה הופך להיות סדרה, על מה אתה מדבר בכלל.
 

Josh Gross

New member
ו RE4 דורש מהשחקן להציג יותר מיומנות? חה..

RE4 זה אחד מ-ה- Slow-paced games שנראו במחוזותינו ואני לא מתיחס למשחק בכללותו.
&nbsp
אני לא מתכוון להיכנס לכל עניין ה'סקילז' שוב..
&nbsp
אני יכול להבין אדם אשר לא מעוניין בQTE במשחקים שלו, מקובל.
הבעיה העיקרית שלי עם QTE היא הפגיעה במשחקיות השוטפת, בדיוק כמו איזה Cutscene שממש לא הייתי זקוק לו באותו הרגע..
&nbsp
אני, כרגע, רואה את המשחק הזה מקבל אצלי 7-8 קל. אני עדיין צריך להחזיק את הבקר בידיים בכדי להחליט.
 
אני די בטוח שכשהוא יהיה אצלך ביד הוא יקבל 6-5.

ציינת את אחת הבעיות המרכזיות שלי עם הQTE ותוסיף לזה את ההגזמה הפראית בthe order ותקבל משחק שהגיימפלי מפריע לQTE השוטף.
אני מסכים שרזי הוא לא משחק של סקיל מטורף, אבל הגיימפלי שלו נהדר ולthe order אין כמעט גיימפלי, ומההודעה של evil אפשר לחשוב שהאורדר
הוא שוטר לינארי שיכול להתקרב לאיכות המשחקים הטובים בז'אנר.
 

Josh Gross

New member
אתה מגזים - בנחרצות..

לדעתי הנחת העבודה של evilplate קרובה יותר למציאות מזו אשר אתה, כה בלהט, מתאר..
&nbsp
אתה מנסה, אפילו מאוד משתדל(ואין לי מושג מדוע), ליצור תחושה כאילו אנחנו עומדים לבלות, לכל הפחות, 50% מהזמן
ב QTEיז על שלל צורותיו.
&nbsp
הגיימפליי מאוד גנרי, לא זיהיתי משהו מיוחד.
ל Gameplay mechanics - Spec Ops The Line מאוד מאוד גנרים..
זהו משחק שאני בחרתי כאחד מההפתעות הנעימות שקיבלנו מהדור הקודם(הציונים לא עשו עמו חסד לדעתי).
&nbsp
&nbsp
 
נחייה ונראה. זה לא יהיה משחק underrated

שהמבקרים עושים לו עוול, בspec ops גם אם אנשים חושבים שהוא גנרי וגם אם אנשים לא מתחברים לעלילה, אפשר להעריך לפחות את הניסיון לספר סיפור רציני,בלי קשר למיידת ההצלחה שלהם בעניין הסיפור.
בthe order המפתחים דיברו על גיימפלי מגוון מנוע פיזיקלי שמשנה את הסביבה קרבות מלאי אסטרטגיה לא ראיתי שום גיימפלי מעניין מעין זה.
גרוע מכך, לא הוכח קיומו של גיימפלי נורמלי בכמות סבירה.
הטריילר העלילתי ששמו פה, חושף את העלילה הבנאלית הנדושה שתהיה למשחק הזה אפשר כבר לנחש בלי קושי רב לאן המפתחים יקחו את הסיפור הזה
מהטריילר, ואפשר להבין שכמו במקרה הגיימפלי, כוחם גם לא בעלילה.

אבל כמו שתמיד אמרתי, תן לגיימרים של היום תחושה קולנועית כזו, ומצידם שהמשחק ירוץ ב20FPS ויהיה פיהוק, הרי אנחנו כאן בשביל העלילה גיימפלי זה רק בונוס.
 

evilplate

New member
איפה אמרתי שאמרת משחקי עולם פתוח?

אתה צריך ללמוד לקרוא, אתה באת עם הודעה שפחות או יותר רואה ב Order איזשהו סמל למצב המשחקים היום, תיארת אותו כסרט אינטרקטיבי עם 80% QTE (מאיפה אתה מקריץ את המספרים האלה?) שאנשים יכולים לשחק בין הפיצות או משהו כזה.
&nbsp
כשאמרתי עולם פתוח זה היה כקונטרה לתופעה שבאת לתאר שהיום אנשים אוהבים חרא סינמטי ללא אינטרקטיביות, אמרתי לך בתגובה שאתה טועה כי היום משחקים כמו האורדר הם דווקא המיעוט ועל הקונסולות החדשות למשל אין כמעט שוטרים לניארים וסינמטיים והכל עולם פתוח שהוא בדיוק ההפך מסינמטי ו QTE וכל מה שאתה בא לתאר בלגלוג על האורדר, אז על מה אתה מדבר בכלל כשאתה מתאר אותו כאיזו תופעה או כסמל למשחקים של היום!?
&nbsp
אתה לא הבנתי בכלל מה אמרתי אם הסקת מכל זה שאמרתי שאתה חושב שצריך להיות עולם פתוח באורדר.
&nbsp
על סמך מה החלטת שהאורדר זה 80% QTE תגיד לי? לי זה ברור על סמך הטריילרים וכל הגיימפליי שראינו שרוב המשחק מורכב מקטעי ירי די גנריים בסביבה לניארית ויחסית קטנה, עם דגש על סינמטיות ועלילה וקטעי QTE שאמורים כביכול להעצים את הסינמטיות, אני גם לא מתחבר לקטעי ה QTE הללו אבל לעשות מהאורדר פשע מלחמה כשמדובר בסכ"ה TPS לניארי עם קצת QTE? מה נסגר כאילו, אז בסדר קיווינו אולי לפרויקט יותר מעניין ממנו, אבל זה שהוא נראה חסר השראה ולא עושה מהפכות בז'אנר לא הופך אותו לנער הפוסטר של כל מה שרע היום במשחקים כמו שניסית להציג אותו, במיוחד שרוב המשחקים היום הולכים על כיוון שונה לגמרי ממנו בניגוד למה שאתה מנסה לתאר.
&nbsp
לי הוא דווקא נראה משחק שיהיה כיף לעשות עליו סיבוב (בתקווה שאת הדברים שהוא מנסה לעשות הוא יעשה טוב- מערכת קרב טובה, סיפור מעניין וכו') אם יגיע לפלוס או לקנות אותו בסייל, ברור שהייתי מעדיף שיהיה יותר, אבל הוא לא נראה כמו התגלמות הרוע כמו שאתה עושה ממנו או סרט אינטרקטיבי או כל דבר אחר שהחלטת שהוא.
 

מישהו 2

New member
אני דווקא ממש אופטימי לגבי הסיפור

הוא חייב להיות טוב!
ואני חולה על QTE
&nbsp
למרות שללחוץ 3 פעמים על ריבוע כדי לדפוק בדלת זה כבר קצת קיצוני
 
הבנתי אותך מצוין, ההודעות שלך הן לא תורת היחסות הכללית

אין קושי בלהבין אותן ולהבין דרכן את ההעדפות שלך ואת דרך החשיבה שלך. זה שיש יותר משחקי עולם פתוח מאשר שוטרים לינארים מגוף שלישי, לא הופך את מצב השוטרים הלינארים לטוב יותר. סוני לא תקבל אצלי סלחנות כי היא מנסה לגוון את הספרייה של הPS4, הקולנועיות הגרועה הזו על חשבון גיימפלי נורמלי היא מגמה חולה בז'אנר השוטרים הלינארים, והאורדר הוא מקרה קיצוני של החולה הרעה הזו. השילוב הזה של קולנועיות חסרת כישרון וגיימפלי חסר מוח, אפילו מחלחל
למשחקי עולם פתוח מסוימים כמו AC.

שורש העניין הוא כזה. אתה מעדיף שוטר סינימטי כמו האורדר על משחק כמו infamous ss הודית בזה שלדעתך יש מקום למשחקים כאלה.בעיני המשחק הראשון נבלה והשני טרפה.

שיהיה לך ברור אני אוהב סיפורים במשחקים שלי, אני מאמין בלב שלם שסיפור טוב יכול לקחת משחק מצויין ולהפוך אותו למשחק שייחרט לך בראש לשנים
אבל אצלי משחק גרוע (האורדר) לא יוכל להתרומם בגלל עלילה (גרועה)

אצל גיימרים רבים אין הערכה לסיפור טוב, ההערכה שלהם נתונה יותר לערכי הפקה גבוהים והגשה קולנועית, תן להם את זה וזה מספיק טוב להם מצידם
שהסיפור יכתב על ידי ילד בן 13 עם אקנה, העיקר שזה יהיה ערוך טוב ויהיה לזה הרגשה שהשקיעו בקולנועיות של זה.

זה המקרה של האורדר שלפנינו. משחק שנועד בראש ובראשונה לטפוח על השכם של אנשים שאין להם ראש למשחק מאתגר ורוצים סיפוק מהיר על ידי העלילה והQTE שדורשים מנימום מאמץ.

המפתחים פה הבטיחו גיימפלי עם קרבות מתוחכמים ובסוף מה שאתה רואה זה הQTE המזורגג הזה בכל מקום.
ותוכניות להרחיב את זה לסדרה. המשחק הוא פוסטר לכיוון שמפתחים מסוימים היו רוצים שהז'אנר יגיע אליו, בשבילהם הצפה של QTE זה קל זה גם כן מנימום מאמץ.

מאיפה הוצאתי שיש פה הצפה של QTE אתה שואל? זה ברור לכול אם למשחק הזה היו קטעי גיימפלי טובים ונורמלים המפתחים לא היו מפסיקים להראות אותם, הדמו הזה שהם הראו שאף אחד לא סבל זה החלק הכי טוב שהמפתחים האלה יכלו למצוא במשחק המתועב שלהם, ואת זה כולם יראו בחודש הבא.

אני אוהב שוטרים לינארים ואני הייתי רוצה לראות את תשומת הלב של האנשים מופנית למשחקים בז'אנרים שבאמת שווים את זה.
 

evilplate

New member
אם ההודעה שלי לא קשה להבנה

אז למה אתה מתחיל לדבר על "מתי אמרתי שאני רוצה עולם פתוח ואיפה ביקשתי עולם פתוח לאורדר" וכו' כשאני סכ"ה השתמשתי במושג "עולם פתוח" כהסבר לכך שהמטען שאתה שם על האורדר כאילו הוא מסמל משהו הוא שגוי וחוטא למציאות?
&nbsp
אני אשמח לדעת מה מצב השוטרים הלניארים, יש כאלו בכלל על הקונסולות החדשות? זה ז'אנר שנמצא כעת במיעוט, השנה יוצאים אנצ'רטד 4 שנראה יותר פתוח מתמיד, טומב ריידר החדש שבטוח יהיה פתוח ו QB שנראה שגם הוא נוטה לסינמטיות ונראה לניארי יחסית אבל לא ראינו QTE אחד אצלו, אז על מה אתה מדבר כשאתה אומר שהיום גיימרים רק רוצים משחקים שהם סרט אינטרקטיבי עם 80% QTE וכו'? רק בגלל שיוצא משחק כמו האורדר שבסכ"ה הוא TPS לניארי עם QTE בין לבין כשבערך כל המשחקים האחרים בשוק זה עולמות פתוחים עם עשרות שעות של גיימפליי?
&nbsp
וסליחה אבל אני לא מקבל את ההנחה שלך שמדובר בסרט אינטרקטיבי או שהרוב זה QTE, רוב הגיימפליי ללא ספק מורכב מירי, לא משהו שאפתני במיוחד אבל עדיין מדובר במשחק ירי עם גראפיקה מדהימה ובסקופ יחסית מצומצם- לא פשע מלחמה ולא משהו שמסמל לאן הז'אנר הולך כי כל הראיות מצביעות דווקא להפך, אפילו בז'אנר עצמו אנצ'רטד שהיה הסמל לשוטרים לניארים סינמטיים רק מתרחב ונהיה פתוח יותר, האורדר סכ"ה הוא די חיה נכחדת לפי מה שהולך בשוק ואתה מגזים בחשיבות שאתה מייחס לו וגם בשנאה, הוא עדיין יכול להיות מהנה אם יעשה את הדברים שמנסה כמו שצריך- שזה אומר עלילה טובה (אם היא גרועה אז כנראה הלך עליו כי הוא נשען עליה מאוד) ומערכת ירי כיפית, לא משהו שלטעמי שווה מחיר מלא אבל עדיין יכול להיות אחלה לקבל בפלוס או לקנות בסייל, בטח יותר ממשחק עולם פתוח #999 שכולל אינספור תוכן מנופח, מתיש ומשעמם.
 
היתה לי הרגשה שאתה רומז שאני מעדיף משחקי עולם פתוח

רדודים על משחקים כמו האורדר גם אם לא אמרת את זה בצורה מפורשת, לא כל דבר צריך לומר במפורש יש סאבטקסט, כנראה טעיתי עם ההרגשה הזו נתפסת לעניין הזה קצת יותר מידי.
בגדול כוונתך היתה שהבעיה של משחקי העולם הפתוח היא בעיה בוערת יותר וזה היה ברור לי,

תראה, בגדול דור הקונסולות הקודם הביא משחקים סינימטיים ברמה שלא היתה קודם ושבדורות קודמים איש לא היה מחשיב אותם למשחקים. משחקים כמו הבי ריין, והמשחק השני של אותו יוצר. זה ז'אנר אחר אני יודע, אל תתפס לנקודה שזה ז'אנר אחר כי זה לא האישו. מבחינתי העניין הוא שהיום יש לגיטמציה למשחקים שמציעים בעיקר סינימטיות עם אנטרקטיביות מעטה/משחקיות בנאלית.

שפעם מגמה כזו לא יכלה להתקיים. ז'אנר השוטרים מגוף שלישי הוא הז'אנר שהכי מושפע מהמגמה הסינימטית שמשחקים כמו הבי ריין התחילה.
עם כמה שנהנהתי מטומב ריידר היתה בו כמות בלתי נסבלת של QTE בעיני, וזה שלא ראינו עדיין QTE בQB לא אומר שאין בו כאלה אלא רק שרמדי יודעים איזה גיימפלי להציג.

אני לא אומר שכל שוטר לינארי הולך בכיוון של האורדר של הצפה בQTE אבל יש עלייה בשימוש של QTE יותר ויותר במשחקים מהסוג הזה, והצלחה מסחרית של האורדר יכולה להביא מפתחות רבות וסוני בפרט להעצים את השימוש בהם עוד יותר

יש גיימרים רבים שנהנהים מהQTE ומצידם לשחק משחקים שמורכבים רק מהם, אני לא אומר לאף אחד ממה להנות ואני יודע שגם אתה לא מת על משחקים כאלה, אבל בעיני מפתחי משחקים לא עיוורים לגיימרים האלה ובשבילם זו ברכה, הצפה של QTE במקום להשקיע בגיימפלי איכותי זו ברכה, זה הרבה יותר קל. אני לא רוצה שזה יקרה.

שסוני באה ואומרת שאם האורדר יצליח הוא יהפך לסדרה אז לא מדובר במשהו ש"נכחד" מדובר בסדרה של נרצה או לא, תקח את המקום של משחקים
אחרים שסוני יכלה לפתח, זה לא זול לפתח את האורדר או את ההמשכים שלו וכסף שיכל ללכת למשחקים יותר אינטרקטיבים ילך על הסדרה הזו, ומפתחים אחרים בז'אנר יסתכלו מקרוב מה הולך עם האורדר ויתנהגו בהתאם.

אני חושב שבמקרה של האורדר קטעי הירי יהיו מעטים,מהכמות שאתה חושב, זה דבר שנוכל לדעת בחודש הבא. אני חושב שהמפתחים האלה מכוונים לסרטוני קישור ברמה שקוג'ימה מכניס לעלילה שלו רק בלי הכישרון שהבנתי שיש לקוג'מה.
בנוגע לQTE מקובל עלי שאתה לא חושב שתהיה הצפה בQTE אני לא חיושב שמדובר בהביי ריין עם קטעי ירי, אבל בעיני גם מי שמקווה לgears של סוני
צפוי להתאכזב.

אם הייתי מאמין שמדובר בשוטר שמרני חביב ומהנה עם גרפיקה יפה סביר להניח שהייתי קונה אותו בהנחה.
מה שאני צופה כאמור, הוא משחק עם המון סרטוני עלילה עם QTE משולבים גם בסרטונים וגם בגיימפלי קטעי ירי חסרי השראה וקטעי התגנבות
מתסכלים שמכשילים אותי במשימה על הרגע שאני מתגלה בלי אפשרות להתחבא, לא הכייף האידיאלי שלי, ואני לא רוצה לתת לסוני לגיטימציה
לשחרר את האורדר 2 עוד שנה וחצי ושהוא יהיה המשחק המרכזי הראשי שלהם גם ב2016/7.
 

evilplate

New member
אני מבין את האכזבה שלך מהאורדר

זאת אומרת גם אני הייתי מעדיף שיצא ממנו משהו יותר מעניין ושאפתני והייתי ממש בהייפ עליו אחרי החשיפה הראשונה, אבל אני חושב שאתה מגזים בחשיבות שאתה מייחס לו ובסמל שאתה עושה ממנו, אני חושב שהתלונות שלך היו יותר רלוונטיות בעיצומו של הדור הקודם, בדור הנוכחי נראה שהאורדר הוא עדיין מיעוט וגם בז'אנר שבו הוא פועל יש שינוי לטובת גיימפליי פתוח יותר לרוב.
&nbsp
אני גם לא חושב שזה פשע אם משחק שם דגש על סינמטיות, זה לא שבאמת כל משחק שיוצא נעשה על ידי דייויד קייג' והוא מכיל אינספור QTE, היום יותר מתמיד יש לך המון אפשרויות ושלל סגנונות והאופנה הנוכחית זה בכלל עולמות פתוחים ככה שלא חושב שצריך לצאת במסע צלב דווקא נגד האורדר, אולי מאכזב שלא יצא ממנו משהו מעניין יותר אבל אני כן חושב שהוא יכול להיות מהנה אם יעשה את מה שמנסה טוב, זה לא חטא להיות TPS סינמטי, ואם העלילה טובה אז גם אין בעיה שיהיה הרבה ממנה, אני לא חושב שה QTE מוסיפים הרבה אבל זה לא באמת הבשר של המשחק ואם הם יבוצעו בצורה סבירה אז הם לא יזיקו יותר מדי.
&nbsp
בכל אופן אני גם עד עכשיו לא מרוצה מהליינאפ של סוני במיוחד, אבל למה דווקא האורדר הוא מי שאתה צולב? מה לגבי Until Dawn שהוא נטו משחק של QTE שיוצא השנה במחיר מלא (ואפילו עם משחקים כאלו אין לי כזו בעיה באופן כללי אבל דייויד קייג' כבר יוצר משחק כזה אז לא חבל שעוד אולפן AAA של סוני מתבזבז על זה)? ואחרי שיצאו נאק, קילזון ואינפמס לא בטוח בכלל שלאורדר מגיעה כל האש הזאת, יש סיכוי טוב (וזה לא יהיה קשה במיוחד, לפחות בכל הנוגע לנאק וקילזון) שעדיין יצא עדיף מכל אלו, סכ"ה האורדר הוא חלק קטן ונראה שפחות מזיק מהליינאפ הבינוני עד עכשיו של סוני.
 
אני צולב דווקא את האורדר כי ציפיתי ממנו להרבה יותר מUD

המפתחים של UD לפחות לא הסתירו איזה משחק הוא. המפתחים של האורדר דיברו על משחק שאפתני יותר, הם אמרו שכשתבוא להילחם נגד אנשי זאב ואחר כך נגד אנשים רגילים כל אחד מהם ידרוש טקטיקה שונה בתכלית. כמו שאמרתי בסוף אני רואה שהדרך הכי יעילה זה לחסל אויבים משני הסוגים בQTE.

העולם הוא עירובב של עולם ישן עם טכנולוגיה מתקדמת ובכל זאת אתה רואה נשקים חסרי יצירתיות ובנאלים, שום דבר לא מלהיב פה.הם יכלו לעשות כל כך הרבה דברים דמיונים, נשק שמקפיא אויבים וכו' משהו שיתן למשחק הזה הרגשה ייחודית.

יש בעיני שלושה סוג משחקים שקיימים בעולם.
1. משחק שגורם לך להגיד "פאק לא איכפת לי מה יגידו לי אני קונה קונסולה בשביל לשחק בזה"
2. "לא הייתי קונה קונסולה בשביל המשחק הזה אבל הוא נחמד מספיק והוא יוצא לקונסולה שיש לי אז אנסה אותו"
3. בחיים לא הייתי מתלהב מהמשחק הזה ואני יודע שאם אקנה אותו אצטער על בזבוז הכסף אבל פשוט אין לי משחקים אחרים לשחק בהם כרגע"

אני ציפיתי שהאורדר יהיה משחק בקטגוריה הראשונה, אחר כך הנמכתי ציפיות וציפיתי שהוא יתאים לקטגוריה השניה, אבל פאק, בשבילי הוא מתאים לשלישית.

אני לא אשקר, אני מקנא ביכולת שלך להסתכל על חצי הכוס המלאה וזה שאתה יכול לזרום עם מה שהמפתחים יתנו לך ולהנות מזה בהנחה ישזה לא יהיה גרוע מדי. אני לא יכול להנות משוטר בינוני עם עלילה גרועה ולהנות ממנה רק בגלל שהיא סינימטית, אני קניתי את הPS4 כדי לשחק במשחקים ברמה גבוהה ממה שהיה לי בPS3
לא קניתי אותו כדי להתאמץ למצוא עליו משחקים סבירים וסוני מתחילה להתיש אותי.

האורדר מקבל ממני אש גם בגלל העובדה שהוא עשוי מאוד להפוך לסדרה, בעיניך נראה לי שהפיתרון הוא פשוט, פשוט להתעלם מהסדרה הזו. אני מאמין שזה יבוא על משחקים אחרים, לא על המשחקים של נוטי דוג אבל כן על אחרים, במקום לנסות להקים עוד צוות שיעשה משחקים טובים כמו שנוטי דוג עושה, סוני תשתמש בסטודיו הזה למשחקים הסינימטים הנוספים שלה וזה מצער אותי.

החב'רה האלה שפיתחו את האורדר לא צריכים לפתח משחקים בעצמם הם צריכים להיות כוח עזר טכני לצוותי פיתוח מוכשרים כי אין ספק שהם יודעים לפתח מנועים מעולים.

כמו שאמרתי בעבר, המשחק של יוצרי קילזון והמשחק דמוי GTA וtLG והעובדה שיוצרי סייפון פיילטר לא עובדים על משחק בסדרה הזו אלא על משהו חדש נוטי דוג שאם יעשו TLOU2 בלי אלי וג'ול זה יהיה סבבה כל הדברים האלה יוצרים לי אמון בליינאפ העתידי של סוני. חבל לי רק שהאורדר אם יהפוך לסדרה יעיב על זה, אבל אני לא שלילי לגבי העתיד של הPS4 אני משוכנע שזו תהיה קונסולה מדהימה בעתיד.
 

evilplate

New member
עוד לא ראינו גיימפליי נורמלי נגד אנשי זאב

היה רק קטע QTE אבל ברור שיש גם לחימה מולם, אז למה אתה חושב שהם שיקרו ושאין טקטיקה שונה?
ואיך החלטת מראש שהעלילה כבר גרועה?
&nbsp
יכול להיות שהכל יהיה בו גרוע, לא שולל את זה ואז מן הסתם אני לא אהנה ממנו גם לא בסייל או בפלוס כמו שאני לא אשחק בקילזון או נאק אבל סתם החלטת את זה מראש כי בא לך?
&nbsp
בכל אופן אני גם מקווה שאם המשחק יהפך לסדרה הם ישאפו למשהו יותר שאפתני להמשך, סכ"ה אני אוהב את הקונספט והאומנות ויש לזה פוטנציאל להפוך למותג ממש טוב אם יגדילו קצת את ה scope שלו.
 
אני מאמין שאם הקרבות נגד אנשי הזאב היו עומדים בהבטחה

היינו רואים קרבות נורמלי ם מולם, אתה יכול להגיד שהם לא רוצים לחשוף יותר מדי בשביל להימנע מספוילרים עלילתים או לשמור על האתגר מול אנשי הזאב, אני אומר בולשיט.

החלטתי מראש שהאורדר גרוע כי בא לי? יש גיימפלי שלו שמדבר בשם עצמו, יש טריילר מביך שחושף שתהיה איזו נמקה של הגיבור הראשי ודרמתיות מביכה.
ואפשר לנחש ריבים תככים וסכסוכים במסדר הזה, בקיצור שיעמום.

אתה כאילו מנסה לומר "אל תביע שום דעה שלילית על המשחק לפני ששיחקת או ששמעת אנשים ששיחקו" העולם לא עובד ככה יש אינטואציה יש רושם ראשוני, ויש לי את הכלל שאני תמיד פועל על פיו בכל תחום "אם למישהו יש יתרון הוא ישתמש בו" אם היה גיימפלי מדהים למשחק הזה, לא היינו מפסיקים לקבל סרטוני גיימפלי.
 
למעלה